"De dames die al wat langer wachten....."

Zwindo, idd vreemd om zo'n donkere ovulatietest te hebben tijdens/na je menstruatie ? Fijn dat je morgen weer gebeld wordt dan heb je tenminste weer tijd om wat te vragen en weer vooruit te kijken. 
Ik heb normaal idd altijd al bruin bloed verlies maar soms is dat 3 dagen en soms maar 1 of 2 dus idd spannend. 

Dankjewel Vis, het zijn inderdaad een soort vrienden ja. Zeker omdat ik er altijd zoveel tijd doorbreng. 

Oh wat naar om zo te dromen hè! Dat kan soms zo echt lijken bah. Als het dan leuke dromen zijn oké, maar dat is vaak niet. Wachten duurt zo lang! Misschien idd gewoon weer hardlopen proberen, wie weet wat je dat kan brengen. Of meditatie of yoga kan dat je helpen wat uit je hoofd te komen?
Ik ben ook niet zo'n sporter, wel van alles gedaan maar vind het nu wel prima zo met de paarden verzorgen. Ik loop elke dag minimaal 10.000 stappen en de kruiwagen door de modder duwen en hooi sjouwen is ook topsport ?

Volgens mij vanochtend het eerste bloed gespot ? heb een inlegkruisje in om het zeker te zien. 
kan er ook nog wel bij. Net nu de kansen zo hoog zijn. 

Vis wat ontzettend spannend! Ik vond de wachtdagen ook echt weer verschrikkelijk. Ondanks dat ik deze keer een soort van afleiding had met de feestdagen. Alles gaat nu echt extra traag sinds we weinig kunnen door de lockdown. Gewoon veel minder afleiding om jezelf bezig te houden. Hopelijk gaat de tijd sneller en heb je over een aantal dagen een mooie positieve test! 

IsaV wat naar dat je toch al wat bloed heb gezien. hopelijk zet het toch niet door. Nou zo druk met de paarden bezig zijn klinkt inderdaad al als een flinke sport hoor. Ik zat voorheen ook makkelijk aan de 10.000 stappen door het wandelen met de hond, maar die is nu niet bij mij en daardoor kom ik veel minder buiten. Het komt nu zelfs regelmatig voor dat ik gewoon een hele dag niet buiten ben geweest. Echt te ernstig. Over het verlies van je paard nog heel begrijpelijk dat je daar heel verdrietig om bent. Ik heb zelf dus een hond (mijn allereerste ooit) en moet er niet aan denken dat hij er straks niet meer is. 

Hé wat vervelend IsaV! Maar misschien valt het nog mee, duimen!! 

Zwindo inderdaad raar van die testen. Hopelijk hebben ze er straks antwoord op!
Vis ik leef echt met je mee, wat een hel is dat wachtbankje... je voelt vanalles of juist helemaal niets en alles kan een goed of een slecht teken zijn. 
Maar vandaag al weer dag 6?? 
Ik ben iedere keer aan het twijfelen om een zwangerschapstest te halen. Ene keer denk ik: ja ga ik doen, en de volgende keer denk ik: nee wacht gewoon je menstruatie af. Pffff
lichamelijk is er ook geen touw aan vast te knopen. Heb af en toe wat menstruatiekramp en heel gek: hele warme / tintelende voetzolen... maar eigenlijk geloof ik niet echt in kwaaltjes die wat zeggen voor NOD. Want alles kan ook met naderende menstruatie te maken hebben.. pff gewoon wachten maar weer.
wat zouden jullie doen? Alvast een testje halen of juist niet?

O vergeten ik jou te reageren lovetennis! Een blastocyste is een embryo die is doorgegroeid tot ongeveer dag 5. Dus ze hebben onze cryo ingevroren op dag 4 en na ontdooiing is ie nog een dagje doorgegroeid en toen teruggeplaatst (dat doen ze volgens mij bijna altijd zo).
Het is dus eigenlijk het stadium waarin een embryo / cryo zit. Hier wordt het vind ik handig uitgelegd 
https://www.freya.nl/kinderwens/vruchtbaarheidsbehandelingen/ivf/ontwikkeling-embryo/

Heb ook al flink menstruatiepijn dus helaas geen hoop meer. Het zal vanavond of morgen al wel doorbreken. Heb alweer meer bruin bloed gespot helaas. Op naar de volgende ronde maar weer.
We hebben afgelopen vrijdag nog een gesprek gehad met de uitslag van de HSG. Alles was dus goed, niks verstopt en niks geks.
We gaan nu nog een half jaar zelf proberen en onze kansen optimaal benutten en dan toch wel weer aan de bel trekken vanwege mijn leeftijd.
Weten jullie hoe lang je voordeel hebt van het HSG onderzoek?
Zwindo, oh helemaal niet buiten komen kan ik me echt niets bij voorstellen. Maar ja als je niks moet doen buiten waarom zou je dan met die kou naar buiten gaan haha.
Wat balen dat je hond nu niet bij je is, hoe komt dat? Idd moet je niet teveel over nadenken hoor als ze er niet meer zijn. Nu vooral ervan genieten als ze er wel nog zijn. 
Succes met je gesprek vandaag.
FleurBo, wat zenuwslopend zeg! Idd die kwaaltjes vind ik ook altijd moeilijk. Ik dacht altijd dat ik het meteen zou voelen als ik zwanger was, nu weet ik het niet maar tot nu toe nog nooit zwanger geweest dus het kan nog steeds dat ik het ga voelen.
Ik ben zelf niet zo van het testen dus ik zou wachten maar als je er continu aan denkt zou ik wel testen hoor. Beter dat het dan uit je hoofd is.

FleurBo Spannend he dat wachten. Ik ben echt een ongeduld als het op testen aankomt. Ik heb ook flink zitten googlen zeker omdat ik toen dat roze verlies een dag had gehad. Las toen op zoveel fora dat meiden echt al op dag 6 na tp positief testte. Ergens daardoor echt een hard hoofd in gehad dat het bij ons raak zou zijn aangezien de testen omo wit waren. Het kan altijd later positief worden, de ziekehuizen geven niets voor niets de wachttijd op die ze opgeven. De vraag is hoe zou je reageren als de test negatief is en wat zou dat met je doen. Wil je dat al voelen of juist niet. Natuurlijk als hij positief is wil je dat zo snel mogelijk al zien daarom doe je die test. Als je kan wachten wacht zo niet dan doe je het niet. 

IsaV ah balen zeg. Ook dat je nu weer een half jaar moet afwachten. Ik heb geen idee hoe lang je daar een voordeel mee hebt ergens staat me vaag iets bij van 3 maanden. Dat is omdat wij na mijn HSG/kijkoperatie 3 maanden moesten aankijken, maar weet niet of dat met de HSG te maken had of om andere redenen. Mn hond is nu niet bij mij omdat hij bij mijn man in het Noorden van het land is. Hebben tijdelijk een latrelatie in afwachting van ons huis. Wordt begin zomer dit jaar opgeleverd als het goed is. Iets vertraagd want zou eigenlijk over 1 a 2 maanden klaar zijn. 

Hier gebeld door de arts. De ovulatietesten vond ze ook een vreemde. Ik moest het nog even aankijken en als ik twijfel bleef houden moest ik even contact opnemen voor een echo. Die kunnen namelijk wel gewoon nog gedaan wordt tijdens de verhuizing. Verder een uitleg gehad over de verschillende opties voor een volgende tp. Dus veel om over na te denken. Ik mag het zelf aangeven wanneer ik mij aanmeld en langs kom voor de dag 10 echo. Dus ik ga nog even door met ovulatietesten doen en dan zien we het wel weer. 

Zwindo, ik heb er wel vrede me nog een half jaar proberen. Ik hoop nog altijd op een natuurlijke zwangerschap. 
Ben me nu wel wat aan het inlezen in bepaalde trajecten met voeding en meditatie enzo. Wellicht dat ik dat ga overwegen. 
Oh wat lastig zo dat jullie niet samen wonen en je hond er niet is. En een tegenvaller dat het huis niet klaar is op tijd.. dat hoor je wel vaak he die vertragingen met huizen bouwen. De materialen zijn ook maar moeilijk te leveren. 
Fijn dat je zelf mag kiezen wanneer je wilt komen, dan heb je iig zelf te touwtjes in handen. 

Terug
Bovenaan