ikbendoutzen: ik vind die rechtse toch wel echt heel dicht tegen een positieve test aanzitten. Zou toch zeggen dat dat je piek is geweest. Wel heel gek dat hij dan ineens zo vroeg komt.. hoe vaak per dag testte je? Want het kan goed zijn dat je piek bijv savonds is maar omdat je sochtens test, dat je dan net je echte piek mist. En niet elke vrouw maakt even veel LH aan waardoor sommige vrouwen maar een hele korte piek hebben.
Ik gebruik op dit moment Rekovelle, dit is follikelstimulerend. Dit gaat heel goed, mooi klein en dun naaldje. Volgende week moet ik iets erbij gaan spuiten wat de eisprong remt (Fyremadel), en dan vlak voor de punctie moet ik nog een trigger zetten (dit is Pregnyl OF Decapeptyl afhankelijk van de hoeveelheid eitjes) die voor de laatste uitrijping en eisprong zorgt. Dit zijn wel rotspuitjes. De punctie timen ze dan zo dat die net voor de eisprong valt. Na de punctie moet ik Suprefact neusspray gaan gebruiken (om mn eigen hormonen stil te leggen) en Duphaston tabletjes (progesteron) voor een goed baarmoederslijmvlies. Na de punctie geen spuiten meer dus! Wel krijg ik 2 dagen voor de TP en 2 dagen na de TP een infuus om mijn immuunsysteem wat te verzwakken ivm mijn hoge NK cellen (= dus overactief immuunsysteem). En als ik zwanger blijk te zijn krijg ik wekelijks een infuus t/m de 12e week van de zwangerschap. Lekker romantisch verhaal zo he, een baby proberen te verwekken zo.
WilKindje: die angst begrijp ik zoooo goed. Maar vergeet niet dat dit een uitzondering is he, veruit de meeste zwangerschappen gaan zo goed. Echt, by far. Dat het nu zo liep zegt echt niks over de kansen dat het de volgende keer weer mis zou gaan. Blijf vertrouwen houden, het komt goed, echt waar!