"De dames die al wat langer wachten....."

Ik haal mijn cb testen bij de kliniek. Een doosje kost daar 21 euro geloof ik! Voor mij denk ik nog 2 rondes dat ik ze moet gebruiken. Bij icsi gebruik je die dingen niet geloof ik? Ik heb overigens geen zwangerschapstesten meer in huis. Misschien brengt t wel ongeluk als ik ze wel heb haha
Ik stel me soms wel eens voor om na de bevalling eens alle kosten voor testen, vitaminen en ander wondermiddeltjes bij elkaar op te tellen. Manmanman wat kost dat ons veel geld om zwanger te worden! ?

Lapjesendraadjes, daar zeg je iets! Ik zal ook al aan een mooie som komen gok ik. Ik heb het hier wss al eens gepost, maar de extra gevoelige ovulatiesticks van 2besure zijn best goedkoop. 100 stuks voor 39 euro! Net terug van de gyn. Op de echo waren 2 eitjes te zien van 18 en 20 mm (cd13). Morgen mag mijn vriend voor het eerst de pregnylspuit zetten. Spannend!  

Lapjesendraadjes Toevallig dat je dit zegt! Ik heb gister mijn boekje met alle ovulatietesten vanaf ronde 1 geteld haha. Ik ben ondertussen ruim 110 testen verder variërend van dipsticks tot digitale testen. Die zullen bij elkaar ook wel e.e.a. hebben gekost! Je moet soms een hoop over hebben om zwanger te raken. Uiteindelijk moet het dat geld dubbel en dwars waard zijn met een kleintje. Daar houd ik mij dan maar aan vast.
Ik had vandaag, cd 19, eindelijk mijn LH-piek gevonden! Een latere eisprong dus deze maand waardoor NOD wel iets zal opschuiven. Het wachten kan weer beginnen ... 

Hier ook begonnen met clear blue maar na een tijd toch maar over gestapt op sensitest. 
@lapjesendraadjes ik wil niet weten wat het allemaal heeft gekost tot nu toe. 
Ik heb een tijd getest in combinatie met temperaturen. Vond van temperaturen prettig om te zien of mijn ei geweest was en of mogelijk mijn ms er aan kwam.  Voordeel is ook dat ik mijn ei sprong voel. 

Hier vandaag mijn eerste en hopelijk laatste punctie gehad. Wist niet zo goed wat ik er van moest verwachten. Vond het toch wel erg spannend en heb dan ook een traantje gelaten tijdens de punctie. Was blij dat het er op zat. Ze hebben uiteindelijk 8 follikels aan kunnen prikken, nu is het afwachten tot t weekend, of er een terug plaatsing is en of er eitjes zijn over gebleven voor in de vriezer.. 

Jeej PennyLane! Duimen dat t allemaal lukt deze ronde!
Zwaantje, vervelend he zo'n late piek. Bij mij zit ie meestal dus een dag 16 en 18, maar afgelopen maand al dag 12.
Schorpioen, ook voor jou alle vingers en tenen gekruist! Het temperaturen haalt de spanning er toch een beetje vanaf vind ik, het bereid me echt voor op de menstruatie!

Nu doe ik al een hele tijd niets meer qua testen of tempen. Ik zie het wel gebeuren.. maar heb ook al een paar maanden geen kansen meer gehad omdat we moesten wachten op onze behandeling. Dat zal deze ronde wel weer anders worden want heb alle hoop op onze icsi behandeling gezet. 

Spannend alle dames die nu weer moeten wachten! Ook vanuit hier wordt er mee geduimd en gehoopt! 
Ik wacht tot zondag. En echt, ik probeer het nu los te laten, echt waar. Kom maar door met ms. Echter het drukke slapen met veel dromen is nog niet over, en ik blijf hondsmoe. En nog steeds niet ongesteld... 

Knuffeltje, stoer dat je wilt wachten! Heel veel sterkte, ik hoop dat het je lukt om afleiding te vinden....
Mijn cyclus maakt ineens echt rare sprongen, voor mij is dit nieuw!! Sinds ik mijn voedingspatroon wat aan het aanpassen ben... (Veel meer groente ipv koolhydraten en elke dag lijnzaad etc) Vorige maand werd ik een week te vroeg ongesteld !?! En deze maand lijk ik mijn eisprong gewoon over te slaan. Geen helder slijm te bekennen!  Ik heb geen ovutesten gebruikt omdat mijn lichaam altijd vrij duidelijk te volgen is....eh nu dus ff niet!! 
Weet niet zo goed wat ik daarvan moet vinden!? Als ik dan jullie verhalen lees, dan denk ik oh..als je dat dus elke maand hebt!? Ik kan me voorstellen dat je dan heel wat geld kwijt bent aan testen ja...

Pennylane, al een beetje bijgekomen van je moeders reactie?

Terug
Bovenaan