Hoi lieve meiden,
Er is hier de laatste tijd best wat veranderd: nieuwe vrouwen (helaas) en gelukkig veel vrouwen die met heel mooi nieuws dit forum hebben mogen verlaten. Ik merk dat ik daarom ook minder snel hier even kom kijken.
LoveTennis, begrijp je berichtje dan ook heel goed, maar ik vind het wel jammer! Misschien ga ik je wel volgen via Instagram. Ik wens je alllll het goeds toe en weet dat je hier altijd welkom bent om even je ei kwijt te kunnen!
Zwindo: ohhhhh my ik ben zo blij voor je! Hoe je er nu in staat, hoe positief je bent en vooral dat je zo erg naar je gevoel luistert! Ik duim hard dat het deze keer voor jullie weer raak mag zijn! Echt heel mooi hoe je erin staat en ik kan hier echt heel veel van leren. Ook goede tips die je geeft voor als je een tp hebt gehad. Dankjewel hiervoor! En hou ons op de hoogte!
PL: herken er helaas veel in! Maar als ik dan het berichtje van Zwindo lees denk ik, wat een mooie mindset, daar kunnen we wat van leren!
Ik kan me heeeel goed voorstellen dat je je na de 1e tp weer moet opladen voor een volgende. Wat je ook zegt over mensen die bij de 1e poging zwanger worden! Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe dat moet voelen, wij wachten al meer dan twee jaar op dat moment...
Ben het even kwijt, maar was de vorige tp ook echt de eerste tp? Van IVF dan? Daarvoor dan ook je eerste punctie of dat niet? Blijf hoop houden! En de tips van Zwindo zijn top om toe te passen. Misschien wel wat meer toelaten van jezelf... wil je wel iets voor de baby kopen? Doet dit dan. Voelt dit nog niet goed, dan ook zeker niet doen. Dicht bij je gevoel blijven! Succes met de volgende tp!
Ninna: lastig he, de moed verliezen
Het kan zo'n zwaar traject zijn en is soms zo uitzichtloos.. als ik nu wist dat ik over twee jaar zwanger zou zijn, dan zou ik al zo blij zijn! Maar nu is het vooral angst. Dan is het soms moeilijk positief te blijven!
Als ik het goed begrijp krijg je nu door PCOS medicatie, waardoor je een meer regelmatige cyclus en dus eisprong heb en proberen jullie het op die momenten op natuurlijke manier? Of begrijp ik het nu verkeerd?
Wij hebben inmiddels het intake gesprek gehad bij NB. Was echt heel fijn, voelde me begrepen en gehoord. Beter dan elke week in het ziekenhuis tussen de zwangere vrouwen zitten. We mochten in principe direct beginnen, maar helaas heb ik mijn zorgverzekering nog niet in orde. Het had alsnog gekunt, maar dan zou het veel geld kosten en zou het (denk ik) lastiger worden met nieuwe zorgverzekering in 2023. Dus het zekere voor het onzekere genomen. Ook al zijn we zo toe aan doorgaan (hebben genoeg pauzes gehad tijdens de IUI). Ben nu heel hoopvol voor 2023 en het traject. Soms ook weer even heel verdrietig dat het ons niet op natuurlijke manier gegund is. Kan elk moment ongesteld worden, dus mijn mood is ook niet heel lekker, haha.
Zwindo, keep us updated! En veel liefs aan iedereen! XX