@FleurBo, jeetje wat ontzettend naar en klote om dit zo telkens weer te moeten doorstaan. Dan zijn de kerstdagen ineens helemaal niet leuk
Wat ongelofelijk klote ook dat je dan weer zo lang moet wachten zeg alsof het allemaal al niet lang genoeg duurt elke keer.
Wel een positieve noot dat je al snel genoeg weer een tp hebt en dat je in ieder geval op de wachtlijst staat nu. Hopelijk is het niet nodig en heb je met je natuurlijke cyclus geluk deze keer!
Sterkte hoor de komende tijd.
Wat goed om de positieve berichten te lezen Caroline en Zwindo! Ontzettend veel succes met wachten en veel geluk ???
Zwindo, voelt het fijn voor je zo in een natuurlijke cyclus? Lijkt me wel relaxter dat je je niet moet bezig houden met hormonen.
@NieuweMama wat een bijzonder en mooi verhaal proficiat!
Hier eigenlijk geen nieuws, druk aan de 'klus' en donderdag mijn eisprong.
Eerste kerstdag was fijn en gezellig met familie. Kerstavond was niet leuk. Andere familie die echt botte dingen zei over dat zwanger worden vanzelf gaat en er alleen maar liefde voor nodig is.
Die avond ben ik vooral stil geweest en heb ik de eer lekker aan mezelf gehouden en vooral m'n gevoel binnen gehouden. We hebben niemand van de familie verteld over onze wens en dat ben ik ook niet van plan op deze manier omdat er totaal geen begrip zal zijn wanneer het niet vanzelf gaat.
We hebben er gelukkig samen wel heel goed over kunnen praten en hebben ook van vrienden vernomen dat ze nu ook naar de dokter zijn gestapt na een jaar proberen. We zijn niet de enigen.