"De dames die al wat langer wachten....."

@IsaV: bedankt voor je lieve woorden! Er komst vast een dag dat ik het geluk wat meer ga omarmen na jaren hartbrekende berichten. Ik moet uit die droevige modus komen. 
Wat ontzettend leuk van je nieuwe baan in een dierenwinkel! Ik heb een periode bij PetsPlace gewerkt net na mijn studie. En wat supergaaf dat je een meter krijgt in de winkel voor je eigen producten :) super leuk. Heel veel succes! Genoeg leuke afleiding in ieder geval! 
Wanneer mag je weer terug voor uitgangecho? Hopelijk ben je de dans ontsprongen en ben je corona vrij! Zondag nog mijn zwager gezien, blijkt licht positief te testen voor corona in de zelftest gisteren. Gelukkig testte ik vandaag negatief (zelftest), dus hopelijk krijg ik niet alsnog klachten. Gelukkig heb ik 2wk terug mijn booster gehad, dus zou goed beschermd moeten zijn. 
@Zwindo: Wat goed van je 17mm mooie ei! Ik vond de Ovitrelle niet vervelend (kreeg ook altijd prikpen, 1x prikken en klaar). Erg gebruikersvriendelijk. Wat spannend toch weer, de tp zo dichtbij. Hopelijk wordt je snel opgeroepen! Ik duim voor je. 
En ja, ik denk dat de hormonen ook niet helpen met het afscheid nemen van het traject:p Maar ik heb het idee dat deze mij nog niet heel erg dwars zitten! Maar misschien ervaart mijn vriend dit anders, heb hem er nog niet over gehoord. 

LittlePenguin Dit is de eerste keer dat ik Ovitrelle heb moeten gebruiken. Dus vandaar dat de prikpen even wennen was. Het spuiten is gisteren gelukkig wel goed gegaan. Moest wel even wennen hoe ik die pen het best vast kon houden en wist niet zo goed wat ik moest verwachten toen ik hem zou indrukken. Maar hij zit erin!
Enige nadeel, ben echt ontzettend moe vandaag en begin nu ook echt misselijk te worden. Bij de pregnyl nooit echt last van gehad. Heb nu echt wel een flashback naar de momenten toen ik zwanger was en me even min voelde. Hebben jullie last gehad van bijwerkingen van Ovitrelle?
En dan het nieuws vandaag met Rusland en Oekraine, bij mij schoot echt even de gedachten door mijn hoofd van: wil ik nu wel echt een kindje neerzetten op deze wereld. Ik schrok er zelf een beetje van omdat we al zo lang bezig zijn om dat juist voor elkaar te krijgen.

Wat een spannende tijd weer Zwindo! Hopelijk gaat alles helemaal goed met ontdooien en de tp.
Wel fijn een beetje hulp maar niet overdreven :) Heel veel succes alvast voor aankomende week.
Hier nog geen symptomen dus hopelijk heb ik geluk gehad. 
Wat naar van je symptomen :( 

Ik kan je gedachte echt begrijpen.. soms denk ik dat ook wel eens. Wat voor wereld is dit geworden. Echt soms helemaal niet leuk.
LittlePenguin, stapje voor stapje gaat dat lukken!
Een uitgangecho heb ik niet. We zijn gewoon zelf aan het proberen nu dus niet in het ziekenhuis bezig. 
2 weken is idd perfecte timing, hopelijk geldt dat voor mij ook :D 
Blij dat ik morgen lekker vertrek naar de sneeuw, kan het gebruiken :) Ik begin wel alweer zere borsten te krijgen, typisch een week voor mijn menstruatie. :( hoop dat het niks zegt. Voel me nu alweer teleurgesteld dat ik nog niks anders voel dan weer die borsten. Bleh.
Nog een paar uurtjes en dan lekker genieten van vakantie en het een beetje loslaten allemaal. 

IsaV Heel veel plezier op vakantie! Hopelijk breekt er toch geen menstruatie door tijdens de vakantie en anders ski je maar gewoon gelijk de apres ski in. Dan maar op die manier genieten toch? Die teleurstelling is natuurlijk hartstikke logisch.

Hier echt last van de Ovitrelle, merk echt aan mijn lichaam dat die zich zwanger voelt. Ben snel moe, ben de dag erna ook echt even met vlagen flink misselijk geweest en mannn mijn huid ziet er weer uit alsof ik in de pubertijd zit haha. Heb echt allemaal pukkeltjes. zo fijn die hormonen, maar voor een goed doel! Vannacht echt mega slecht geslapen en 3x wakker geweest door flinke buikkrampen. Vandaag wordt onze laatste cryo ontdooid en merk dat ik dat heel erg spannend vindt. Morgen verwacht ik het telefoontje of ik voor de tp mag komen die dag. Ik hoop zo dat die doorgaat. Pfff... vind het echt spannend weer. Hopelijk gaat vandaag snel voorbij.

Hoe is het met alle zwangeren? Beginnen de broeken al strak te zitten? 

@LittlePenguin Wat fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent daar. Dat geeft een mens hoop. We hebben inmiddels de intake achter de rug. Er was opeens plek dus we werden gebeld of we de volgende dag langs konden komen! Eind maart is een afspraak bij de gynaecoloog ingepland. Dus dat gaat best voorspoedig :) En gefeliciteerd met de zwangerschap!
@IsaV Fijne vakantie!
@Zwindo Voor je het weet lig je alweer in bed en is het morgen ;) Zal voor je duimen dat het doorgaat morgen. Herkenbaar trouwens over wat je schreef m.b.t. Rusland en de Oekraine, ik had dezelfde gedachten. Om ze vervolgens maar weer zo snel mogelijk opzij te zetten.  

Nou meiden hier helaas weer een klap mogen verwerken, cryo niet goed ontdooid dus geen terugplaatsing. Met een lijf wat denkt dat zwanger is door de ovitrelle nu even lekker een potje aan het janken. Vandaag is mijn baal/jankdag, maar rapen ons gewoon weer van de grond en gaan door. Een nieuw traject bij een nieuwe kliniek met hopelijk betere resultaten. Nu even kijken wanneer we bij het Nij Barrahus kunnen en mogen beginnen. Mijn man had heel fijn opnieuw corona gekregen (wat dat betreft een geluk dat we niet altijd bij elkaar zijn, nu natuurlijk wel echt even heel erg klote). Gelukkig geen koorts, maar hij moet wel nog een nieuwe afspraak maken voor een sementest. Dus hopelijk kan hij daarvoor snel terecht en hebben we snel duidelijkheid.
Carolinerkj ik vroeg mij af hoe het jou vergaat bij het Nij Barrahus? jij wachtte nog op een aantal uitslagen. Heb je die ondertussen al binnen? Hopelijk kan je ook snel geholpen worden. 

Oja ik heb besloten de maand maart gewoon jaarlijk over te slaan. Dit is geen goede maand voor ons. Eerste vroege miskraam was in maart, rond deze maand kregen we vorig jaar het slechte nieuws over Luna (die overigens ook in maart geboren is), nu dit weer. Dus nee maart slaan we voortaan maar gewoon even over. 

Zwindo bah wat naar!! Wat een rotnieuws dat de laatste cryo er niet goed door heen is gekomen. Neem vooral de tijd om even heel verdrietig te zijn. Oprapen en doorgaan kan later ook wel weer.
en dan ook nog Corona er bij.. hopelijk weinig effect op het zaad en hopelijk kunnen jullie snel (in april) beginnen bij Nij Barrahus! Even weer wat nieuwe moed zal jullie vast goed doen. 

Terug
Bovenaan