"De dames die al wat langer wachten....."

Hoi zwindo
Vanmorgen teruggebeld door het barrehus en de intake staat gepland op 31 januari best snel al ik heb zelf wel een goed gevoel erover deze mensen hebben dit opgericht doordat ze zelf niet verder kwamen in het ziekenhuis en zich niet een stel voelde maar meer een nummer en patiënt niet een persoon met vruchtbaarheidsproblemen zeg maar dus dat sprak mij gelijk al aan en ze hebben een gyn die in Duitsland en België ook een kliniek heeft of daar werkt met goede resultaten het umcg staat goed aangeschreven maar ik voelde me de lastste tijd niet prettig meer afwachten met de intake hoe het verloopt en wat mij ook aansprak dat je een vaste hoofdbehandelaar /aanspreekpunt hebt dat hebben we nu niet laatste tijd wisten ze amper wie er op de stoel lag moest ik dingen zeggen en keken na de echo pas in het bestand dat hoor je toch voor de tijd te doen ? Maar goed mijn gevoel is goed bij deze kliniek hieronder de link van de oprichter zelf misschien interessant
https://www.uitgerekendjij.nl/marc-richtte-zelf-een-kliniek-op/

Wow Zwindo dat is inderdaad een heel hoog percentage! Raar dat de cryo's dan weer zo veel lager zijn. hoe voel je je verder? De emotie weer een beetje gezakt? het gekke is dus dat ik die menstruatiepijn dus al voelde voor de terugplaatsing, dus kan niet van de terugplaatsing zijn. Maar goed je voelt natuurlijk zo veel als je er op let, het zegt ook eigenlijk allemaal niets. Het is gewoon afwachten.. misschien doe ik komende dagen nog wel een ovulatietestje om het experiment dat in dit topic gestart is door te zetten. 
Caroline, wat fijn dat jullie zo snel terecht kunnen! Hopelijk geeft het gesprek ook een goed gevoel. 

@littlepenguin; ik heb die ivf uitslagen gevonden, Radboud UMC scoort het hoogste; daar wilden wij dus ook naartoe en was ook logisch geweest qua afstand, maar er is zo'n lange wachtlijst, dat wij dus voor Duitsland hebben gekozen.
@Zwindo misschien kunnen we elkaar motiveren :p Ik houd ook niet van hardlopen, maar heb het afgelopen week 2 keer gedaan met onze viervoeter Nola.Ik wil elke week één keer met haar dat rondje vasthouden, het is een standaardrondje dat ik met haar ren, het is 4,3 kilometer.Ik hoop het elke week iets sneller te kunnen. Ik heb 5 km nonstop gekund, maar doordat ik het niet bijgehouden heb, kan ik het niet meer  ;) @Fleur ik weet wat een embry en een cryo is :p Duuh. Maar en blastocyst, wat is dat dat dan?Wij hebben 31 januari het intake gesprek. Heb jij een idee wat ik dan kan verwachten en wanneer ik een punctie zou kunnen hebben? Hoeveel maanden moet ik na die 31e nog tellen denk je?  

Hoi ik ben nieuw hier. Ik heb twee kindjes en was bij beiden direct zwanger. We willen heel graag een derde kindje om ons gezin compleet te maken. Inmiddels zijn we negen maanden aan het proberen om zwanger te worden maar het wil nog niet lukken. Het voelt heel dubbel, aan de ene kant mag ik niet klagen want de vorige keren is het zo snel gegaan en het is zoveel andere niet gegeven om überhaupt zwanger te worden. Aan de andere kant is de wens voor een derde kindje heel groot en ben ik elke maand een beetje meer teleurgesteld. Ik ben benieuwd hoe het voor jullie is en hoe jullie omgaan met de maandelijkse teleurstelling. 

Welkom lizz
Leuk dat je hier mee komt kletsen de teleurstellingen zijn er elke maand wel maar de ene keer is die meer dan de andere keer bij ons is het vaak het ergste als je er van overtuigd bent dat het raak is en dan later een negatieve test of de menstruatie komt er door als je het gevoel hebt dat het mis is dan kunnen wij het makkelijker verwerken hopelijk heb je snel positief nieuws

Hoi dames,
Ik heb veel bij te lezen zie ik, veel spannende momenten geweest.
Heb even niet de moed gehad om online te komen, woensdag is 1 van mijn dierbare paarden overleden. Ik ben er helemaal kapot van. Heb zoveel verdriet. 
Sommige mensen hebben niet veel met dieren, maar ze was echt een lid van onze familie. Het gaat even duren voordat ik dit te boven ben.
Zwindo, wat vaag van je ovulatie test en nog altijd het bruine bloedverlies.. nog geen duidelijkheid dus. 
Ja het opzetten is erg leuk en het is eigenlijk heel plots ontstaan. Helemaal niet iets waar ik al heel lang over dacht. Ik ben het gewoon meteen gaan doen. Dat is denk ik het belangrijkste, niet het idee maar het starten en uitvoeren. Ik doe dit wel naast nog 4 dagen in loondienst dus soms wel pittig hoor.
Maar als je een idee hebt, ik zou zeggen go for it!
Fijn dat je meteen werd teruggebeld, wel vervelend dat ivm met corona nu die rustmaanden worden ingelast zeg.
Ik lees nu dat je een witte test had :( heel erg klote.. snap dat je dan gewoon wilt dat het doorbreekt. 
Sterkte hoor met nu dan eindelijk de duidelijkheid :( wat een dubbel gevoel weer. Opluchting vs verdriet. Succes met je gesprek vandaag.
Emily in Paris is leuk! :)
FleurBo, het is een box met allemaal lekkere dingetjes voor paarden om gezond te snacken :) 
Wat spannend om te moeten wachten op het telefoontje! Snap dat je zelf wilt bellen ik zou dat gewoon lekker doen hoor. Het kan maar rust brengen. 
Ah super ik lees dat de tp door gaat en dat het goed is gegaan! Super fijn nieuws.
Wat vervelend nu die onzekerheid bij je. Wachten kan zo rot zijn. 
Carolinerkj, wat rot ook bij jou de bruine afscheiding. Lastig ook steeds dat terug denken aan hoe het vorige keer was, ohja toen ging het zo en toen was het niet goed dus dan zal dat nu ook wel niet zijn. Maar soms kan het gewoon toch zo anders lopen. Goed dat je gewoon gebeld hebt hoor. 
Fijn dat je snel terecht kan bij de andere kliniek, snap dat je er genoeg van hebt. Een goed gevoel bij de kliniek lijkt me zo belangrijk! 
LittlePenguin, interessant. Ik vind ze iig heerlijk die pitjes :) 
Snap ik dat je meer aan het traject denkt met thuiswerken. Je bent toch meer geneigd om je gedachten te laten afdwalen he. 
Balen dat je ovulatietest lichter wordt en dat je zo nog steeds bruin bloedverlies hebt. Heel naar dat het zo lang blijft aanhouden bij een aantal dames.
Verdorie ook bij jou geen goed nieuws :( 
Mijn bedrijf is dus een box met allerlei gezonde snacks voor paarden. 
Vis, ook bij jou goed nieuws wat goed! 
Lovetennis, wauw je klinkt echt heel zelfverzekerd. Super! Go for it! 
Welkom Lizz! Teleurstellingen blijven moeilijk, het fijne is dat we dat hier allemaal kunnen delen. 
Ik heb verder geen nieuws, wel van veel dingen last gehad maar dat zal wel het verdriet zijn. Nog 3 dagen en tot dusver hier geen bruin bloedverlies dus de aankomende dagen worden voor mij extra spannend. Ik begin al in mijn hoofd te halen, wat als mijn prachtige merrie mij dit cadeau heeft gegeven deze maand. Maar wat als het niet is, dan gaat de pijn en het verdriet nog 1000x meer zijn. 

Carolinerkj tnx voor het artikel interessant om te lezen. Hoe gaat het wachten? Morgen moest je testen toch? Heeft het bloeden aangehouden of is het gestopt?

FleurBo hoe gaat het bij jou? Indd wel vreemd van die krampen. Heb je verder normaal gemeenschap gehad straks is het een spontane zwangerschap.

Lovetennis wat goed bezig! Ik moet echt nog mn motivatie vinden haha zeker met het weer van de laatste dagen. Ben nu sowieso mn ouders aan het helpen met klussen in hun nieuwe huus in de weekenden dus sowieso al wat extra beweging. Nu alleen nog de motivatie/tijd vinden om te gaan hardlopen...

Welkom lizz

Isav spannend deze laatste dagen. Heb je normaal al bruinverlies in aanloop naar je menstruatie? Dan snap ik dat het helemaal spannende dagen zijn.

Hier vandaag gebeld dat ik morgen wordt teruggebeld door de arts om het een en ander te bespreken over een volgende tp. Dus ben benieuwd wat ze zegt. Ik heb nog steeds een donkere ovulatieteststreep maar net geen positieve test. Daar wil ik het met haar ook even over hebben. Lijkt me toch vreemd om zo'n donkere ovulatietest te hebben tijdens/na menstruatie.

Hi lieve meiden,
@zwindo wat verdrietig dat je menstruatie toch is doorgekomen, kun je het een beetje een plekje geven? Wel fijn dat je morgen alweer een gesprek hebt. Ik vind het wel eens dubbel in deze trajecten, aan de ene kant wil je snel verder voor een nieuwe kans maar ik merk zelf ook dat ik niet elke mislukte poging daardoor goed verwerk, ofzo. Maar jullie kliniek ging ook even dicht toch? Hopelijk krijg je iig duidelijkheid over wat je kan verwachten. Vaag van die donkere ovutest, ik zou het niet weten maar idd wel goed om even te checken als je ze toch spreekt!
@caroline ontzettend balen dat je weer naar een punctie moet. Moet je nou ook nog testen of mag je wel aannemen dat dit je menstruatie is? Hopelijk gaat de intake bij de nieuwe kliniek goed, ik zou zeker overwegen over te stappen als je  niet zo'n goed gevoel bij je huidige ziekenhuis hebt. 
@fleurbo Ik zou me niet druk maken over je eitje hoor, als ze 'm in het ziekenhuis gevolgd hebben en je een bloedtedt hebt gehad, dan is dat volgens mij wel nauwkeurig. Hoe gaat het wachten verder bij jou? Bij mij vrij kut, haha. Ik moet maandag 17 januari testen van het ziekenhuis (12 dagen na tp) maar ik ben van plan in het weekend testen. Bij jou dus spannend of je menstruatie uitblijft? Ik hoop het zo voor je! 
@lovetennis zo, goed bezig zeg! Ik heb dus ook een hekel aan hardlopen, maar ik denk dat ik het toch maar weer ga proberen, want ik merk dat ik niet echt goed meer stoom kan afblazen nu met thuiswerken en in lockdown. Superleuk om dat met je hondje te doen ? jammergenoeg heb ik die niet!
@littlepenguin haha, go go blasto! Die houden we erin ? Hoe is het bij jou nu, al wat meer duidelijkheid?
@isav wat verdrietig van je paard zeg! Kan me voorstellen dat het veel pijn doet, ik heb zelf jarenlang paardgereden en die dieren worden echt je vriend. Neem je tijd en leg jezelf vooral geen druk op!
Hier zit wachtdag 5 er bijna op. Ik voel vrij weinig en begin er alweer zwaar aan te twijfelen -zo niet van overtuigd te raken dat het niet gelukt is. Daarbij slaap ik slecht, droom ik raar (inmiddels zijn al mijn exen en mijn overleden vader al een keer langsgekomen ??‍♀️) en vind ik het maar moeilijk om mijn gedachten te verzetten. Afleiding zoeken is nu ook een stuk moeilijker dan vorige keren. Wat een kwelling is dit toch!!

Terug
Bovenaan