"De dames die al wat langer wachten....."

OH FleurBo wat spannend! Bij ons bellen ze altijd de ochtend van de tp. Dus of het nou wel of niet gelukt is je wordt die ochtend altijd gebeld. Dan pas krijg je ook het tijdstip door van de tp zelf. Ik hoor van andere dat het inderdaad wachten is of je gebeld wordt of niet. Hier dus echt nog steeds geen bloed en nog steeds het vage bruinverlies. Darmen zijn sinds gisteren wel wat onrustig wat ik meestal tijdens mijn menstruatie heb. Het zet alleen gewoon nog niet door en daar snap ik niets van. Normaal ben ik of stipt 14 dagen na ovulatie of eerder ongesteld. Ik ga zo denk ik toch alvast even het ziekenhuis mailen. Wetende dat het antwoord waarschijnlijk zal zijn. Afwachten en over 2 dagen opnieuw testen. 

Oke ben al gelijk terug gebeld en zoals ik zelf al zei het is gewoon nog even afwachten. Morgen opnieuw testen eventueel donderdag pas. Ik gaf wel al aan dat ik er zelf niet echt een goed gevoel meer bij heb. Zij gaf toen ook aan om inderdaad wel met het negatieve rekening te houden, maar dat ik nog wel te vroeg was, dus dat het in principe wel nog zou kunnen. Ik kom er net achter dat we sowieso een rustmaand hadden gehad. Dit hebben ze ingevoerd ivm corona. Dus dan hopelijk begin februari ons weer aanmelden. 

Zwindo fijn dat ze meteen terugbelden. Hopelijk gebeurt er nog iets de komende dagen! 
heb je eigenlijk nog cryo's over? Of zou je voor een nieuwe behandeling moeten in februari?

FleurBo Ja ik we hebben er nog 1tje in de vriezer! Was zo blij toen we dat hoorde maar nu super spannend of die dan eventueel wel goed uit de vriezer komt. Mijn man wilt eigenlijk na deze ronde overstappen naar een andere kliniek gezien de hele geschiedenis die we bij deze al achter de rug hebben. Hij blijft het heel erg linken aan het verlies van onze dochter. Ergens hoop ik stiekem dat als ze in het nieuwe pand zitten hij het toch nog een keer hier wilt proberen. De cijfers van hier zijn namelijk beter van dat document wat je laatst met ons deelde. bruinverlies lijkt nu overigens bijna helemaal te stoppen. maar komt misschien ook omdat ik extra veel aan het drinken ben en daardoor veel moet plassen haha. Ga er vanavond maar weer lekker vroeg in, zodat de dagen snel voorbij gaan. 

Hoi hoi
Wat irritant zwindo geen echt rood bloed en toch negatieve testen om gek van te worden
Hier zakt de moed alweer in de schoenen het is vandaag een week na de terugplaatsing en gister had ik 1 x heel.lichtbruine afscheiding nu net terug van de wc had ik donkere afscheiding hopelijk is dit een innesteling want is denk ik wel wat vroeg voor een menstruatie die er aan komt maar zal eens nakijken hoe dat de vorige keer ging dat weet ik niet zo goed meer hoop zo dat het niet doorzet maar anders is het niet anders

Jeetje Carolinerkj wat balen zeg! Het kan natuurlijk heel goed een innestelling zijn, want je zit nu op 10 dpo toch? Echt verschrikkelijk die onzekerheid. Hopelijk betekend het bij jou iets positiefs en heb je over een paar dagen gewoon een positieve test in handen. 

Zwindo Ik zit nu op dag 7 na tp en 3daagse embryo dus 10 dpo dan denk ik bij mij is dit eigenlijk altijd foute boel maar ik kan het niet terugvinden hoe het de vorige keer ging wat ik terug vind is een paar dagen voor de testdatum bruine afscheiding niet een week vooraf heb wel het gevoel alsof ik elk moment ongesteld kan worden dus geen idee welke kant het op gaat hoe gaat het met jou nog steeds negatieve testen en geen menstruatie ? Of is het nu wel door aan het zetten ik duim nog steeds heel hard voor jullie dat het uiteindelijk toch goed komt

Caroline ik hoop dat het bij jou alsnog de goede kant op slaat! Wat duurt de tijd dan lang hè?
Zwindo zou inderdaad fijn zijn als een nieuwe locatie helpt om de koppeling met Luna niet iedere keer te hebben als je daar bent. Als je verder wel tevreden bent met de kliniek zou het fijn zijn als je gewoon kunt blijven.

ik ben nog niet gebeld door het ziekenhuis, maar heb dus geen idee of dat iets zegt... eigenlijk wil ik hun gewoon bellen om te vragen of het een goed teken is, maar dat ga ik niet doen haha. Ze worden helemaal gek als iedereen daar over gaat bellen 

Terug
Bovenaan