"De dames die al wat langer wachten....."

Ik voel me nog steeds enorm moe. We zijn nu 2 dagen na nod en Truus is nog nergens te bekennen... Ik durf niet weer te testen, het al bijna niet eens te benoemen of het dan misschien toch raak kan zijn. We gaan eerst weer wachten tot donderdag, en zo niet zondag. Tegen die tijd zal ik toch wel ongesteld zijn? Ze stelt het gewoon een week uit...

@MR dat is inderdaad toevallig! Zou een heel mooi verjaardagscadeau voor je zijn, ik duim voor je (en ook voor alle anderen!)
Tsja, ik vind het ook lang klinken. We hebben wel een hele fijne huisarts, dus vandaar dat ik eerst maar op hem vertrouw(de) dat dit normale gang van zaken is. Maar duurt inderdaad erg lang. Ben benieuwd wat straks dan het eerste gaat zijn, misschien inderdaad eerst wel een chlamydia test, nog niet gehad namelijk. We zullen het zien. Zelf heb ik geen flauw idee, wel dat er dan wellicht iets bij mij mis gaat, al zou ik niet weten wat.

Denk morgen Truus. Nog nooit zo een heftig absance gehad. Dus of omdat ik ongesteld moet worden, maar stiekem hoop ik natuurlijk dat het zo heftig was omdat ik wellicht zwanger ben. Lastig die onzekerheid.

@NWJ Fijn dat je tevreden bent over je huisarts. Heel belangrijk. We gaan er gewoon weer voor deze maand ??? 

@ikbendoutzen Om nog even terug te komen op je vraag over m'n progesteron waarden. Deze waren 31.3, 36,9 en 14,3 op cd 23,25 en 28. En op dag 27 had al ik bruinverlies dus verklaard de gezakte waarde. eisprong was die maand cd 18 of 19.
Ze zeiden tegen mij prima waarde. Maar dat is idd een verschil met jouw waarde. Iemand anders hier zie z'n waardes weet?

Knuffeltje, zo gek dat je maar niet ongesteld wordt? En wel heftig hé, je epilepsie. Ik snap je dubbele gevoel! Je wilt hopen, maar ook jezelf beschermen voor een negatief resultaat.. Dit weekend heb je ook getest toch? Controleer jij ook je temperatuur? 

Ik heb me nog nooit zò moe gevoeld... Meestal herstel ik zo weer van een absance, even wachten en door, net of je even een niesbui hebt gehad, al duurt dit natuurlijk wat langer. Maar nu... Pfft. Misschien toch hopen? Tempraturen doe ik niet, geen idee hoe dat precies moet. Ik dacht dat dat nog best ingewikkeld was, met op een vaste tijd en zo.

Ik doe het zelf ook niet hoor, maar per toeval bij m'n eerste zwangerschap mijn temperatuur eens gemeten dag voor NOD en toen was mijn temperatuur wel 1.5 graad hoger dan normaal. Het kan ook gewoon positief zijn hé! Maar ik snap je voorzichtigheid wel. Misschien toch nog eens testen? Dan weet je toch weeral meer.. 

Temperaturen doe je als je opstaat. Dus als mijn wekker gaat grijp ik meteen de thermometer die op mijn nachtkastje ligt. Alleen in t weekend sta ik iets later op, maar dat vind ik niet erg want ik gebruik t vooral om te voorspellen wanneer ik ongesteld word. Ik gebruik de ovulatietest om t mome t u te voorspellen, dat zou ook met temperaturen kunnen maar dat vind ik te lastig.
En, toevallig joh! Ik heb elke ochtend overleg met iemand die 2x een ivf kindje heeft gekregen, kwam ik vandaag achter! 

Terug
Bovenaan