Hier een goede echo gehad! Er was al een mooi eitje van 13,4 mm en slijmvlies was ook alweer mooi aan het groeien, dus vanaf morgen aan de ovulatietesten. Ze verwacht zondag wel echt al een positieve ovulatietest. Zelf ben ik er wat sceptisch over want dat zou dan echt dag 14 zijn. Kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst op dag 14 positieve test heb gehad. Haha. Zo niet moet ik maandag weer langskomen voor een echo. Gaat er in ieder geval om hangen of het voor kerst of na kerst een tp gaat worden. Merk wel dat mn lichaam echt een beetje een andere ronde heeft gehad. Voor het eerst ook na de echo wat bruinverlies gehad.
Ergens heb ik echt zo'n goed gevoel over deze tp. Misschien omdat we vorig jaar rond deze tijd met een positieve test in onze handen stonden. Gisteren zijn we bij vrienden spontaan langs geweest en beide katten kwamen bij mij op schoot helemaal lekker opgekruld liggen. Laatste keer dat dat gebeurde was ik zwanger, dus zie het als een positief signaal voor onze tp. Ik kan in ieder geval niet wachten tot het zover is.
Ergens heb ik echt zo'n goed gevoel over deze tp. Misschien omdat we vorig jaar rond deze tijd met een positieve test in onze handen stonden. Gisteren zijn we bij vrienden spontaan langs geweest en beide katten kwamen bij mij op schoot helemaal lekker opgekruld liggen. Laatste keer dat dat gebeurde was ik zwanger, dus zie het als een positief signaal voor onze tp. Ik kan in ieder geval niet wachten tot het zover is.