"De dames die al wat langer wachten....."

Hier een goede echo gehad! Er was al een mooi eitje van 13,4 mm en slijmvlies was ook alweer mooi aan het groeien, dus vanaf morgen aan de ovulatietesten. Ze verwacht zondag wel echt al een positieve ovulatietest. Zelf ben ik er wat sceptisch over want dat zou dan echt dag 14 zijn. Kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst op dag 14 positieve test heb gehad. Haha. Zo niet moet ik maandag weer langskomen voor een echo. Gaat er in ieder geval om hangen of het voor kerst of na kerst een tp gaat worden. Merk wel dat mn lichaam echt een beetje een andere ronde heeft gehad. Voor het eerst ook na de echo wat bruinverlies gehad.
Ergens heb ik echt zo'n goed gevoel over deze tp. Misschien omdat we vorig jaar rond deze tijd met een positieve test in onze handen stonden. Gisteren zijn we bij vrienden spontaan langs geweest en beide katten kwamen bij mij op schoot helemaal lekker opgekruld liggen. Laatste keer dat dat gebeurde was ik zwanger, dus zie het als een positief signaal voor onze tp. Ik kan in ieder geval niet wachten tot het zover is.

Hoi hoi
Goed nieuws Zwindo ga duimen dat je snel voor een terugplaatsing mag .we lopen redelijk gelijk op ik mag zaterdag weer voor een echo .kijken of ze willen groeien was maandag al 1 begonnen ,dus heb goede hoop. was toch wel bang dat mijn lichaam het liet afweten na de miskraam maar gelukkig was de gyn positief en kunnen we weer verder. van die katten herken ik wel onze katten voelen ook als het wat anders gaat dan anders ik.let daar ook meestal wel.op wel grappig hopelijk is dat bij jou een goed teken

Carolinerkj dankjewel, lief!

Vis dankjewel, ja dat had ik ook gelezen, daar houd ik rekening mee idd, anders wordt het weer zo’n lange cyclus.

IsaV welkom bij de club! De HSG valt mee hoor, maak je niet te veel zorgen ?
Ik word in april 35, wij zijn nu ruim 2 jaar gestopt met de pil. Afgelopen maandag IUI poging 8 gehad.
31 januari hebben wij ons eerste gesprek in Duitsland bij Cuypers en Cuypers voor ivf/icsi. In de tussentijd gaan we dus met IUI door. Dar zal dus maximaal 9 keer zijn, hopelijk is dus deze 8e poging raak. Op kerstavond ga ik testen. Ik wil weten wat ik kan eten en drinken met kerst.

Zwindo: dankjewel. Ik heb ze maandag bij mn vriendin opgehaald, 14 stuks, dus ik gebruik nu maar 1 bolletje per dag.
Oehhh Zwindo dat klinkt heeeeeel goed!! Duim duim duim!

Carolinekj Spannend! Dan lopen we inderdaad redelijk gelijk op. Fijn dat je lichaam nu toch weer gewoon meewerkt na de miskraam. Zelf heb ik een hond, die begint nu ook al wat ouder te worden dus ligt erg veel te slapen. Daarnaast is die nu bij mijn man in Friesland dus die zie ik nu niet zoveel. Ben ook zo benieuwd hoe hij erop zou reageren als er een kindje bij komt. Met de dochter van mijn nichtje was hij zo verschrikkelijk lief. ging toen helemaal op zn rug voor haar liggen, was echt zo mooi om te zien. 
Lovetennis Fijn dat je nu in ieder geval wat hebt. Wel heel vreemd dat ze er zo moeilijk over doen om het mee te geven. Ik heb het tot nu toe elke keer meegekregen. Geen idee hoe dat deze keer zal gaan. Hopelijk brengt dit voor jou gewoon geluk! Hoe voel je je nu? Hou je het wachten nog een beetje vol? Wel grappig trouwens ik hoop op kerstavond mijn tp te hebben. 

Bedankt allemaal voor het welkom!
@Zwindo, wow wat een reis hebben jullie al gemaakt zeg. Wat heftig dat je na 18 weken je zwangerschap hebt moeten beeindigen, en dat als het al zo moeilijk is geweest en je eindelijk in verwachting bent. Heel spannend nu met de eerste cryo, wat een goed nieuws dat de echo goed was. Kerstavpnd is wel een bijzondere dag om een tp te hebben.
Ohh wat bijzonder van de katten! Ik geloof dus echt dat dieren je iets kunnen vertellen of je zelfs ergens mee kunnen helpen ? Hopelijk is het een voorteken.
Onze katten liggen meer bij mijn vriend op schoot maar de afgelopen twee dagen ook bij mij, ze zullen voelen dat ik buikpijn heb of verdrietig ben nu met mijn menstruatie hihi iig geen teken dat ik zwanger ben hier.
@Carolinerkj dankje! Dat gevoel heb ik ook heel sterk dus super fijn dat ik hier mee mag praten. Ben jij ook aan het wachten op een tp of waar zit jij in je traject?
@Lovetennis, dankje dat is fijn om te horen. Ik maak me nog niet te druk maar dat komt wel volgende week haha. Pfoe wat een druk ligt er dan op als je weet dat het maar 9x kan. Hoop enorm voor je dat lucky nr 8 is ?  
Vandaag wel de uitslag gehad dat het uitstrijkje voor het onderzoek schoon was dus ik hoef geen antibiotica te nemen gelukkig. Zou wat zijn als er wel iets uit was gekomen pfff. 
Maar goed, met goede moed naar het HSG onderzoek nu. Pijnstillers werken altijd heel erg goed bij mij dus ik denk dat ik met 1 zo'n sterke pil er helemaal vanaf ga liggen haha. Best prima dus.

Zwindo , dat is wel bijzonder; een terugplaatsing op kerstavond! ?
IsaV, we mogen meer dan 9 iui behandelingen hoor, dus geen druk, maar een keer is het genoeg voor ons, aangezien IVF dan gaat starten.

Hoi allemaal
IsaV goed nieuws van je uitstrijkje altijd spannend
Hier vanochtend weer de 2de echo gehad eitjes waren nog niet heel veel gegroeid dat Had Ik niet verwacht dat ze zo klein waren dus een tegenvaller dinsdag weer terugkomen en dus een kans dat de terug plaatsing met kerst is het ☺️vorig jaar zaten we met iui op 1 januari om 10 uur sochtends dus zal.ook wel.weer grappig zijn dat het nu kerst is

IsaV wij zijn in mei 2019 gestopt met de pil en nu sinds april 2020 in de medische molen waarvan we 6x iui gehad hebben en zitten nu in het ivf traject we hebben nu 2 x punctie een gehad en krijgen we de 4de terugplaatsing deze week hopelijk als hij goed uit de vriezer komt tenminste dus nog even spannend

Terug
Bovenaan