"De dames die al wat langer wachten....."

Hoi
Hier even tijd voor ons zelf genomen vorige week donderdag begonnen met de medicatie voor het opwekken van de miskraam vrijdagavond na het eten de 4 tabletjes ingebracht paar uur later kwam het wat op gang maar nog niet echt vanaf zondag wel veel bloed met stolsels dat was tot dinsdag. vandaag nog wat bruin rood dus word minder was er wel wat duizelig van gister maar gelukkig is het allemaal erg meegevallen met de pijn geen krampen gehad gelukkig
Reageer binnenkort wel even op iedereen maar dan moet ik alles opschrijven wat bij wie hoort anders gooi ik alle namen door de war met de verkeerde verhalen erbij ??

Carolinekj goed dat je even wat tijd voor jezelf hebt genomen het is allemaal al klote genoeg. Gelukkig is de pijn je allemaal meegevallen. Hoop dat je binnenkort een goede echo hebt waarmee jullie weer verder mogen.

FleurBo die wachtweken zijn verschrikkelijk haha en deze doos kon niet wachten dus vanmorgen een testje gedaan. Vorige keer teste ik namelijk 14 dagen na punctie positief, dus dacht als het is gelukt zal en nu ook wel een heel licht streepje al verschijnen. Nou gewoon omo wit. En heb ook aardig wat kwaaltjes (zweetbuien, hoofdpijn, rommelende darmen) die ik aan een naderende menstruatie kan linken dus moed zakt me aardig in de schoenen dat het nog positief gaat worden. Ga nu maar proberen tot zondag te wachten om eventueel nog een test te doen of wachten tot er iets doorbreekt.

Ah Zwindo zo balen zeg :( heel hard hopen dat het nog veranderd komende dagen, maar snap dat de moed je in de schoenen zakt
caroline Fijn dat de pijn mee is gevallen, hopelijk blijkt binnenkort dat alles goed schoon is en jullie weer verder kunnen. Hadden jullie nog cryo's liggen?

Fleurbo we hebben nog 1 cryo in de vriezer hopelijk komt die er goed uit en anders weten we nog niet zeker of we de laatste x het traject nog in willen word over 3 week 42 dus lichamelijk word het ook zwaarder maar we zullen zien misschien is het niet nodig en lukt deze laatste poging ?

Spannend hoor Carolinekj! Hopelijk komt de cryo er gewoon goed uit. Snap dat het allemaal wel zwaarder wordt met al die hormonen. Het doet wel echt wat met je lichaam. 
FleurBo Vanmorgen een stuk relaxter wakker geworden ondanks de negatieve test van gisteren haha. Heel vaag hoe het allemaal werkt in het brein. Ik heb vandaag echt een zeurderige onderbuik, wat me echt doet denken alsof mn menstruatie kan gaan doorbreken. Ik moet morgen mn laatste utro gebruiken en die kan natuurlijk ook nog het een en ander tegen houden. Ik heb wel voor mezelf gezegd als ik vandaag geen bloed verlies mag ik morgen weer een testje wagen. Hoe gaat het verder bij jou? Al iets meer duidelijkheid over wanneer je weer mag melden.

Zwindo wat fijn dat je relaxed bent wakker geworden vanochtend. En bloed verloren vandaag? Hopelijk toch nog een streepje morgen! Wanneer is de officiële testdatum?
wij mogen 15 november weer met een nieuwe cyclus beginnen voor terugplaatsing. Dus nu nog een klein weekje aan de pil. Het lukt me trouwens aardig om niet volop bezig te zijn hiermee. Ik hoop zo dat dat blijft.

FleurBo wat fijn dat je de 15e weer mag gaan beginnen! Hopelijk kan je het vasthouden met er zo relaxed in te staan.Hier nog geen bloed maar ook nog geen positieve test vanmorgen, dus ja... hoop zakt steeds meer weg zeker omdat ik vorige keer al 2 weken na de punctie positief testte. Verder ook een zeurderige onderbuik alsof er een menstruatie aan zit te komen, dus niet echt hele positieve berichten vanuit hier.
Ik zit alleen net even terug te denken en te kijken in mn bestellingen. Vorige keer had ik wel extra gevoelige testen waarmee ik eerder positief testte en dit zijn juist niet gevoelige testen. Misschien straks toch even naar de kruidvat om toch ook nog een andere te proberen.

Aah zo jammer Zwindo ? je zou inderdaad nog de gevoelige testen kunnen proberen.  weinig goed nieuws helaas in dit lijntje de laatste tijd ?   
nou waar ik gister nog zo relaxed was is dat vandaag helemaal omgedraaid. Ik heb zo'n dag waarin alles en iedereen stom is. Net extreem lang onder de douche gestaan maar ben er alleen maar gefrustreerder door geworden. Begin er steeds meer aan te denken om misschien even een pauze in te lassen. En met dat ik het opschrijf denk ik: 'doe niet zo dom, dan moet je alleen maar langer wachten'. Maar ik ben er gewoon even zooooo klaar mee. Waarschijnlijk is het gewoon een frustratie-reactie omdat afgelopen week alles en iedereen zwanger leek te zijn. 

Terug
Bovenaan