"De dames die al wat langer wachten....."

Littlepenguin heel herkenbaar.
Ik wilde graag mama worden op mijn 27e, dat leek me zo mooi, niets liever dan dat wilde ik. Tja op mn 26e kwam ik mn vriend pas tegen.
Over 4 maanden word ik 35.. echt dood en doodeng. Vreselijk vind ik dat.
Wanneer mag je testen? Ik moet eerst werken en dan om 12 uur de echo.

hier ook slecht nieuws: Witte test vanochtend  :( net als jullie ben ik het inderdaad ook spuugzat! Wat een ellende zeg!ben even helemaal klaar met de polonaise aan m’n lijf. Ben helemaal klaar met het ziekenhuis en ben helemaal klaar met iedere keer die hoop die weer keihard de kop wordt ingedrukt.

Fleurbo, dat meen je niet! :( Wat ongelooflijk klote. Hoeveelste terugplaatsing van deze poging was dat? Hebben jullie nog cyro's?
Gisteren een echo gehad, 2 eitjes: een van 16.0 en een van 16.6. Die andere 2 kleintjes zijn zo klein gebleven, waren niet gegroeid. Super dus :)
Ik moet zo de ovitrelle spuiten en maandagochtend de iui.

Nu heb ik een vraag; gisteravond hebben we nog seks gehad, maar mijn vriend dacht dat het nog niet echt zin had in de zin van, dat we nog te vroeg waren, dus ik lag zeg maar niet onderop ;)
Dus nu denk ik; ja eigenlijk wil ik vanavond nog een keer, maar in het ziekenhuis zeggen ze altijd, geen seks op de avond van ovitrelle.
Maar de zaadkwaliteit is bij mijn vriend eigenlijk hetzelfde bij 1 of 2 dagen onthouding.

Wat zeggen jullie?

Lovetennis wat fijn dat het allemaal door gaat! Ik heb echt geen idee wat slim is qua kwaliteit, bij ons zeiden ze altijd 2-3 dagen onthouding, maar het heeft volgens mij bij ons ook nooit heel veel verschil gemaakt. 

Morgen weer de spannende wachtweken in! Ik ga voor jullie duimen!

Hoi meiden,

Ik had na mijn vakantie op wel wat positievere berichten gehoopt. Helaas niet het geval.

FleurBo wat ongelooflijk shit dat je een negatieve test hebt. Hopelijk gebeurt er toch nog een wondertje want je officiële testdag is nog een paar dagen verwijderd toch?

Lovetennis wat fijn dat je 2 mooie eitjes hebt. Qua onthouding weet ik niet wat handig is. Jullie kennen je lichaam het beste.

Littlepenguin en lovetennis Oef en die leeftijd is indd ook iets wat hier meespeeld. Mijn oma en moeder zij allebei rond hun 25e moeder geworden. Ik heb dus eigenlijk bijna een beetje gebroken met traditie wat toen nog wel eens een grapje was. Maar nu denk ik soms wel van hadden we het toen toch maar gewoon al geprobeerd. Maarja focus lagen toen echt nog meer op werk studie eigen koophuis zoeken. Mijn nicht werd zelf ook pas na haar 30e moeder en zie wel hoe goed dat gaat, maar voor mezelf voelt het heel oud ofzo. Ik wordt nu over een aantal weken 31 en die valt me bijna nog zwaarder dan de 30 van vorig jaar. Blegh.

Littlepenquin hoe is het met de afleiding gegaan? Toch nog weer een testje gewaagd?

Vis wij lopen dan denk ik gelijk met onze cryo tp! Ik moet komende week voor mijn eerste controle echo komen. En gok dan ergens tussen kerst en oud en nieuw een tp.

Hier helaas niet de relax vakantie gehad die we voor ogen hadden. Mn man was bij aankomt gelijk snotverkouden met een flinke hoest. Dus die heeft zichzelf min of mee opgesloten op de hotelkamer. Gelukkig geen corona want er zijn meerdere zelftesten doorheen gegaan. Toen hij zich iets beter begon te voelen werd ik eerder als gepland ongesteld en kreeg ik vervolgebs zijn verkoudheid (wat overigens te verwachten was). Helaas viel het hotel daarnaast ook tegen en hebben we 2x een andere kamer gekregen ivm geluidsoverlast van het personeel van het hotel. Kortom een vakantie om snel te vergeten. We hebben er overigens wel het beste van geprobeerd te maken. Ik heb wel lekker bij het zwembad gelegen wat overigens wel erg mooi was opgezet en heb dus wel een lekker gezond kleurtje op mn gezicht en zijn we een paar keer heerlijk uit eten geweest, hebben we veel gewandeld en nog een leuk uitstapje gemaakt. Dus het was niet allemaal kut. Het belangrijkste is dat we weer even bij elkaar waren met zn 2tjes. Wel heb ik ondanks ik nog moe ben door de gebroken nachten van het hoesten nieuwe energie voor onze eerste cryo terugplaatsing. Alles al voor de vakantie in huis gehaald aan ovulatietesten. Dus heb echt zoiets van lets go! Nog een paar dagen en dan de eerste echo. Hopelijk ziet alles er goed uit komt de positieve ovulatietest op tijd en kan alles doorgaan? want ja ons fertiliteitscentrum gaat in januari dicht. Dus de tp moet voor die tijd kunnen en aangezien mijn cyclus niet helemaal consequent is wordt dat nog spannend.

Hoi hoi
Fleurbo wat een rot nieuws weer ik snap je gevoel heel goed had bij de laatste keer ook een heel goed gevoel niks wat er op leek dat het mis kon zijn en toch een miskraam gekregen het vertrouwen word heel hard minder bij elke teleurstelling hopelijk kunnen jullie je weer snel opladen voor de volgende ronde voor nu even tot rust komen en alles goed op een rijtje zetten wat je nu eigenlijk wil
Love tennis succes met de iui maandag mooi dat de eitjes goed zijn en hebben jullie nog dit jaar een positieve test in handen ik ga duimen en wat betreft de sex deden wij het niet een dag ervoor nog ik was altijd bang dat het zaad niet goed was terwijl het altijd goed is masr toch
Zwindo wat balen van je vakantie gelukkig hebben jullie er wel wat van gemaakt en irritant dat nu net de menstruatie zo vroeg kwam ik ga duimen dat het voor de sluiting nog lukt met de terugplaatsing

Update van ons
Vrijdag was het 5 week na de miskraam en wat was ik blij dat mijn menstruatie die dag kwam en doorzette gister het ziekenhuis gebeld want ik moet op dag 3 altijd een echo omdst mijn eisprong vroeg is dus maandag weer voir de eerste echo hopelijk is het goed en kunnen we snel voor de terug plaatsing wel weer zin in ondanks dat ik het even niet naar het ziekenhuis gaan toch ook wel lekker vond even

Zwindo, wat vervelend dat de vakantie niet helemaal top was. Waarom gaat jullie fertiliteitsziekenhuis dicht? Waar zitten jullie?

Carolinerkj, spannend! Hopelijk kunnen jullie snel voor een nieuwe terugplaatsing gaan.

Fleurbo dankjewel voor je berichtje.

We hebben het toch nog gedaan gisteravond.. voor mn eigen gevoel en rust was dat beter, dan weet ik in ieder geval dat er al wat zwemmers aanwezig zijn voor de 2 eitjes.
Ik heb altijd alles bijgehouden en het ging bij ons om een verschil van 2 miljoen bij 1 of 2 dagen onthouding, dus dat is een klein verschil.
Bij 5 dagen onthouding was de score minder goed dan bij 1 of 2 dagen.
De beste score was eens bij 3 dagen, maar omdat we nu 2 eitjes hebben, wilde ik het ook gewoon zelf geprobeerd hebben.

En als we morgen de deksel op onze neus krijgen, naja dan was dat het risico waard. Mijn vriend zitten altijd ruim boven die ondergrens, dus daar ben ik niet bang voor. Zelfs na de narcose zat hij er nog ruim boven.
Mijn vriendin vertelde dat het bij hun juist gelukt is, toen ze weinig zaad hadden, less is more zullen we maar zeggen. Het ziekenhuis had ook gezegd dat dit bij sommige stellen beter is, zodat “al” die zaadjes het dan niet tegen elkaar hoeven op te nemen.
Nou meiden, de 2 wachtweken gaan vanaf morgen weer in, maar eerst zorgen voor een goede iui, nummer 8.

Fijne zondag allemaal!

Hoi hoi Vanochtend weer een echo gehad alles was weer schoon slijmvlies weer mooi dun dus we kunnen weer het traject in zaterdag weer een echo om te kijken of de eitjes groeien er zat al 1 op dag 3 vd menstruatie dus dat word dit jaar nog een terug plaatsing zo blij dat het allemaal schoon is vorige echo zat er nog restje van de miskraam maar dat was nu ook weg

Terug
Bovenaan