"De dames die al wat langer wachten....."

Muts welkom weer! Hopelijk heeft de hsg geholpen en begekenen die krampen iets positiefs.Brabandse wat jammer dat ze geen duidelijkheid hebben kunnen geven over de oorzaak. Hopelijk voel je je snel weer beter. Ik zou zeggen laat je even goed verwennen.NWJ blijf het knap vinden dat jullie zoveel geduld hebben. Vindt 1,5 a 2 jaar wel lang. Hopelijk is het uiteindelijk allemaal toch niet nodig om een verwijzing te vragen en heeft jullie geduld zijn vruchten af geworpen.Ikbendoutzen blijf het bijzonder vinden dat ze zulke fouten maken. Je zou bijna ergens een klacht indienen. Hopelijk vindt je snel een fijne plek vindt. Over je vraag ik ben op mn werk best open over mijn situatie en onderzoeken. En er is veel begrip voor en dat is echt super fijn. Tot nu toe nog niet frequente afspraken maar dat komt na de operatie wanneer we een behandelplan hebben wel gok ik. Dus ben benieuwd hoe het dan loopt.Pennylane wat fijn dat je hsg meeviel en dat alles goed open is. hopelijk is het nu snel raak!Chacha ik zit nog te twijfelen wat ik moet doen. Vandaag weer een knipperende smiley. Morgen even kijken wat er dan uit komt. Als die weer knippert misschien toch voor de zekerheid nog wat extra bestellen. MR welkom! Hopelijk kan je hier een beetje je verhaal kwijt.Knuffeltjee wat vervelend al die onduidelijkheid kan je er ook naast zitten qua NOD? Wanneer ga je opnieuw testen? Ik hoop natuurlijk dat je toch gewoon zwanger bent.  

Zwindo, misschien kan je ook in de avond nog 1 doen? Maar dan een goedkopere, niet perse clearblue? Zo zag ik het lijntje van de action wel oplopen, dus wist ik dat er wel iets aan zat te komen.ik voel echt zo veel ?. Duizelig, moe, steken ter hoogte van m’n baarmoeder, duidelijke aders op m’n borsten.. maar tegelijk geloof ik niet dat het gelukt is. Ik durf nog niet goed testen omdat het nog zo vroeg is.. morgen 5 dagen voor NOD..

MR welkom! Lekker hè om zoveel herkenning te vinden! Ook herkenbaar wat jij zegt over snel zwanger geworden, vroege miskraam en daarna niets.......... Ik ben in de 2 ronde zwanger geraakt en dat ging direct mis (5 weken) toen dacht ik "oh dat zal vast wel snel opnieuw lukken" niet dus.
Knuffeltje, wat ik me nog afvroeg.... Ervaar je veel spanning over wel/niet/wel/niet? Ik heb het zelf 1x een ronde mee gemaakt toen was ik zoooo zenuwachtig en het kwam maar niet, pas een week na mijn NOD en dat had ik anders nooit!!.. achteraf had ik namelijk het idee (maar misschien is dat puur mijn eigen gevoel hoor) dat ik zelf mijn lijf op slot zette door die spanning.... Misschien herken je je hierin? En anders laat je mijn gedachte maar gauw gaan :)

Wow ChaCha, dat klinkt echt super hoopvol! Ik duim extra hard voor een positieve test.
MR, welkom! Heel wat herkenbare verhalen hier idd. Je bent niet alleen en bedankt voor het kaarsje! Staat je afspraak al vast voor IUI?
Ikbendoutzen, mijn gyn zit deels in het ziekenhuis in de buurt, deels in zijn privépraktijk (waar hij dan tot 21u werkt). Misschien is dat in Vlaanderen wat anders geregeld dan in Nederland? Voor IUI stap ik over naar een fertiliteitscentrum in de buurt dat verbonden is aan een groter ziekenhuis wat verderop. 
Knuffeltjeee, heel herkenbaar die tweestrijd. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid! Een testje morgenochtend zou je misschien wat meer rust brengen?
Ik spreek hier weinig over met mijn moeder, maar vandaag wou ik haar toch even vertellen over de hsg enzo. Heb ik me dat beklaagd... ze heeft zóveel gezegd dat ik niet wilde horen ('je moet het misschien wat meer loslaten, je hoort toch vaak dat het dan wel lukt' en 'hoe staan jullie tegenover adoptie?'). Vooral bij die laatste stond ik even perplex... daar zit ik écht nog niet aan te denken.

Wat een fijne meedenkreacties. :)
Ik denk dat ik het nu gewoon teveel hoop, en dat het daarom nog niet doorbreekt. Ik moet gewoon nog meer geduld hebben denk ik. Immers, wat zijn nu een paar dagen over tijd,? Testen durf ik niet meer, dus ik wacht wel gewoon af...

[quote quote=10298470]@NWJ Fijn dat je tevreden bent over je huisarts. Heel belangrijk. We gaan er gewoon weer voor deze maand @ikbendoutzen Om nog even terug te komen op je vraag over m’n progesteron waarden. Deze waren 31.3, 36,9 en 14,3 op cd 23,25 en 28. En op dag 27 had al ik bruinverlies dus verklaard de gezakte waarde. eisprong was die maand cd 18 of 19.
Ze zeiden tegen mij prima waarde. Maar dat is idd een verschil met jouw waarde. Iemand anders hier zie z’n waardes weet?
[/quote]
Mr met die waardes boven 30 zit je denk ik heel neyjes, die 14 is dan wel weer laag... ben ook wel benieuwd naar andere waardes...

Oh PennyLane, neeee! Dat zijn de heftigste reacties! Van je eigen moeder. En waarschijnlijk oh zo goed bedoelt. Even een digitale knuffel vanaf hier. Heb je het gesprek wel goed af kunnen sluiten? Was de info nieuw voor haar? Bij mij waren de 2 negatieve reacties helaas ook binnen mijn eigen familie. (namelijk het afraden van kinderen aangezien onze omstandigheden niet ideaal zijn) maar dit kwam ZO hard binnen!! Later heeft mijn moeder ook wel gezegd dat het vooral bezorgheid is en iets in de trant van " degene die het dichtst bij staan, kunnen je het meest kwetsen"  ze was zich er wel van bewust (later!!) maar toch.... Heb je steun van  je partner hierin? sterkte!!

Zwindo ja dat zeggen indd meer mensen tegen mij, ik ga het tegen mijn arts zeggen, algehele klacht weet ik niet, kan mn energie wel beter gebruiken;) 

Pennylane ah dat zal het vast zijn! Ik zal me er goed in verdiepen voordat ik over ga stappen. 
Hier toch wel wat zenuwen, denk dat ik even beetje rustig blijf en even niet teveel ga lezen en opzoeken hier. K laat na mijn operatie wel even weten hoe het ging. 

Hoop voor iedereen op een goede ronde!

Terug
Bovenaan