Carolinekj wat vervelend dat er nog niets op gang komt. Hopelijk mag je het van de arts opwekken en verloopt het allemaal voorspoedig en mogen jullie zonder al te lang te hoeven wachten door voor jullie cryo die dan gewoon goed blijft plakken. Zo naar dit weer allemaal. Wel super leuk dat je voor je trouwjurk gaat kijken! Heel fijn om daar naaruit te kijken.
Ik twijfel een beetje over wel of niet gaan sporten (naar de fitness) Merk aan een kant dat ik nog best wel wat buikkrampjes heb als ik veel beweeg. Aan de andere kant ben ik er ook wel echt weer even aan toe om iets te doen. Al is het ook gewoon voor de afleiding en ontspanning. Normaal zou ik ook lekker aan de wandel gaan met mn hond maar die is momenteel niet bij mij. Al ga ik wel dit weekend naar hem toe beetje jammer dat er weer wat meer regen word verwacht dit weekend haha. Ik lees best wel wat gemixte adviezen over wel of niet sporten na een tp. Bij de een zeggen ze als je normaal zwanger zou worden had je het niet eens doorgehad en was je toch ook gewoon aan het sporten. De ander zegt juist met een verse tp die dus dicht op je punctie zit het juist rustig aan te doen omdat er net een enorme naald je lichaam in is geweest wat ook hersteltijd nodig heeft en om het dus wat meer bij low impact te houden (wandelen, yoga en tai chi worden vaak genoemd). Wat ik mis is ze hebben het in de voorbeelden vaak over joggen, tennissen etc. echt intensieve sporten, maar krachttraining of iets met gewichten waar je dus niet staat te springen maar rustig je spieren gebruikt wordt nergens echt genoemd. Haha heel verhaal, maar wat zouden jullie doen? Toch even iets langer rust pakken en dan kijken voor alternatieve oplossingen om wel wat beweging te krijgen. Of gewoon gaan?