"De dames die al wat langer wachten....."

Jeetje Littlepenquin er lijkt wel iets in de lucht te zitten ofzo. Jij raar bloed/bruinverlies, Caronlinerkj raar verlies en hier ook. Heel bijzonder allemaal en ook heel irritant. Hoeveel dagen na de ovitrelle zit je nu? Hopelijk is het streepje op de test toch van eigen hormonen en heb je zaterdag een duidelijker lijntje! Heel spannend allemaal. 

Hoi hoi
Zonet weer naar de wc geweest zat wat bruine afscheiding in mijn inlegkruisje en bij het plassen kwam er ineens een dikke donkerrode sliert uit ( sorry voor de details) en met afvegen was het ook rood het is nu de achtste dag na de tp heb geen pijn maar ik denk dat dit een menstruatie is of zou ik toch even wachten met bellen naar het ziekenhuis?

hoi hoi
toch maar het ziekenhuis gebeld maar die vonden het nog te vroeg om wat te doen en het kon heel goed een innesteling zijn dus moet wachten tot de testdatum en anders morgen de verpleegkundige bellen smiddags word hier zo niet goed van heb dit nooit zo vroeg hopelijk is het goed heb er wel een hard hoofd in want dit is bij mij eigenlijk altijd foute boel mijn vriend zegt misschien nog oud bloed van de miskraam ik weet het even niet meer na bijna 3 jaar wachten zakt het vertrouwen wel een beetje en als dit wel mis is moet ik weer voor een punctie en waarschijnlijk eerst weer aan die stomme pil daar zit ik niet echt op te wachten maar we moeten geduld hebben pff  

goed om morgen een bloedtest te vragen Zwindo, hopelijk geeft dat duidelijkheid. Je had eigenlijk gisteren ongesteld moeten worden of niet?
caroline, wat gek van het bloed, geen idee wat het kan zijn. Maar idd kun je niets anders dan afwachten
littlepenguin snap dat je jezelf helemaal gek kan maken met die testen. En helemaal als je ovitrelle hebt gebruikt.. 

hier is de terugplaatsing goed gegaan! Onze mini had zich mooi ontwikkeld tot een blastocyste. Nu heel hard duimen!

Carolinerkj hmm... indd vreemd zo'n sliert donkerrood. Ik heb bij de vorige tp wel een slijmsliert met bruin erin gehad en daarna wat roze verlies. Helaas brak toen die dag erna mn menstruatie door. Normaal als ik ongesteld wordt is het ook dikke rode slijm maar dan blijft het daarna ook doorbloeden. Sorry voor de details?? hopelijk blijft het hierbij en stopt het en heb je toch binnenkort een positieve test in handen.

FleurBo fijn dat het allemaal goed is gegaan! Nu is het wachten ook voor jou aangebroken. Hopelijk met een mooi resultaat!!?? ik moest indd gisteren eigenlijk ongesteld worden.

Hier sinds het eten wat meer krampjes in mn onderbuik al een paar keer naar de wc geweest in de veronderstelling dat ik echt rood zou gaan zien, maar nope. Zitten alleen steeds bruine/wittige stukjes in de urine maar geen bloed te bekennen nog... morgenochtend maar weer even bekijken en dan contact met het ziekenhuis zoeken.

Fleurbo gelukkig is de tp goed verlopen en nu het ellendige wachtbankje??
Zwindo bij jou ook wel killing je weet niet wat het nou word laat het nu maar doorkomen of geef een positieve test dit is niet te doen lijkt me
Bij mij is er nu ook wat donker rood bloed te zien niet heel veel maar dat is mijn menstruatie ook nooit dus heel irritant hopelijk is het een innesteling we wachten af denk dat we het weekend een testje ertegen aan gooien als het niet erger word en hopelijk goed nieuws en anders gaan we het traject weer in helaas het is niet anders dan
Succes iedereen die nog wachten of een traject in gaan ik ga voor jullie duimen ???

Hee lieve dames!
Nou, na vorige keer m'n hele bericht kwijt te zijn, doe ik weer even een poging ? Beste wensen voor 2022 dames! ?
Maar wat lees ik veel over bloed- en bruinverlies ☹️ 
@zwindo wat is het weer een mindfuck zeg! kan me zo voorstellen dat je enerzijds denkt, laat de menstruatie maar doorkomen, maar zolang het niet doorkomt en je nog niet 100% zekerheid hebt, misschien nog een greintje hoop hebt? morgen ziekenhuis bellen dus?
@caroline klinkt inderdaad wel als een naderende menstruatie, snap dat de moed je weer even in de schoenen zakt ☹️ Maar als het nog vroeg is, beter afwachten inderdaad en heel hard hopen dat het een innesteling is ? 
@littlepenquin wat gek en vervelend zeg, dat je zo kort na de iui al begon met bloeden. Pfff ja en dat heen en geslinger tussen hoop en vrees terwijl je eigenlijk alleen maar af kunt wachten, vreselijk. Tja, en dat lichte streepje kan de ovitrelle zijn maar misschien ook wel het begin van iets moois?! Ik duim nog voor je iig!
@fleurbo jeeej wat een goed nieuws! Ik hoop zo met je mee dat deze laatste cryo jullie lucky shot gaat zijn! ? En nu de spannende wachtweken, ik doe met je mee ?
Want ik heb vandaag ook terugplaatsing gehad! Mooie blastocyst zeiden ze, hij zag er ook echt strakker en mooier uit dan vorige embryo's.. Weet dat dat niet perse wat zegt, maar toch ? Heb best wat langer dan verwacht op de tp moeten wachten, omdat mijn bms op de progynova niet zo goed groeide. Bij een eventuele volgende tp dus liever in mijn eigen cyclus, maar ik hoop natuurlijk heel erg dat het niet nodig gaat zijn!  

Ah meiden hier eindelijk duidelijkheid, zonder test. vannacht wakker met flinke buikkrampen ervan overtuigd dat ik toen bloed zou zien, maar weer niet. Vanmorgen dan weer wel en gelijk mn darmen en alles weer helemaal op hol. Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat meer last heb gehad van mijn menstruatie, maar na zo'n uitstel misschien ook niet gek. Hopelijk is het snel weer over. Voor nu aan een kant opluchting dat er duidelijkheid is aan de andere kan teleurstelling/verdriet dat het definitief echt niet gelukt is.
Carolinerkj Spannend nog even de komende dagen hopelijk is er voor jou een betere uitkomst.
Vis wat fijn dat je een mooie tp heb gehad gisteren. Hopelijk is het naast een mooi embryo ook een hele mooie plakker! duim voor je 

Terug
Bovenaan