Pennylane, wat een reactie zeg! Gelukkig kan je je ei ergens anders wel kwijt en krijg je daar dingen te horen die wat aangenamer zijn. Mijn moeder kan ook wel zo uit de hoek komen hoor, veel vrouwen in mijn familie trouwens. De mannen daarentegen zijn veel liever 🙂.
Ikbendoutzen, snap ik helemaal! Veel succes en hopelijk tot snel met goed nieuws!
Zwindo, heel herkenbaar gevoel. De eerste knipperende smiley is een overwinning op zich, want je lichaam doet iets. Maar tegen de 5-6-7e ben je dat geflikker helemaal beu :'). Ik denk dat die echt supergevoelig reageren op de minste oestrogeenverhoging dat er is. Ik ben aan het denken om de volgende keer de simpele te halen van clearblue, ofwel niks ofwel LH-piek. Denk dat dit iets gemakkelijker is?
Ik heb met m'n domme kop een test gedaan, uiteraard negatief. Ik had gisterenavond in bed plots enorm maagzuur (had ik vorige 2x ook). Ik dacht dus, kan niet anders dan positief zijn. Maar 5 dagen voor NOD uiteraard nog negatief :'). Ik merk dat ik niet anders kan nu dan hopen. Ik ga nu niet meer testen voor het weekend denk ik, om mezelf wat te helpen :').