"De dames die al wat langer wachten....."

Hallo dames, mag ik me bij jullie voegen? Ik lees al een tijdje mee maar nu begint het toch te kriebelen om ook mee te praten :).
Na een kleine 2 jaar natuurlijk proberen voor een eerste kindje (ben nu 30j) ben ik zopas gestart met hormonen en IUI. Alles is dus echt nieuw voor mij. Mijn traject zag er voorlopig als volgt uit:
27/11 Dag 1
28/11-02/12 Clomid
08/12 D12-echo: 2 eitjes (17mm en 19mm), 's avonds spuit Pregnyl
10/12 Eerste IUI 
En sinds 19/12 zijn er allerlei kwaaltjes beginnen komen: 2 dagen platte ontlasting, nu 2 dagen bruin bloedverlies, krampen en dof gevoel in de onderbuik, opgeblazen gevoel, soms enkele minuten wat flauw en onwel en vervolgens weer helemaal in orde, etc.
Omdat dit mijn eerste cyclus is onder hormonen word ik een beetje gek en paranoia. Komen de kwaaltjes door de hormonen of zou ik toch meteen zwanger kunnen zijn ...
Normaal mag ik pas vrijdag testen (14d na IUI), maar doordat ik mezelf zo gek maakte deze ochtend toch al maar getest (11d na IUI). Negatief resultaat uiteraard. Wederom twijfel, zou ik niet zwanger zijn of gewoon te vroeg getest? 
Ik ben echt mijn eigen hoofd aan het gek maken! Ik denk dat jullie dat wel kennen :). Daarbij vorige week ook de boosterprik laten zetten (met goedkeuring GYN) en jezus, goed ziek van geweest. Dus wie weet komen mijn bijwerkingen daar nog van. En zo blijf ik mezelf gek maken!
Ondanks dat we al langer probeerden heb ik nu pas het gevoel dat ik er écht aan begonnen ben. Veel respect voor iedereen hier die al zovele maanden door deze rollercoaster van emoties moeten gaan. Ik stap in elk geval samen met jullie mee op deze rollercoaster! 

Het onderzoek is goed verlopen. Het deed ff flink zeer maar allemaal best snel gegaan en al met al redelijk meegevallen. 
Alles was ook goed van wat ze konden zien. 
nu maar weer flink ons best gaan doen aankomende week ?
Ik ben al boodschappen lijst aan het maken met veel vis, avocado's, groeten en fruit voor smoothies want ik ga me nu nog meer focussen op gezond eten. 

Welkom LineLine! Spannend je eerste ronde met hormonen en dan ook nog eens een boosterprik waar je last van hebt gehad. Maakt het allemaal wel extra spannend. Je weet in ieder geval wel zeker dat de Pregnyl uit je systeem is, dus als de test wel positief is dat het door een zwangerschap komt. Succes nog even met de laatste wachtdagen!

IsaV Fijn dat het onderzoek goed is gegaan en dat alles er goed uitzag. Hopelijk brengt de HSG wat extra geluk en is het straks gewoon ineens raak! 

Hier zit ik de tijd echt weg te kijken. Vandaag ook nog een dag waarbij ik me ook heel slecht kan concentreren. Veelste veel met mn gedachten bij vorig jaar toen ik met een positieve test in mijn handen stond. Dus lichtelijk emotioneel vandaag. Dat zal straks met de feestdagen nog wel extra zijn. Aan een kant de pijn en het verdriet en aan de andere kant de hoop en het toeleven naar de terugplaatsing 2e kerstdag. Pfff... zo spannend weer. 

Hoi hoi allemaal
Welkom gebruiker 10361501 Wat een rot tijd hebben jullie gehad met het verliezen van jullie 2ling begrijpelijk dat je het zwanger worden op een laag pitje hebt gezet maar nu weer nieuw begin en hopelijk mogen jullie nog een kindje verwelkomen in jullie gezinnetje leuk dat je dit met ons gaat delen

Zwindo super nieuws de terugplaatsing 2de kerstdag ik zal voor jullie duimen wij hebben Jozef en Maria onder de kerstboom (katholiek opgevoed) ik zal aan jullie denken en een gebedje doen bij hun op die dag

IsaV gelukkig is het onderzoek goed gegaan en hopelijk snel goed nieuws voor jullie
Wij zitten in het ivf traject ik heb 2 punctie gehad waarbij ze eitjes eruit prikken en dan laten bevruchten in het lab de laatste keer hadden we 4 goede eitjes 2 terug geplaatst 7 week geleden miskraam gehad als ik ongesteld werd moest ik dr derde dag terug komen om te kijken de eitjes groeien nu dus morgen voor de derde keer en ik weet het niet precies maar als de eisprong komt word die terug geplaatst in het slijmvlies

Little pinguin heel begrijpelijk dat je emotioneel bent je vader mis je altijd maar met belangrijke gebeurtenissen is het extra zwaar last maar lekker gaan die tranen lucht alleen maar op

Love tennis ik ga duimen super van de positieve test

Lineline welkom leuk dat je mee komt kletsen en ons je verhaal deelt

Hier een update van mij
Dinsdag weer een echo gehad eitje groeide wel.was nog niet groot genoeg en ik had vocht in het slijmvlies dus waarschijnlijk gaat de terugplaatsing niet door morgen weer kijken of het vocht weg is vond het wel wat vreemd dat ze dat niet eerder zagen op de echo had wel gevraagd hoe dat kon en wel uitleg gehad maar zit nog steeds niet lekker in mijn hoofd heb soms het idee dat ze het te druk hebben met kerst en ons gewoon niet kunnen gebruik en dat gewoon zeggen want mijn slijmvlies was bij de eerste echo helemaal weer dun

Carolinerkj Wat een tegenvaller weer van je echo zeg. Hopelijk heb je vandaag beter nieuws gekregen. En wat lief dat je een gebedje doet voor ons. Ik doe ook een gebedje voor jullie alleen wel in een andere vorm. Ik ben zelf niet gelovig opgevoed. Al geloof ik wel dat er meer is tussen hemel en aarde. Ik geef het zelf alleen niet echt een naam. 

Hoe gaat het met de andere meiden hier? 

LineLine, heb jouw berichtje helemaal gemist. Wat heftig zo voor je met de hormonen. En dan nog moeten afwachten.. idd een rollercoaster. Heb je nog eens getest of ga je nu verder afwachten tot morgen? Spannend hoor succes! ?
Carolinerkj, dankjewel voor je uitleg dat klinkt best pittig. 
Wat naar dat het niet door kan gaan. Zouden ze dat echt zo doen? Heel vervelend als je er niet op kunt vertrouwen dat ze al het mogelijke doen voor je :( ik hoop voor je dat het vocht morgen gewoon weg is en je toch een kerst verrassing krijgt!
Zwindo, snap dat je moeite hebt met concentreren helemaal niet gek. Niet te streng zijn voor jezelf en het er gewoon laten zijn. Nog maar een paar dagen wachten ??

Hoi
Na dinsdag even een tijdje raar gevoel gehad dat ik het niet helemaal geloofde dat er vocht in het slijmvlies zit maar ik dacht ze zullen het wel weten de gyn zei we kunnen besluiten deze keer over te slaan maar ik wilde toch nog een keer een echo dus vanochtend weer heen eitje was goed genoeg gegroeid en warempel ineens was het vocht ook weg ik dacht dat is mazzel hebben maar vond het wel te toevallig dat bleek later ook wel want de gyn zei jij hebt wel vaker een echo gezien dus je weet wat je ziet en toen dacht ik zie je wel mijn gevoel klopt iemand die niet gelijk de mond open trek die kun je alles dus wijsmaken gelukkig ben ik vrij direct wat ook niet altijd handig is? maar heeft wel geholpen dat het nu wel doorgaat denk ik bij de balie een tijd afspreken en ze deden poeslief en helpen met de uitleg vd spuit zo kon alles wel krijgen zo grappig ? dus nu vanavond ovitrelle spuiten e n dan dinsdag de cryo terug plaatsing als hij goed uit de vriezer komt natuurlijk

Wat goed Carolinerkj! ?? Inderdaad je gevoel liegt niet en zeker niet als je het zelf hebt gezien. Top dat je nog een echo hebt gehad. Succes voor dinsdag! ???

Terug
Bovenaan