Zwindo, wat vervelend dat de vakantie niet helemaal top was. Waarom gaat jullie fertiliteitsziekenhuis dicht? Waar zitten jullie?
Carolinerkj, spannend! Hopelijk kunnen jullie snel voor een nieuwe terugplaatsing gaan.
Fleurbo dankjewel voor je berichtje.
We hebben het toch nog gedaan gisteravond.. voor mn eigen gevoel en rust was dat beter, dan weet ik in ieder geval dat er al wat zwemmers aanwezig zijn voor de 2 eitjes.
Ik heb altijd alles bijgehouden en het ging bij ons om een verschil van 2 miljoen bij 1 of 2 dagen onthouding, dus dat is een klein verschil.
Bij 5 dagen onthouding was de score minder goed dan bij 1 of 2 dagen.
De beste score was eens bij 3 dagen, maar omdat we nu 2 eitjes hebben, wilde ik het ook gewoon zelf geprobeerd hebben.
En als we morgen de deksel op onze neus krijgen, naja dan was dat het risico waard. Mijn vriend zitten altijd ruim boven die ondergrens, dus daar ben ik niet bang voor. Zelfs na de narcose zat hij er nog ruim boven.
Mijn vriendin vertelde dat het bij hun juist gelukt is, toen ze weinig zaad hadden, less is more zullen we maar zeggen. Het ziekenhuis had ook gezegd dat dit bij sommige stellen beter is, zodat “al” die zaadjes het dan niet tegen elkaar hoeven op te nemen.
Nou meiden, de 2 wachtweken gaan vanaf morgen weer in, maar eerst zorgen voor een goede iui, nummer 8.
Fijne zondag allemaal!