[quote quote=10586972]Hoi lieve vrouwen, Zwindo: gatsie zeg, wat een enorm vervelende situatie met je schoonfamilie. Super knap hoe je man ermee om gaat, maar ook jij. Het is niet niets, want het is toch je (schoon)familie, waar je graag een goede band mee wilt hebben. Ik begrijp heel goed dat er nu wat dingen verpest zijn, waarvan je niet weet dat dit nog goed komt. Ik snap ook dat je man zich nog loyaal opstelt tegenover zijn moeder. Echt een lastige k*t situatie. Fijn dat jullie er iig zo over kunnen praten. Hopelijk kun je het wat meer naast je neerleggen en meer focussen op dingen die je wél blij maken. Wat goed dat je die voetreflef hebt gedaan! Heel benieuwd naar. Wat doen ze dan zoal? En hoe komen ze erachter dat je baarmoeder zo koud is? Nu veel soepjes, thee en kruikjes? Haha, leuk van de avocado! Hier nog altijd bijna iedere dag avocado! Hoe is het met jullie huis nu? LoveTennis: wat een opluchting dat het niet de ziekte is, die je eerder had genoemd. Nog steeds geen leuk nieuws en wat Zwindo al zei, stom van die vertraging. Maar ook fijn dat het vanzelf oplost en dat jullie hopelijk hierna weer helemaal gezond door kunnen. Hoe gaat het verder met je? Kun je een beetje afleiding vinden deze tijd? Er over praten met familie/vrienden? Lina: ohhhhh wat een geweldig nieuws!!!! Een tweeling! Volgens mij heb ik dat hier wel eens gevraagd, of jullie het leuk zouden vinden om een tweeling te krijgen. Grappig als je daar toen op hebt geantwoord (ik weet het zo niet) en dat terug te lezen. Ik ben gewoon een beetje jaloers, want het is echt mijn grote droom, een tweeling! Geen afgunst hoor, ik gun het jullie ONWIJS!!! Ik snap dat je zielgsgelukkig bent en ik wens jullie (als gezin van 4! omg) echt al het goeds. Kom af en toe even buurten (ben heel benieuwd wat de geslachten gaan worden, niet belangrijk, maar toch heel leuk om te weten). Veel liefs! Welkom Anirbas & PL: niet leuk om aan te sluiten bij dit topic, toch heel erg welkom! PL wat ontzettend k*t dat de ICSI niet dat tweede streepje gaf… ik snap dat jullie verdrietig zijn, dat is logisch ook he! Was dit jullie eerste keer ICSI ooit of ook al lang voortraject gehad? Succes Anirbas, met weer IVF! Hier staan we een beetje stil helaas… voelt stom. Ben al niet heel goed met de herfst, laat staan met het gevoel hebben stil te staan. Onze laatste IUI is nu meer dan een maand geleden. Over een kleine maand hebben we de eerste intake voor IVF en dan zullen we vast nog even moeten wachten. Dat was mijn update, haha. Zit er helaas wat negatief bij. De wens is gewoon zo zo zo groot. En dat probeer ik (vaak) wat los te laten, maar is lastig. Liefs![/quote]
Dank je! Jij ook veel succes met IVF binnenkort. Ugh die wachtperiodes duren zo eindeloos lang he. Ik hoop voor jou dat het dat binnenkort allemaal waard is! Weet je wat ik doe om tijd te doden en om te gaan met teleurstelling? Één keer per maand mag ik van mezelf iets leuk kopen voor de toekomstige baby. Ik zoek dan iets goedkoop of zelfs gratis via één of andere actie. En dat helpt me ook om positief te blijven. Niet dat dat altijd lukt :') maar over het algemeen wel.
en zo heb je al wat spulletjes tegen dat de baby er is. Want dat gaat ooit gebeuren, of de een of andere manier.
Dank je! Jij ook veel succes met IVF binnenkort. Ugh die wachtperiodes duren zo eindeloos lang he. Ik hoop voor jou dat het dat binnenkort allemaal waard is! Weet je wat ik doe om tijd te doden en om te gaan met teleurstelling? Één keer per maand mag ik van mezelf iets leuk kopen voor de toekomstige baby. Ik zoek dan iets goedkoop of zelfs gratis via één of andere actie. En dat helpt me ook om positief te blijven. Niet dat dat altijd lukt :') maar over het algemeen wel.
en zo heb je al wat spulletjes tegen dat de baby er is. Want dat gaat ooit gebeuren, of de een of andere manier.