Hoi meiden.
Ik heb jullie berichtjes gelezen, zwindo wat een ongelofelijke tegenvaller, ik heb echt met je te doen! ?
Hier even een update
Eind januari hadden we ons intake gesprek, vorige week maandag hadden we onze onderzoeken. We zijn erg tevreden over hoe alles tot nu toe gaat bij C&C. Het zag er keurig uit en we werden snel en goed geholpen.
Diezelfde middag kwam de uitslag van het zaadonderzoek. Zoals we verwachtten, (immers 9 keer iui met goed zaad) was de uitslag helemaal in orde.
We zouden 10 dagen moeten wachten op mijn uitslagen, waar we er toch wel vanuit gingen dat er iets met mn AMH waarde zou kunnen zijn.
Na 4 dagen kregen we al de uitslag, en guess what. Alles was goed! Amh waarde in orde, FHS in orde, en nog 20 andere dingen.
Oke, op 1 ding na: een veel te laag vitamine D. Ik heb een recept gekregen en slik nu 1 keer in de week een mega boost aan vitamine d.
Eindelijk het antwoord op mn vraag waar die vermoeidheid vandaan komt.
Wij zijn dus enorm opgelucht, maar hebben nu nog meer de vraag WAAROM lukt het niet gewoon spontaan ?
4 april gaan we ons behandelplan bespreken! De menstruatie die daarna volgt is het startsein voor ivf 1.!
Voor de dames die een ovitrelle vraag hadden; ik heb hem 9 keer gehad en 8 keer voelde ik hem behoorlijk: zere borsten, misselijk, opgeblazen..