"De dames die al wat langer wachten....."

LotjeJansen dankjewel. Ja je kan niet meer om mijn buikje heen haha. Het heeft bij mij zeker 20 rondes geduurd voordat het raak was. Misschien wel langer, was de tel inmiddels al kwijt. Ik hoop voor je dat het heel gauw lukt..! Houd hoop en vertrouw erop ♡ 

Knuffeltje: ik heb van beide echo's een echofoto meegekregen inderdaad ☺️
bovenste is de vorige zwangerschap de onderste is van de eerste (het opgepropte garnaaltje)

O wauw, evengoed dat je dan bewijs hebt dat er wel leven is proberen te ontstaan. Ik heb serieus nog nooit zulke vroege echofotos gezien, alleen als het al bijna zijn a diploma heeft en mensen het op facebook zetten... Wat bijzonder zon garnaaltje... 

Ik zou eigenlijk 7 weken geweest zijn bij de bovenste van afgelopen keer en bij de onderste 7+6 maar liep allemaal anders ? normaal ziet dat er ook niet zo uit.. vruchtzakje zoals op de onderste is veel te klein dat kan er niet groeien daarom stopte het.. en dooierzak bij de bovenste is net een diamante ring die hoort ook niet zo groot in verhouding met het vruchtje daarom wist ik beide keren wel dat het niet goed was, bij de eerste wel kloppend hartje maar dat zakje klopte niet dus was ik niet gerust op, bij de 2e alles groot genoeg behalve het vruchtje en heb me toen gek gerekend maar ik kon echt geen week korter zijn ?

Taaraa wat bemoedigend om te lezen!! Ja, er heerst nog steeds een taboe over lange en moeilijke trajecten om zwanger te raken. Daarom praat ik er juist wel over en pas dan komen de verhalen los.
WilKindje, pfff die echofotos maken mij echt verdrietig. De een is idd zo leeg en de ander te vol. Ik hoop toch zo dat zwangerschap 3 een positiever beeld gaat laten zien! ?

Wilkindje, klopt idd, als je 7 weken bent ziet het er anders uit.. Ik leef zo met je mee! Ik hoop mee dat je derde zwangerschap er goed uit ziet! Extra onderzoeken gingen ze bij jullie niet doen dacht ik he?

Chacha: Ja geen idee eigenlijk het was natuurlijk wel 2x direct achter elkaar dus zal het wel vragen maar als ze het niet doen dan niet.. hoop gewoon op snel weer kansen en dan zal er vast wel 1 lukken al ben ik nu vooral overal bang voor.. bang voor zwanger zijn, bang vóór niet zwanger zijn, bang vóór of het wel goed zal zijn als ik zwanger mag worden ? 
was het bij jou 2x hetzelfde dan? Bij mij was de uitkomst wel hetzelfde maar de situatie niet wat ik dan nog als "positief" kan zien dat het echt wel tijdens het delen "gewoon" niet goed gaat en niet iets zal zijn wat van mij of mijn man komt.. voelt ook niet als falen van mijn lijf ofzo daarin.. blijft allemaal klote, hopelijk snel een goede zwangerschap maar dit zal ik nooit vergeten!

Terug
Bovenaan