@Zwindo: ik duim zo ontzettend hard voor je! Nog 2dgn tot je testdag en dan licht bruinverlies, dat is bij mij (in mijn IUI rondes) tot nu toe nog geen goed nieuws geweest 🙁 zet hem nog even op!
@Fleurbo: ik ga met mijn volgende uitgangsecho gewoon vragen of ik mij al kan aanmelden voor IVF. Misschien mag het pas als ik ronde 6 heb gehad, maar omdat ik eigenlijk al zeker weet dat ik naar Radboud wil, staan ze het misschien toe? Ik vind Duitsland ook nog te ver en alhoewel Nij Geertgen mij op één of andere manier aantrekt, vind ik de IVF resultaten een stuk slechter vergeleken met Radboud.
@IsaV: wat stom hé dat je dan zo lang moet wachten op de uitslag van de HSG. Dat had ik ook. Bij mij leek links verstopt te zitten maar opeens spoot het links toch ook door. Dus als ik het zo hoor dan zal jouw HSG ook goed zijn, geen rare dingen. Avocado's heb ik geprobeerd maar ik heb een soort haat-liefde verhouding met die dingen. Als ik het koop zijn ze nog te hard en dan check ik regelmatig, maar dan opeens zijn ze veels te zacht haha. Dus ik houd nu voor het eerst ook mijn voeten lekker warm en zit elke avond met een elektrisch kussentje die wat warmte afgeeft op de bank. Wel eet ik elke dag walnoten en nu ook sinds deze ronde granaatappelpitjes door de yoghurt naast de zwangerschapssupplementen.
Ik heb 26Dec in de ochtend de Ovitrelle gezet. Ik heb tijdens mijn eerste IUI getest hoe snel de Ovitrelle uit mijn lichaam was, dit bleek op dag 6 al (omo witte zwangerschapstest), toen niet getest met ovulatietesten. Gisteren was dag 6, positive ovulatietest of tenminste net zo donker als een dag voor piek vruchtbaarheid. Ik heb eind deze ochtend weer getest, was nu zelfs donkerder dan gisteren, dus lijkt op te lopen. Ik vind het toch opvallend, maar het kan nog steeds de Ovitrelle zijn. Omdat ik toch genoeg ovulatietesten heb ga ik toch nog een paar dagen testen, puur uit nieuwsgierigheid 😛 Ik heb niet zoveel zwangerschapstesten in huis, dus daar durf ik de voortgang nog niet mee te testen.
Vanochtend naar het ziekenhuis vanwege het vroegtijdig bloedverlies. Er is geen echo gemaakt helaas, want dat zou weining opleveren. De gyn wilt dat we het nog een week afwachten. Het is te vroeg voor een echte menstruatie. Pas als ik koorts krijg of ernstige buikpijn moet ik bellen voor verder onderzoek, maar daarvan is geen sprake. Officieel mag ik 12jan testen (16dgn na IUI). We wachten komende week rustig af. Het bloeden lijkt met de dagen steeds minder te worden dus dat is fijn. Ik sta er gelukkig rustig is. Pas na 12jan kunnen we er echt iets over zeggen. Om mijn testdwang onder controle te houden ga ik verder met mijn ovulatietesten onderzoek haha, wat dat ook mag betekenen.