Muts welkom weer! Hopelijk heeft de hsg geholpen en begekenen die krampen iets positiefs.Brabandse wat jammer dat ze geen duidelijkheid hebben kunnen geven over de oorzaak. Hopelijk voel je je snel weer beter. Ik zou zeggen laat je even goed verwennen.NWJ blijf het knap vinden dat jullie zoveel geduld hebben. Vindt 1,5 a 2 jaar wel lang. Hopelijk is het uiteindelijk allemaal toch niet nodig om een verwijzing te vragen en heeft jullie geduld zijn vruchten af geworpen.Ikbendoutzen blijf het bijzonder vinden dat ze zulke fouten maken. Je zou bijna ergens een klacht indienen. Hopelijk vindt je snel een fijne plek vindt. Over je vraag ik ben op mn werk best open over mijn situatie en onderzoeken. En er is veel begrip voor en dat is echt super fijn. Tot nu toe nog niet frequente afspraken maar dat komt na de operatie wanneer we een behandelplan hebben wel gok ik. Dus ben benieuwd hoe het dan loopt.Pennylane wat fijn dat je hsg meeviel en dat alles goed open is. hopelijk is het nu snel raak!Chacha ik zit nog te twijfelen wat ik moet doen. Vandaag weer een knipperende smiley. Morgen even kijken wat er dan uit komt. Als die weer knippert misschien toch voor de zekerheid nog wat extra bestellen. MR welkom! Hopelijk kan je hier een beetje je verhaal kwijt.Knuffeltjee wat vervelend al die onduidelijkheid kan je er ook naast zitten qua NOD? Wanneer ga je opnieuw testen? Ik hoop natuurlijk dat je toch gewoon zwanger bent.