"De dames die al wat langer wachten....."

Caroline, wat ontzettend klote zeg!! Hopelijk komt het zelf op gang de komende dagen. 

Zwindo wat fijn dat er zo veel bevruchtingen zijn!! Hopelijk groeien ze mooi door de komende dagen en wordt er maandag een topper teruggeplaatst ? 

Dankjewel FleurBo!

Zojuist ons kindje opgehaald ? een hele mooie 8 cellige embry van klasse 1. Daarnaast te horen gekregen dat alle overige 2 embryo's ook nog meedoen in de running om ingevroren te worden. Waarvan 2 ook klasse 1 en de andere 2 ook van goede kwaliteit zijn maar ietsje achter lopen in ontwikkeling. Dus al met al top nieuws! Arts zei alles is deze keer echt helemaal volgens het boekje, dus hopelijk die ik jullie over 4 weken weer terug voor een echo die ook volgens het boekje is. Super spannend weer allemaal! Hopelijk gaan de komende 2 weken een beetje snel voorbij, maar nog belangrijker hebben we een dikke vette positieve test in handen?❤

Hoe gaat het met de rest hier? Waar bevindt iedereen zich ondertussen in het proces?

Wow Zwindo wat ontzettend fijn!! Ik duim heel hard op goed nieuws over 2 weken!
hier nog aan het wachten tot ik met een nieuwe poging voor cryo terugplaatsing mag beginnen. 15 november moet mijn eerste cyclusdag zijn dus ben al weer fijn aan de pil. 
Voel me eigenlijk mentaal verrassend goed. Steeds meer aan het proberen om leuke dingen te doen zodat ik me wat minder voel alsof ik constant in de wachtstand zit

Wat een goed nieuws zwindo! Hoop zo voor je dat hij blijft zitten!
fleurbo, hopelijk heb jij straks een hele goede cryo terugplaatsing, nog even wachten dus. Ga voor je duimen.
Hier minder goed nieuws.. mocht officieel donderdag pas testen, maar heb zondag al paar druppels bloedverlies gehad wat zich gisteren aardig heeft doorgezet. Vanochtend contact gehad met ziekenhuis en mag stoppen met utrogestan (test vanmorgen was ook negatief). Mijn menstruatie is door de utrogestan heen gebroken. Helaas is het goede embryootje niet blijven zitten.. nu hebben we pas 30 november weer een gesprek, maar gok dat ik dan net alweer in een volgende cyclus zit, dus ben bang dat een terugplaatsing niks meer word dit jaar :(. Zo balen dat het zo druk is daar.. 

FleurBo vervelend weer die wachtstand. Wel goed van je om nu allemaal leuke dingen te doen en in te plannen. Heb ook gedaan hielp bij mij wel een hoop. Hopelijk vliegt de tijd voorbij.

NWJ wat naar dat hij niet is blijven plakken en dat alles nu is doorgezet. Heel vervelend dat je nu ook pas weer eind november terecht kan. Shit zeg. Wees deze dagen maar extra lief voor jezelf.

Hier voel ik me verder goed na de tp. Heb over het algemeen gewoon echt een heel goed gevoel erover. Merk wel dat ik af een toe een wat zeurderige onderbuik heb en dat mn borsten af en aan echt mega gevoelig zijn maar dat laatste komt sowieso nog door alle hormonen haha. En jeetje ik was vergeten wat voor rotzooi die utrogestan maakte??, maar alles voor een mooi eind resultaat.
Ik was helemaal vergeten te vertellen dat we gisteren dus ook echt een filmpje van ons embryo hebben gezien hoe die zich had ontwikkeld de afgelopen dagen. Echt heel bijzonder vond ik dat. Ik mag het filmpje ook opvragen bij het lab als we zwanger zijn geworden. Dat ga ik ook zeker doen. Zo spannend weer allemaal, maar probeer er zo relaxed mogelijk in te zitten. Ik heb sowieso ook een vakantie op de planning staan voor begin december waar ik naartoe kan leven. Heerlijk! Laat die weken nu maar lekker voorbij vliegen!

Wauw wat een goed nieuws zwindo zo blij voor je hopelijk over 2 week goed nieuws
Fleurbo wat ontzettend balen en dat je dan ook nog zo lang moet wachten is helemaal shit

Hier nog steeds geen miskraam opgang gekomen morgen belt de gynaecoloog en dan word het opgewekt denk ik dat willen we zelf wel heb nu iets in mijn buik wat niet meer leeft en nog steeds zwangerschapssymptomen hele rare combi word waarschijnlijk wel even heftig kwa pijn maar dat is dan.maar even zo gelukkig hebben we nog 1 in de vriezer en kunnen we snel.weer verder straks maar heb ook wel een mooi vooruitzicht ga 24 nov met mijn vriendinnen trouwjurk passen voor onze bruiloft in mei dus wel wat om naar uit te kijken zonder dat je steeds met zwanger worden bezig bent

NWJ wat ontzettend balen zeg!! Echt zo oneerlijk dat het allemaal weer zo lang duurt hè? Ik heb daar ook iedere keer zo moeite mee. Als er zo structureel een wachtlijst is dan moeten ze daar toch ook iets aan kunnen doen? Maar blijkbaar werkt het niet zo. 

Caroline wat vervelend dat het niet zelf op gang komt. Ik snap wel wat je zegt: ik wilde ook heel graag dat het er dan maar met pillen uit kwam zodat je niet meer met een vruchtje rondloopt dat niet meer groeit. Ik ben wel echt geschrokken van de hoeveelheid weefsel en bloed dat er uit kwam, dat is misschien iets om rekening mee te houden. Veel sterkte de komende dagen!
Zwindo hou die positieve vibe vast! Kan alleen maar helpen ? hoop dat de dagen een beetje snel voorbij gaan 

Carolinekj wat vervelend dat er nog niets op gang komt. Hopelijk mag je het van de arts opwekken en verloopt het allemaal voorspoedig en mogen jullie zonder al te lang te hoeven wachten door voor jullie cryo die dan gewoon goed blijft plakken. Zo naar dit weer allemaal. Wel super leuk dat je voor je trouwjurk gaat kijken! Heel fijn om daar naaruit te kijken.

Ik twijfel een beetje over wel of niet gaan sporten (naar de fitness) Merk aan een kant dat ik nog best wel wat buikkrampjes heb als ik veel beweeg. Aan de andere kant ben ik er ook wel echt weer even aan toe om iets te doen. Al is het ook gewoon voor de afleiding en ontspanning. Normaal zou ik ook lekker aan de wandel gaan met mn hond maar die is momenteel niet bij mij. Al ga ik wel dit weekend naar hem toe beetje jammer dat er weer wat meer regen word verwacht dit weekend haha. Ik lees best wel wat gemixte adviezen over wel of niet sporten na een tp. Bij de een zeggen ze als je normaal zwanger zou worden had je het niet eens doorgehad en was je toch ook gewoon aan het sporten. De ander zegt juist met een verse tp die dus dicht op je punctie zit het juist rustig aan te doen omdat er net een enorme naald je lichaam in is geweest wat ook hersteltijd nodig heeft en om het dus wat meer bij low impact te houden (wandelen, yoga en tai chi worden vaak genoemd). Wat ik mis is ze hebben het in de voorbeelden vaak over joggen, tennissen etc. echt intensieve sporten, maar krachttraining of iets met gewichten waar je dus niet staat te springen maar rustig je spieren gebruikt wordt nergens echt genoemd. Haha heel verhaal, maar wat zouden jullie doen? Toch even iets langer rust pakken en dan kijken voor alternatieve oplossingen om wel wat beweging te krijgen. Of gewoon gaan?

Terug
Bovenaan