Hoi meiden. Ik heb al jullie verhalen gelezen en ben weer bij. Bedankt voor jullie lieve betichtjes. De week voor onze vakantie zat ik er totaal doorheen. Heb me in lange tijden niet zó intens verdrietig gevoeld.
Onze vakantie was geweldig; we waren er ontzettend aan toe.
Ik had mn eisprong vermoedelijk op vakantie, de testen waren niet duidelijk en heb ook besloten die rotkrengen niet meer te kopen.
Het is nu wachten op mn menstruatie, ik schat zo over een week. Dan kan ik ons ziekenhuis bellen en ga ik de 7e iui poging doen met gonal f, voor mij dus nieuw. Heb nu 6 keer clomid gehad.
We hebben ons eerste gesprek bij de ivf kliniek in Duitsland op 31 januari staan.
Het kon ook half december, maar dan hebben we onze nieuwe verzekering nog niet.
Fleurbo, lief van je, dankjewel!
Wat ongelooflijk verdrietig dat het niet gelukt is, was het jullie 1e ivf poging? (Sorry ik ben het even kwijt)
@littlepenguin; fijn dat je ook gaat starten met gonal f. Ik dus ook, poging 7 iui.
LinaV, dankjewel! Thanks voor je tips. We gingen op tennisreis, en mijn vriend ging wielrennen. Het was dus een heel sportieve vakantie met veel drankjes ?
Wat heb je jouw verhaal over het prentenboek mooi verwoord, ik hoop dat je het heel snel mag voorlezen aan jullie mini.
Zwindo wat een fijn verlossend telefoontje!
Wat mooi, een tattoo!
Ik heb 5 jaar geleden een heel kleine tattoo laten zetten op mn linkerpols. Ik heb drie jaar op Curacao gewoond en gewerkt. Ik wilde een blijvende herinnering aan een van de mooiste tijd van mijn leven. Curacao betekent in het Portugeens “het hart” dus je raadt al wat voor een tattoo het is ?
Wat een geweldig nieuws van de mooie embryo’s!!
@Lulu dankjewel. Ik begrijp je gevoel; ik weet nog toen wij startten met iui, wat een verlossing was dat; eindelijk begin je met iets “tastbaars” en tegelijkertijd is het ook allesbehalve dat.
@carolinerkj ik heb je verhaal twee keer moeten lezen, want ik kan het gewoon niet geloven. Ongelooflijk dat je zo behandeld bent op zo’n intens verdrietig moment. Wat ontzettend naar.
@nwj wat een verdrietig nieuws ? bah wat klote dat je menstruatie is doorgebroken. Ik hoop dat jullie niet tot volgend jaar hoeven te wachten!