"De dames die al wat langer wachten....."

Carolinerkj bij mij betekend bruinverlies vaak ook niet veel goeds maar nu zo vroeg en lang al herken ik niet. Overigens nog geen bloed te bekennen en eigenlijk nagenoeg ook geen bruinverlies meer. Dus wordt lichtelijk gek??

FleurBo lijkt me indd zo spannend dat je op een telefoontje zit te wachten die niet moet komen. Zou echt elke keer als mn telefoont gaat mn hart in mn keel hebben. We gaan er gewoon vanuit dat je morgen lekker voor die tp mag komen! Proberen vanavond maar vroeg te slapen zodat het snel morgen is!

Carolinerkj Hoe gaat het bij jou? Is het allemaal gaan minderen?
FleurBo Heel veel succes vandaag! Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen. 
Littlepenquin hoe gaat het bij jou? Is het bloeden gestopt? en lopen de ovulatietesten nog mooi op? Toch stiekem al een andere test gedaan? 
Hier vanmorgen weer een omowitte zw test en nadat het bruinverlies gistere gestopt leek te zijn, was het vanmorgen weer aanwezig. Daarnaast knallende koppijn en een stijve onderrug. Hopelijk zet het vandaag gewoon allemaal door. En kunnen we ook gewoon weer verder.

Bah Zwindo wat balen :( Snap dat je dan ook gewoon verder wilt.. 

hier nog niet gebeld, wordt nu toch wel echt spannend. Hopelijk krijg ik eind van de ochtend gewoon een SMS dat het door kan gaan. 

Fleurbo wat spannend hopelijk gaat het gewoon door. maar worden jullie altijd gebeld ook als het doorgaat? Bij ons bellen ze alleen als het niet doorgaat nl..succes nog even met wachten. En mocht het doorgaan succes in het ziekenhuis vandaag

Zwindo heel vreemd dat de testen nog negatief zijn en er geen menstruatie is. zou je geen bloed kunnen prikken, zodat ze kunnen zien of er hcg in je bloed zit dan weet je in elk geval meer dan nu .dit is ook zenuwslopend voor jullie en je kunt niet verder.
Hier was de afscheiding nog steeds heel weinig tot niets toen ik uit bed ging hopelijk blijft dat ook zo heb wel steeds krampjes in mijn buik dan denk ik de menstruatie komt eraan maar dit herken ik niet zoals normaal want dan heb ik dat nooit dan heb ik soms hoofdpijn en verder alleen die afscheiding heb ik wel vaker vooraf dus weer afwachten nog 6 dagen tot de testdatum pff ??

FleurBo als je nu nog niet gebeld bent moet het wel goed nieuws zijn dat je voor je TP kan. Ben heel hard aan het duimen. tot wanneer zou je gebeld kunnen worden?

Caronlinerkj jeetje bij jou ook al zo spannend. Ik zou zeggen dat die krampjes een goed teken zijn. Spannend zeg! 

Hier weet ik nog steeds niet wat ik nou moet voelen. Had het er met een vriendin over die ook in een traject zit die stelde ook al voor om anders bloed te laten prikken. Ik wacht vandaag nog even af en neem dan contact op met het ziekenhuis of dat mogelijk is. Het bruinverlies was net namelijk alweer minder als vanmorgenvroeg. Lijkt wel alsof het alleen sochtends na een nacht slapen even wat meer is en daarna gelijk weer minder wordt. Ovulatietest was trouwens nog even donker als gisteren. Dus als die eventueel reageert op hcg dan is het sowieso niet opgelopen. 

Goed idee om een bloedtest te doen! Dan heb je maar zekerheid
caroline hopelijk gaan de komende 6 dagen heel snel voorbij!! 

Ik heb net een sms'je gekregen van het ziekenhuis: het gaat door!! Nu dus nog even wachten en dan straks naar het ziekenhuis! 

Jeeeh!! wat fijn Fleurbo zat al de hele tijd de pagina in de gaten te houden of het door zou gaan. Super fijn! Hopelijk een mooie en soepele terugplaatsing en dan heeeeeeeeel hard duimen.
Net ook even mijn man erover gesproken en die zei inderdaad ook kijk het vandaag nog even aan en dan morgen contactopnemen om te kijken of er een bloedtest gedaan kan worden.

@IsaV: ik heb begrepen dat granaatappelpitjes goed zijn voor de innesteling. Daarnaast weet ik niet zeker of de Ovitrelle nu ook al na 6dgn uit mijn lichaam is. Dan zou je elke dag moeten testen na IUI en dan kun je zien hoe het afloopt. Ik heb het alleen na mijn 1ste IUI bijgehouden. Dus echt veel kan ik er niet over zeggen helaas. Wat super leuk van je eigen bedrijf! Wat voor bedrijfje is het, in welke sector? Het zorgt wel hopelijk voor voldoende afleiding! Ik werk fulltime, maar het is niet heel druk op het moment en met al het thuiswerken zit mijn hoofd meer bij het traject dan bij mijn werk.
@Zwindo: Wat balen van je witte test ☹ er is echt geen peil op te trekken hé? Bij mij ook niet. ik heb er toch ook een zwangerschapstestje op gewaagd vanochtend (9 dgn na IUI). Achteraf bedacht ik mij: wat kan ik hier nou eigenlijk mee? ?  Ik maak mezelf alleen maar dol. Ik verlies nog steeds elke dag bloed. Houd je ons op de hoogte of je bloed heb laten prikken of niet? Ben erg benieuwd naar de uitslag.

@FleurBo: Heel veel succes met je tp vandaag! Wat fijn dat het doorgaat! De testdrang is sterk haha! ? Mijn ovulatiestrip onderzoek had vanochtend niet zo een leuke wending :p, het leek een stuk lichter dan gisteren. Ik ben vandaag 9 dagen post IUI. Dus nog veels te vroeg om wat te zeggen denk ik. Hoe was jouw ovulatietest? Test je elke dag normaal gesproken? 

@Carolinerkj: jij maakt het ook weer spannend lees ik wel!
Ik heb nog elke dag bloedverlies (ik dacht dat het minder werd maar helaas), ik laat alles zien: de ene keer bruine sliertjes, dan weer lichtroze afscheiding en gisteren zelfs weer helderrood bloed bij afvegen. Nu regelmatig oud (bruin) bloed/afscheiding. Bijna elke keer als ik naar het toilet ga is het feest. Maar de menstruatie zet zich nog niet door. Waarschijnlijk pas over een week. Laat het idd maar beginnen, dan kunnen we weer verder!  
Mijn ovulatieonderzoek had niet zo een leuke wending, het loopt niet meer op ? helaas...
Vanochtend toch een zwangerschapstestje gedaan. Er was een heel licht streepje te zien (heeeeel licht hoor), mijn vriend zag het gelukkig ook :’). Maar als ik er nu naar kijk (8 uur later), zijn de buitenste lijnen vd testlijn heel licht gekleurd, in het midden wit. Dus denk niet dat het valide is en het kan nog steeds de Ovitrelle zijn. Ik mag van mijzelf zaterdag (12 dgn post IUI) weer een testje tegenaan gooien. Maar als ik naar de feiten kijk is een menstruatie waarschijnlijker, ik verlies elke dag bloed, het zet zich alleen nog niet door. Ik sta er toch raar van te kijken als het echt raak blijkt te zijn. Die stomme hoop...

Terug
Bovenaan