"De dames die al wat langer wachten....."

Jeetje Zwindo wat een ellendig nieuws ? Lekker janken en lief voor jezelf zijn. Misschien een serietje wegkijken met wat lekkers ofzo, of een borreltje drinken. Jezelf oprapen komt daarna wel weer.
Dikke knuffel en ik hoop op heel veel moois voor jou in april ?

Bah Zwindo wat een rot nieuws ? inderdaad een klote maand maart. Heel naar allemaal. Ook zo vervelend dat je dan die hormonen nog in je lijf hebt. 
Hopelijk kun je straks weer met goede moed naar de nieuwe kliniek.  

Hier ook klote nieuws, vanaf morgen maar meteen de apres ski in ? Maart is ook niet onze maand. Wat een klote gevoel weer, had stiekem toch nog hoop want ik had ineens geen zere borsten meer. 
Het is steeds om en om, de ene maand wel zere borsten andere maand niet. 
Ik weet het ook niet meer hoor, waarom lukt het nu niet gewoon?? ?

Hoi meiden.
Ik heb jullie berichtjes gelezen, zwindo wat een ongelofelijke tegenvaller, ik heb echt met je te doen! ?

Hier even een update
Eind januari hadden we ons intake gesprek, vorige week maandag hadden we onze onderzoeken. We zijn erg tevreden over hoe alles tot nu toe gaat bij C&C. Het zag er keurig uit en we werden snel en goed geholpen.
Diezelfde middag kwam de uitslag van het zaadonderzoek. Zoals we verwachtten, (immers 9 keer iui met goed zaad) was de uitslag helemaal in orde.

We zouden 10 dagen moeten wachten op mijn uitslagen, waar we er toch wel vanuit gingen dat er iets met mn AMH waarde zou kunnen zijn.
Na 4 dagen kregen we al de uitslag, en guess what. Alles was goed! Amh waarde in orde, FHS in orde, en nog 20 andere dingen.
Oke, op 1 ding na: een veel te laag vitamine D. Ik heb een recept gekregen en slik nu 1 keer in de week een mega boost aan vitamine d.
Eindelijk het antwoord op mn vraag waar die vermoeidheid vandaan komt.

Wij zijn dus enorm opgelucht, maar hebben nu nog meer de vraag WAAROM lukt het niet gewoon spontaan ?
4 april gaan we ons behandelplan bespreken! De menstruatie die daarna volgt is het startsein voor ivf 1.!

Voor de dames die een ovitrelle vraag hadden; ik heb hem 9 keer gehad en 8 keer voelde ik hem behoorlijk: zere borsten, misselijk, opgeblazen..

IsaV wat ontzettend naar, wij boycotten maart gewoon voortaan haha. Dan maar 11 maanden ipv 12 in het jaar.  Hopelijk geniet je verder wel van een heerlijke vakantie met mooi sneeuw en een heerlijk zonnetje! Oja, misschien is dit nog een goede tip voor je: https://irisdegoede.nl/ volg haar ook op insta. Ik zag laatst tips voorbij komen over gezondheid van borsten en indd ook iets over de gevoeligheid hiervan tijdens onze cyclus. Misschien het lezen waard. 
Lovetennis Wat fijn dat alle uitslagen goed zijn, daarnaast snap ik ook heel goed de vraag WAAROM het dan niet lukt. Toch heb je dan zoiets van als ze iets vinden weet je in ieder geval waardoor het komt en kan je het allemaal misschien net even beter een plekje geven. Wel heel fijn dat er nu duidelijke data zijn om naar toe te leven. Ik was inderdaad de persoon over de ovitrelle vroeg. Ik had de dag erna echt een beroerd misselijk gevoel en was echt extreem moe. Verder indd opgeblazen en borsten die iets gevoeliger waren. Heb ook 2 dagen last van mn darmen gehad. Gelukkig merk ik dat dit u allemaal zo goed als weg is, maar zit nu ook op dag 7 na de prik. Hoelang duurde het voor het bij jou uit je lichaam was? 
FleurBo Hij heeft deze keer in ieder geval geen koorts gehad en echt milde klachten (een snotneus en vermoeidheid). Dus hopelijk heeft hij door die eerste besmetting vorig jaar een goede weerstand opgebouwd en heeft het verder geen effect op zijn zaadproductie. We gaan het zien. 
Thanks meiden! Gisteren echt een dag met veel tranen, weinig werk verricht en aan het eind van de dag echt een zwaar hoofd en helemaal uitgeput. Gelukkig wel een redelijk goede nachrust gehad en gaat het vandaag alweer een stuk beter. 
Gisteren ook al contact gehad met Nij Barrahus. Mijn man heeft zijn sementest ingepland en er is nu ook een uitslagengesprek ingepland voor begin april precies rond het moment dat ik mijn menstruatie zal verwachten. Had ergens nog de stille hoop dat in maart het gesprek zou zijn zodat we in april konden beginnen. Helaas is dat dus waarschijnlijk niet het geval en krijgen we er nog een extra wachtmaand bij. Dat betekend dat we straks gewoon weer 4 maanden verder zijn zonder dat er iets gebeurd is. Echt heel frustrerend.
Ergens probeer ik te geloven dat het ons gegund is op een juist moment in ons leven. Er lopen nu sowieso best wel wat dingen. Een huis in aanbouw en daardoor niet bij elkaar wonen, de verhuizing naar het westen naar het noorden van het land, daarmee heb ik nu ook een nieuwe baan gevonden (in het noorden) waar ik over 4 maanden (als het goed is na de oplevering van ons huis) zal gaan starten. Dus misschien is er ergens een hogere macht die zegt van joh doe het even iets rustiger aan jullie kleine komt eraan op het moment dat het net iets beter uitkomt.   
Ik kwam deze quote van Brooke Shields tegen die ik ook heel toepasselijk vond voor elke tegenslag die we hier allemaal te verduren krijgen of hebben gekregen: The difficulty of IVF or of any other fertility issues is the hope and the shattered hope, the dream that it might happen this time and then it doesn't happen.    Nou ik ga maar eens even wat werk proberen in te halen van gisteren

Wat mooi geschreven Zwindo, zo'n quotes kunnen toch altijd steun geven vind ik. 
Als je zelf dat gevoel hebt dat het wel komt op een moment dat het beter uit komt dan is dat miss wel zo. Maar miss ook juist niet want het komt natuurlijk nooit uit. 
Het klinkt idd alsof er veel gaande is bij jullie maar allemaal for the better dus daar mag je ook heel trots op zijn vind ik!
Jammer dat je nu nog een wachtmaand extra hebt.. zou toch fijn zijn om meteen door te kunnen. 4 maanden pfff das idd lang en frustrerend!
Bedankt voor je tip ik ga het stuk eens lezen. Ik heb 16 maart mijn eerste acupunctuur ik denk namelijk als ik het zo lees dat ik best wel eens een koude baarmoeder zou kunnen hebben. 
Al doe ik echt alles al om dat te verhelpen zogezegd. Ben wel benieuwd naar de acupunctuur want ik vind naalden nou niet echt leuk ? zal wel weer stress geven. 
Zo nu maar weer een eindje skiën ? ☀️

Lovetennis, helemaal jouw bericht gemist. 
Super fijn dat je uitslagen goed waren en dat je nu ook meteen een oorzaak hebt voor je vermoeidheid. Dat is gemakkelijk opgelost!
Ik herken je vraag zo erg.. zit helemaal met hetzelfde ? waarom lukt het nou niet gewoon?

Zwindo, mijn volgende NOD is ook nog in maart ?

IsaV Het komt inderdaad nooit uit haha, maar iets rustiger vaarwater zou niet heel verkeerd zijn. Het is ook meer een omgaansmeganisme merk ik. Oeh ik heb ook acupunctuur geprobeerd. In principe voel je helemaal niets van die naalden hoor. Tip van flip. Meestal zetten ze zelf wel een een of ander rustig muziekje op. maar als je zelf fijne muziek hebt neem je oortjes/telefoon mee om die aan te zetten wanneer je op de tafel moet blijven liggen. :)
Hier indd ook een gevalletje koude baarmoeder hoor, helaas niet echt resultaten gehad met acupunctuur. Fijn dat je NOD nog in maart is. Ik heb een cyclus van 30+ dagen. deze keer waarschijnlijk weer eentje van 33 dagen. 

IsaV heel veel plezier met skiën ?! Ik vond accupunctuur wel rustgevend, naaldjes vallen enorm mee!

Zwindo; bij mij was ovitrelle na 9 dagen uit mijn lichaam.

Terug
Bovenaan