"De dames die al wat langer wachten....."

Lotjejansen ja dankje, bizar he. lapjesendraadjes staan gewoon weer dingen in die niet kloppen, benieuwd naar de reactie. Zwindo ja echt slecht, overstappen hangt voor ons wel van aantal dingen af, eerst maar eens horen hoe ze reageren op mijn brief. Succes met de ovutesten, hoop indd ook dat je ze binnenkort niet meer nodig hebt;) chacha ik vermoed dus dat ze maar de helft noteren waardoor ze op moment van brief schrijven het hele verhaal niet duidelijk hebben. Dit past niet bij mn ovustoornis, die blijft dan nm uit, of is te laat.... wat super jammer van je witte test:( had beter voor je gehoopt! 

Mandareintje erg spannende tijd voor jullie dus! Als ik voor iemand hoop dan is het voor jou! Wat voor hormonen gebruik je nu? En hoe voel je je daarbij? Iedereen zegt tegen ons dat we een officiële klacht moeten indienen, maar zolang wij in dit ziekenhuis zitten voelt dat niet goed, ik heb het dus via een brief direct nasr betreffende persoon gestuurd. 

72gpex.jpg

https://www.mupload.nl/img/72gpex.jpg
  Links is vandaag Rechts is cd 10....  Ik snap er dus echt niks meer van, wellicht heb ik mn ovu al gehad?

ikbendoutzen: ik vind die rechtse toch wel echt heel dicht tegen een positieve test aanzitten. Zou toch zeggen dat dat je piek is geweest. Wel heel gek dat hij dan ineens zo vroeg komt.. hoe vaak per dag testte je? Want het kan goed zijn dat je piek bijv savonds is maar omdat je sochtens test, dat je dan net je echte piek mist. En niet elke vrouw maakt even veel LH aan waardoor sommige vrouwen maar een hele korte piek hebben. 
Ik gebruik op dit moment Rekovelle, dit is follikelstimulerend. Dit gaat heel goed, mooi klein en dun naaldje. Volgende week moet ik iets erbij gaan spuiten wat de eisprong remt (Fyremadel), en dan vlak voor de punctie moet ik nog een trigger zetten (dit is Pregnyl OF Decapeptyl afhankelijk van de hoeveelheid eitjes) die voor de laatste uitrijping en eisprong zorgt. Dit zijn wel rotspuitjes. De punctie timen ze dan zo dat die net voor de eisprong valt. Na de punctie moet ik Suprefact neusspray gaan gebruiken (om mn eigen hormonen stil te leggen) en Duphaston tabletjes (progesteron) voor een goed baarmoederslijmvlies. Na de punctie geen spuiten meer dus! Wel krijg ik 2 dagen voor de TP en 2 dagen na de TP een infuus om mijn immuunsysteem wat te verzwakken ivm mijn hoge NK cellen (= dus overactief immuunsysteem). En als ik zwanger blijk te zijn krijg ik wekelijks een infuus t/m de 12e week van de zwangerschap. Lekker romantisch verhaal zo he, een baby proberen te verwekken zo.
WilKindje: die angst begrijp ik zoooo goed. Maar vergeet niet dat dit een uitzondering is he, veruit de meeste zwangerschappen gaan zo goed. Echt, by far. Dat het nu zo liep zegt echt niks over de kansen dat het de volgende keer weer mis zou gaan. Blijf vertrouwen houden, het komt goed, echt waar!

Mandareintje ja echt hè?! Vond ik dus ook..ik denk indd toch dat ikm dus heb gehad, zo ontzettend raar, maar afwachten dan nu.... ook benieuwd wat dit met mn luteale fase doet ddan.ik heb 1x per dag gemeten, had het misschien vaker moeten doen indd maar verwachtte toen dat het de dagen erna nog zou oplopen.    Jeetje dat zijn ook echt veel verschillende hormonen die je gaat gebruiken! Een heel traject voordat je weer op het punt bent om een kans te krijgen, wat is de wereld toch ook oneerlijk zeg. Heb je geen bijwerkingen  vd rekovelle? 
Wilkindje, hoe voel jij je? Lijkt me een heel dubbel gevoel, kan me voorstellen dat je ook uitkijkt naar de volgende kans maar ook nog wel nadenkt en navoelt over wat er allemaal gebeurd is.   

Hier een driedubbel excuses terug gekregen vh ziekenhuis, had onder andere aangegeven dat ons vertrouwen beschaamd is in de mensen die ons moeten helpen bij onze grootste wens..  dus hopen dat ze daar nu echt wakker geschud zijn en er geen fouten meer komen.       

Mandareintje ja echt hè?! Vond ik dus ook..ik denk indd toch dat ikm dus heb gehad, zo ontzettend raar, maar afwachten dan nu.... ook benieuwd wat dit met mn luteale fase doet ddan.ik heb 1x per dag gemeten, had het misschien vaker moeten doen indd maar verwachtte toen dat het de dagen erna nog zou oplopen.    Jeetje dat zijn ook echt veel verschillende hormonen die je gaat gebruiken! Een heel traject voordat je weer op het punt bent om een kans te krijgen, wat is de wereld toch ook oneerlijk zeg. Heb je geen bijwerkingen  vd rekovelle? 
Wilkindje, hoe voel jij je? Lijkt me een heel dubbel gevoel, kan me voorstellen dat je ook uitkijkt naar de volgende kans maar ook nog wel nadenkt en navoelt over wat er allemaal gebeurd is.   

Hier een driedubbel excuses terug gekregen vh ziekenhuis, had onder andere aangegeven dat ons vertrouwen beschaamd is in de mensen die ons moeten helpen bij onze grootste wens..  dus hopen dat ze daar nu echt wakker geschud zijn en er geen fouten meer komen.       

ikbendoutzen: gelukkig geen bijwerkingen! had vorige keer ook 0,0 last van bijwerkingen. Alleen zere eierstokken, net alsof je 2 keien in je buik had, dus beetje voorzichtig met lopen en op de bank ploffen. thats all. en de laatse dagen was ik iets prikkelbaarder, vergelijkbaar met alsof ik ongesteld moest worden. niks ernstigs dus! het viel me 200% mee en ga er vanuit dat ik nu nog minder bijwerkingen heb aangezien de dosering omlaag is geschroefd.
Fijn dat je excuses hebt gekregen! Dat ze eens wat beter opletten daar zeg, tsjongejonge. Belden ze? Weet je al wat je wil? Is er geen ander ziekenhuis of kliniek waar je naartoe kunt gaan? 

Chacha ah wat jammer zeg. Snap ook dat je het even wilt laten nu voor wat het is zonder testen etc. Ik twijfelde heel erg deze ronde dus heb best laat testen besteld en toen ze binnen waren twijfelde ik of ik ze wel wilde gaan gebruiken? maar vanmorgen toch maar de eerste test gedaan.
Mandareintje jeetje zelfs vanuit Amsterdam. Zelf kom ik ook uit regio den haag. Hoe zit het precies met die echo's gebeurt dat bij een verloskundige of in het ziekenhuis? Ze doen in de kliniek denk ik geen operaties of wel? Hopelijk voor jou nu deze ronde een mooi aantal eitjes en goede embryo's ??? maar natuurlijk het alle belangrijkste een positieve test in handen en een mooie zwangerschap. 
Wilkindje fijn dat het in principe schoon is. Snap het dubbele gevoel wel je wilt heel graag door voor een nieuwe kans maar het is wel extra spannend. Hopelijk is het jullie snel weer gegund en gaat alles helemaal volgens het boekje.
Ikbendoutzen ik vind het echt knap van je hoeveel geduld je hebt met het ziekenhuis. Persoonlijk was ik al overgestapt, maar snap ook dat je aan een kant ook niet ergens anders opnieuw wilt beginnen. Zeker niet met wachttijden van 5 maanden. Jeetje wat bizar lang. Even afwachten wat je zv over een privekliniek zegt. Het lijkt er wel echt op dat je je eisprong al hebt gehad.  Wie weet dat de combinatie van de suplementen n de operatie die je gehad hebt toch effect hebben op je lichaam. 

Terug
Bovenaan