"De dames die al wat langer wachten....."

Misschien voor de zekerheid? Mijn arts gaf natuurlijk ook aan dat als ik het 2 weken vol zou houden dat betrouwbaarder zou zijn, maar kreeg wel de 10 dagen na tp als testdatum mee.

Een gelukkig nieuwjaar allemaal! Dat het maar een bijzonder mooi en vruchtbaar jaar mag worden met prachtige wondertjes!
Zwindo, dat vind ik ook fijn meditaties luisteren. Heb je nog tips van wie het goede zijn? Ik heb nu de meditation moments app maar niet speciaal iets voor vruchtbaarheid ofzo.
Heb je wel gelijk in hoor dat het anders kan zijn maar ik weet vrijwel zeker dat het niks gaat veranderen voor hun en dan wordt het misschien nog wel vervelender. Ze zijn heel erg van zo moet je het doen en niet anders dus als ze daarin ons ook nog willen gaan beinvloeden, dat wil ik echt niet. Het moet van ons blijven en ik weet niet of ik al sterk genoeg in mijn schoenen sta om dat dan ook zo te houden als je snapt wat ik bedoel. 
Lastig he dat gevoel wat alle kanten op vliegt, het zou fijn zijn als we gewoon een rotsvast vertrouwen konden hebben elk moment van de dag. Dat zou een stuk rustiger zijn, maar zo werkt het helaas niet. Wat ontzettend spannend dat je bloedverlies had! Hopelijk een innesteling. Dat kan soms wel langer duren toch dat bloedverlies? Succes nog met wachten hoor. 
Lovetennis, oei wat slordig van mij. Excuus. Wat ontzettend balen dat de 8e IUI ook niet is gelukt.. Heerlijk is dat, naar Zeeland. Lekker uitgewaaid met je viervoeter en hopelijk heb je een fantastich oud op nieuw gehad met veel borrels haha en op naar een 2022 met fantastisch nieuws voor ons allemaal!
LinavV, wat klinkt dat ontzettend rot zeg hoe je de afgelopen 24maanden beschrijft. :( Dat kan soms wel fijn voelen he, gelijk actie ondernemen! Heel veel succes vandaag, fijn dat je iig al een mooi groot ei had.
Carolinerkj, wat naar dat je ook nog eens niet kan werken :( Hopelijk snel goed nieuws idd. Spannend dat wachten met al die kwaaltjes. 
FleurBo, ontzettend veel succes woensdag! Fijn dat het zo snel ging dat mag ook wel eens. 
LittlePenguin, nou precies dat! Ik doe al zoveel en heb al van alles aan supplementen gehad van een mesoloog maar niks mocht tot dusver baten. Maar het is wel allemaal goed bedoeld natuurlijk. De uitslag van de HSG krijg ik 7 januari maar ze zei wel even vluchtig dat alles er goed uit zag. Ik hoorde haar wel zeggen rechts is open.. en nu links ook. Dus vraag me wel nog af of er dan toch iets dicht zat maar dat hoor ik dan vrijdag wel. 
Wat naar zeg van dat bloeden zo direct na de IUI, en wat een rollercoaster die je mee maakt nu met de test en het afwachten. Fijn dat je wel een controle krijgt nu. Succes alvast! 

Hier ook nog geen nieuws, wachten wachten wachten, voel me wel heel rustig verder tijdens het wachten. Vrijdag nog gesprek over de uitslag van de HSG.
Ik verwacht over een dag of 2 weer zere borsten zoals elke cyclus en meestal begint de hoop al weer te vervagen dan ook al zegt het nog niet zoveel, het is gewoon zo'n typisch ding elke cyclus..
Verder eet ik ook elke dag een halve avocado naar aanleiding van Zwindo ;)  en houd ik me lekker warm :) 

@Zwindo: ik duim zo ontzettend hard voor je! Nog 2dgn tot je testdag en dan licht bruinverlies, dat is bij mij (in mijn IUI rondes) tot nu toe nog geen goed nieuws geweest :( zet hem nog even op!
@Fleurbo: ik ga met mijn volgende uitgangsecho gewoon vragen of ik mij al kan aanmelden voor IVF. Misschien mag het pas als ik ronde 6 heb gehad, maar omdat ik eigenlijk al zeker weet dat ik naar Radboud wil, staan ze het misschien toe? Ik vind Duitsland ook nog te ver en alhoewel Nij Geertgen mij op één of andere manier aantrekt, vind ik de IVF resultaten een stuk slechter vergeleken met Radboud. 
@IsaV: wat stom hé dat je dan zo lang moet wachten op de uitslag van de HSG. Dat had ik ook. Bij mij leek links verstopt te zitten maar opeens spoot het links toch ook door. Dus als ik het zo hoor dan zal jouw HSG ook goed zijn, geen rare dingen. Avocado's heb ik geprobeerd maar ik heb een soort haat-liefde verhouding met die dingen. Als ik het koop zijn ze nog te hard en dan check ik regelmatig, maar dan opeens zijn ze veels te zacht haha. Dus ik houd nu voor het eerst ook mijn voeten lekker warm en zit elke avond met een elektrisch kussentje die wat warmte afgeeft op de bank. Wel eet ik elke dag walnoten en nu ook sinds deze ronde granaatappelpitjes door de yoghurt naast de zwangerschapssupplementen. 
Ik heb 26Dec in de ochtend de Ovitrelle gezet. Ik heb tijdens mijn eerste IUI getest hoe snel de Ovitrelle uit mijn lichaam was, dit bleek op dag 6 al (omo witte zwangerschapstest), toen niet getest met ovulatietesten. Gisteren was dag 6, positive ovulatietest of tenminste net zo donker als een dag voor piek vruchtbaarheid. Ik heb eind deze ochtend weer getest, was nu zelfs donkerder dan gisteren, dus lijkt op te lopen. Ik vind het toch opvallend, maar het kan nog steeds de Ovitrelle zijn. Omdat ik toch genoeg ovulatietesten heb ga ik toch nog een paar dagen testen, puur uit nieuwsgierigheid :p Ik heb niet zoveel zwangerschapstesten in huis, dus daar durf ik de voortgang nog niet mee te testen. 
Vanochtend naar het ziekenhuis vanwege het vroegtijdig bloedverlies. Er is geen echo gemaakt helaas, want dat zou weining opleveren. De gyn wilt dat we het nog een week afwachten. Het is te vroeg voor een echte menstruatie. Pas als ik koorts krijg of ernstige buikpijn moet ik bellen voor verder onderzoek, maar daarvan is geen sprake. Officieel mag ik 12jan testen (16dgn na IUI). We wachten komende week rustig af. Het bloeden lijkt met de dagen steeds minder te worden dus dat is fijn. Ik sta er gelukkig rustig is. Pas na 12jan kunnen we er echt iets over zeggen. Om mijn testdwang onder controle te houden ga ik verder met mijn ovulatietesten onderzoek haha, wat dat ook mag betekenen. 

LittlePenguin, idd dat wachten is wel stom maar ik denk niet dat er veel nieuws vertelt gaat worden dus maak me er niet zo druk om.
Ohh I love granaatappelpitjes! Waar is dat goed voor? Avocado's zijn idd een challenge.. ik koop er steeds met verschillende rijpingen dat gaat tot nu toe wel redelijk. Soms moet ik er wel eens 1 weggooien of maak ik ze te vroeg open helaas. 
Is dat een garantie dat het de volgende keer weer op 6 dagen uit je lichaam is of kan dat steeds verschillen? Wel erg verwarrend! Balen dat je met een echo niet genoeg info kon krijgen.. :( Succes met je ovulatie onderzoek :D 
Ik heb deze maand ook weer wat ovu testen gebruikt die ik nog had liggen maar ik was te laat met testen denk ik, heb geen piek gevonden helaas. Maar heb wel vaker geen piek gehad dus eigenlijk is het ook niet nuttig voor mij mja ik had ze nog liggen.

IsV Ik heb een tijdje de app mindful IVF op mn telefoon gehad een aantal meditaties zijn gratis, maar voor de rest moet je betalen dus heb hem er weer afgegooid. verder google ik gewoon iets wat voor die dag en gevoel van toepassing is. Wachten is inderdaad stom. Hopelijk brengt de HSG en alle extra's wat je nu aan het doen bent toch geluk en is een medisch traject verder niet meer nodig. 
Littlepenguin bij jou klinkt het allemaal toch nog wel positief met een ovulatietest die oploopt etc. Hopelijk gewoon over een paar dagen een mooie positieve zwangerschapstest. Bij mij betekend bruinverlies ook niet veel positiefs. Dus geloof er bij mezelf niet echt meer in.
Desondanks voel me verder echt vet vaag. Heb nu echt al een paar momenten gehad van oh nu zet het echt door, maar nog helemaal niets. Het bruinverlies is tenopzichte van vanmorgen voor mn gevoel weer aan het minderen ipv dat het aan het toenemen is. Kortom er is geen peil op te trekken. Net met mn stomme hoofd toch nog een testje gedaan, maar wederom omo wit geen schaduw of iets op te bekennen. Dus heb echt zoiets van zet nu dan ook maar gewoon door. dan kan ik het ziekenhuis mailen.

Zwindo, pff heel rot weer een witte test :( . Hoe is het vandaag met je? En het bloedverlies?
Ik hoop ook dat het geluk aan onze zijde staat dit jaar maar we zullen het nog even moeten afwachten. 
Voel me sinds gisteren erg zenuwachtig omdat er van alles (leuks) aan het gebeuren is, ben een eigen bedrijf aan het opzetten en dat gaat heel goed maar word er ook een beetje overwhelmed van. Wat natuurlijk helemaal niet handig is nu.. Dus dan ben ik weer teleurgesteld in mezelf dat ik niet gewoon bij mijn loondienst blijf en daarmee tevreden ben. Dan ga ik automatisch ook weer denken, ohja dan zal het wel weer niet lukken want ik ben te zenuwachtig of gestresst. Mindfuck.

IsaV Nog steeds geen rood, maar wel nog steeds bruinverlies. Ene moment denk ik oh het lijkt wat donkerder te worden, maar volgende moment is het weer minder. Dus nog steeds lekker gekmakend haha. Ik dacht ook net al littlepinguin ik ga nu even geen zwangerschapstest gebruiken vandaag, maar doe ook eens een ovulatietest. Nou is het net geen knalstreep, maar komt hij overeen met de streep die ik een dag voor een positieve ovulatietest heb. dus ook lekker vaag. 
Maar wat super gaaf van je dat je zelf iets aan het opzetten bent! Klinkt als een hele mooie uitdaging. Ik zit er ook wel eens over na te denken, maar zou niet goed weten wat ik dan zou willen. Ik vind zoveel dingen leuk om te doen haha. Denk maar zo je bent nu ergens mee bezig wat je een heleboel energie geeft. Ja het is super spannend en onzeker, maar ook weer heel gaaf. Je kan altijd weer terug naar een loondienst baan. Zeker in deze tijden waarbij ze een tekort aan mensen hebben voor de banen die er zijn. 

Hahaha littlepenguin zo herkenbaar die ovulatietesten ? ik ga er straks ook even 1 doen denk ik. Is voor mij nu 5,5 dag na spuiten van ovitrelle. 
En als je test niet oploop de hoop niet opgeven hè! Het is ook nog heel vroeg om een zwangerschap te kunnen zien! Je bent nu 6dpo of niet?
zwindo die donkere test geeft misschien ook weer een beetje hoop? Hoe is het met het bloedverlies? Je zou ook nog een hele gevoelige zwangerschapstest kunnen proberen!

isaV wat spannend van je eigen bedrijf! Wat ben je gaan doen als ik vragen mag? Veel succes :) 

Vandaag gaan ze onze laatste cryo van ICSI 1 ontdooien. Dus ben al de hele ochtend krampachtig naar m'n telefoon aan het kijken in de hoop dat ze niet bellen. Weten jullie of ze meteen de dag van ontdooien al bellen als het niet lukt?

Terug
Bovenaan