"De dames die al wat langer wachten....."

Oef PennyLane wat een reactie van je moeder! Precies de reden waarom ik bang ben om het de mijne te vertellen. En ik weet dat die reacties bij die van mij uit pure bezorgdheid en liefde zullen komen, maar poe!

Chacha wat spannend! Dan duren die 5 dagen ineens langgg... Hopelijk gaat de tijd snel voorbij en heb je een mooie positieve test in handen. Hier weer een knipperende smiley vandaag. Ik was zo blij met een knipperende smiley maar begin ze nu een beetje zat te worden. Het streepje was rond mn geschatte ovu (bij een cyclus van 31 dagen) best donker en daarna ineen weer heel licht en nu begint hij weer iets donkerder te worden. Wacht nog even tot morgen en hak dan een knoop door wat te doen.
Pennylane wat vervelend die reacties van je mams. Hier een mams die vaak blijft zeggen het komt allemaal goed, maar dat is volgens mij vooral alles goed praten voor zichzelf. 
Ikbendoutzen snap ik inderdaad ook zou gewoon na de operatie en als je goed herstelt bent het wel zeggen om welke reden je over gaat stappen. Als je je daar fijn bij voelt natuurlijk. Snap zeker wel dat je het nu allemaal spannend begint te vinden. Ik denk dat ik dat over een maandje ook zal hebben. Heel veel succes in ieder geval en hoop dat het allemaal meevalt.

Mijn moeder is helaas geen krak in iets tactvol en discreet overbrengen. Ik heb er haar wss ook wat mee overvallen. Ben dan wel blij troost kan vinden bij mijn vriend en enkele goede vriendinnen. En hier natuurlijk, echt bedankt! ☺️

Pennylane, wat een reactie zeg! Gelukkig kan je je ei ergens anders wel kwijt en krijg je daar dingen te horen die wat aangenamer zijn. Mijn moeder kan ook wel zo uit de hoek komen hoor, veel vrouwen in mijn familie trouwens. De mannen daarentegen zijn veel liever :).
Ikbendoutzen, snap ik helemaal! Veel succes en hopelijk tot snel met goed nieuws!
Zwindo, heel herkenbaar gevoel. De eerste knipperende smiley is een overwinning op zich, want je lichaam doet iets. Maar tegen de 5-6-7e ben je dat geflikker helemaal beu :'). Ik denk dat die echt supergevoelig reageren op de minste oestrogeenverhoging dat er is. Ik ben aan het denken om de volgende keer de simpele te halen van clearblue, ofwel niks ofwel LH-piek. Denk dat dit iets gemakkelijker is?
Ik heb met m'n domme kop een test gedaan, uiteraard negatief. Ik had gisterenavond in bed plots enorm maagzuur (had ik vorige 2x ook). Ik dacht dus, kan niet anders dan positief zijn. Maar 5 dagen voor NOD uiteraard nog negatief :'). Ik merk dat ik niet anders kan nu dan hopen. Ik ga nu niet meer testen voor het weekend denk ik, om mezelf wat te helpen :').

Chacha heel begrijpelijk dat je toch getest heb met al die signalen hoor. Had het zelf waarschijnlijk ook gedaan haha. Ik vraag mij af of ovulatietesten bij mij sowieso wel goed werken want mn hormoonlevels zitten niet helemaal goed? maar dacht de cb testen heb ik nog niet geprobeerd dus wie weet. Ik denk dat ik deze gewoon op ga maken en het er dan bij laat. Dan zie ik wel wanneer ik ongesteld wordt. 

Ja met PCOS zijn je hormonen altijd wel wat van slag hé.. Ik had ook altijd wel een licht streepje, dus ik heb ook altijd iets van hormonen. Maar de echte piek was wel heel duidelijk. Ik heb trouwens het beste gevoel bij die van de action (en zijn ook een stuk goedkoper ;) ). Ik denk dat ik uiteindelijk 9 knipperende had. In totaal 13 testen van CB gebruikt, oftewel €65 ondergeplast :'). Hoeveel testen heb je nog over? 

Chacha Ja echt zo irritant heb precies hetzelfde. Ik heb ook een ronde gehad dat ik het te lang vond duren dus best laat ineens net ovu testen ben begonnen en had toen een positieve test en werd toen ongesteld. Dus misschien dat ovulatietesten bij mij toch niet zoveel zin hebben.
Ik heb nog 2 testen over voor morgen en vrijdag. Ik had die van mij trouwens bij de wehkamp online besteld (net geen 27 euro). Dus voor meiden die cb testen gebruiken daar zijn ze online goedkoop verkrijgbaar en zonder verzendkosten. Als die allebei ook knipperen zit ik ook op de 9. Op hoeveelste dag was hij bij jou nou positief. Er zit een action vlak bij mijn werk dus misschien dat ik morgen daar anders gewoon nog even langsloop. Ik merk nu verder ook echt nog niet veel van dat er een eisprong aan zit te komen vorige paar keer had ik best last van gevoelige tepels en echt duidelijk slijm verlies. Dus ben bang dat dit weer een rare ronde gaat worden die mega lang duurt ?

CD24 geloof ik, en was van cd11 aan het testen. Wat een verschil in prijs zeg! Ik heb ze online ook wel goedkoper gevonden, maar omdat mijn gynaecoloog eerst had gezegd dat ik ovutesten van de apotheek moest halen dus eerst gewoon in apotheek geweest. Wist ik veel dat die mij cb's ging geven :'). Nadien dus idd wel online besteld. Heb er nu nog 7 in het nieuwe doosje zitten voor volgende keer. Ik begon zo te twijfelen van dat knipperen dat ik dus ook gewoon één met een streepje wilde. En dan had ik wel na 2 testen door dat hij aan het oplopen was.
PCOS is een echte mindfuck, je lichaam geeft zoveel signalen af maar dit kan dus ook niets betekenen.. Ik was vorige cylcus 100% zeker dat ik m'n eisprong gevoeld had (echt alle signalen). Bleek op echo en na bloedname dat er dus helemaal niks was.. 

Terug
Bovenaan