"De dames die al wat langer wachten....."

Lulu wat naar dat jullie eerste IUI niet is gelukt. Nu gewoon even die eerste dagen lekker bluh zijn inderdaad en dan weer vol goede moed naar poging 2.

Mirdg Hou inderdaad nog hoop dat het misschien toch gewoon nog natuurlijk lukt. Misschien gewoon ook even lekker een weekje weg rond je ovulatie of in de wachtweken plannen om er met elkaar uit te zijn en het daarmee misschien ietsje meer afleiding van alles hebt.

Gebruiker heel naar dat jij er door je schoonmoeder de schuld van krijgt. Zou je vriend hierin niet ook niet wat meer steun kunnen bieden door het aan zijn moeder uit te leggen en er vooruit te komen dat het probleem niet bij jou ligt maar bij hem? 

Hier vandaag weer een tripje ziekenhuis achter de rug. Echo gehad en nu leek het eiblaasje rechts kleiner te zijn dan de vorige meting en leek links ineens weer meer te groeien. Om er zeker van de zijn dat er toch niet ineens iets is gesprongen moest ik bloedprikken, dus krijg ergens vandaag nog de bloeduitslag. Waarschijnlijk moet ik vrijdag dan toch nog weer terug komen voor weer een echo. Kortom lichaam is weer lekker een eigen plan aan het trekken.

Lovetennis. mijn bedrijf is in boxen met gezonde snacks voor paarden :) Oh super fijn dat je geur alweer terug is en dat je vriend er weinig last van heeft gehad. Lijkt me wel een geruststelling. Welke vitamines slikt hij nu?
Vis, ja dat is natuurlijk ook zo. Het gaat gewoon allemaal met ups en downs en dat is gewoon het leven. Dat mag ik wat meer accepteren gewoon ipv altijd streven naar het perfecte.
Heel erg veel geluk met je verdere zwangerschap! Ik wens jullie alle goeds

Ik heb trouwens ook zaterdag mijn booster gehad dus misschien is mijn cyclus ook wel meteen weer anders nu ik zal er iig maar niet teveel op rekenen deze ronde. 

Voor degenen met ervaring in acupunctuur, hebben jullie iemand speciaal gezocht voor vruchtbaarheidsproblemen of gewoon algemeen iemand in de buurt?

Nou mijn vent is ziek, dus op het moment supreme gaat het bij ons ook niet gebeuren deze maand. Pff lekker handig. 
Hij heeft ook koorts dus miss is C wel op bezoek zo net na de booster.. :s we gaan het even afwachten.

Lovetennis wat balen dat je Corona hebt! Hopelijk inmiddels goed opgeknapt? Vriend ook geen koorts meer gekregen?

Vis wat fijn dat alles goed gaat!! Ik met je meekletsen in het andere lijntje!

Lulu wat ontzettend balen dat de eerste IUI niet gelukt is :( je hebt natuurlijk toch extra hoop nu ze een nieuwe behandeling proberen. Inderdaad maar even een paar dagen flink balen en dan weer proberen de draad op te pakken. Mag je gelijk door met de volgende poging?

IsaV hopelijk heb je een beetje afleiding door de vakantie om de wachtweken door te komen!
Ooo bah ziek :( hopelijk niet te erg? Komt altijd op het verkeerde moment hè :(

Zwindo hoe was je bloedonderzoek uitslag? Hopelijk goede waardes zodat ze de terugplaatsing kunnen plannen!

Hier gaat alles goed! Afgelopen week echo gehad in het ziekenhuis en alles zag er goed uit. Bizar dat het kindje gewoon al weer 4 keer zo groot was als bij de eerste echo (inmiddels 2cm). Over 2 weken staat de termijnecho gepland en hoewel het allemaal nog ontzettend spannend is begin ik er steeds meer vertrouwen in te krijgen. Zou dit dan echt ons kindje mogen worden? 

IsaV wat ongelooflijk balen zeg. Zul je net zien. Hopelijk is hij snel weer beter.

FleurBo fijn dat de echo goed was! Nu inderdaad langzaam aan steeds wat meer proberen te genieten!

Bloed gaf aan dat er nog geen eisprong was geweest. Hier controle echo 3 achter de rug en rechts lijkt inderdaad te zijn gestopt en links is nu wat aan het groeien. Baarmoederslijmvlies was nu wel weer iets meer gegroeid, dus dat is positief. Weer een wat langer rondje deze keer, dus helaas nog even wat langer geduld hebben.

Terug
Bovenaan