"Wiebel-meiden" 2

Ha meiden!

Deksel: welkom! Natuurlijk mag je meekletsen. Ff voorstellen: Ukkie26, 26 jaar, 4e ronde, eerste kindje en vandaag NOD. Spannend!

Meiden, tot op heden nog geen RD. Cervixslijm is gewoon wit! Ben ook wat misselijk (een brok-in-de-keel-gevoel) en nog steeds gevoelige borsten! Het lijkt de goede kant op te gaan!

Als de RD zich binnenkort niet aandienen, ga ik (denk ik, manlief moet het ook goed vinden) van t weekend (zaterdag?!) testen. Spannend!!!

Liefs, Ukkie26

Nou Ukkie, dat klinkt goed tot dusver!
Ik zal hard voor je duimen!

En, Deksel, welkom hier!
Ik ben Twinkel, 28 jaar en ook bezig voor de 1e (nu ronde 6).
Mijn NOD is aanstaande vrijdag.
Nog even afwachten dus.

Liefs,

Twinkel3

Hallo meiden!

@Deksel;welkom hier! Ja gek he dat we allebei dat rare gevoel hebben in de buik. Is het bij jou over? Ik heb een paar dagen geen last gehad, maar nu begint het weer... Had het vorige ronde ook in deze fase en toen werd ik ongi

@Ukkie; jeetje wat spannend zeg! Je NOD is toch vandaag?? Kan je zo lang wachten tot zaterdag als je niet ongi wordt??? Ik zou denk ik morgen al testen, ha ha! Ik duim echt héél hard voor je!

@Mier; hoe gaat het met je? Fijn dat je niet allerlei 'enge' medicijnen hoeft te slikken nu. Wel balen want je hebt nu toch nog vakantie?

@Twinkel; voor ons komt de NOD nu ook dichterbij.... ik blijf deze periode echt niks vinden. Steeds dat wachten, je lichaam dat allerlei vage signalen afgeeft. Voor mij voelt die periode echt waardeloos als ik ongi wordt... ik heb zoiets van als het niks is, laat me dan maar nu ongi worden, dan kunnen we weer verder...

Verder moet ik nog even wat kwijt. Ik kon vandaag bellen voor de uitslag van mn uitstrijkje. Wat denk je? Huisarts met vakantie.... Vervangend arts gebeld, maar er stond niks in het registratiesysteem. Moet vrijdag nog eens bellen. Als het bij de post zit een deze dagen dan weet ik, anders moet ik dus wachten tot na mijn vakantie. Ik baal hier best wel van. Ze had op z'n minst even kunnen zeggen dat ze vakantie hebben ipv te zeggen dat ik over 2 weken kan bellen voor de uitslag....
Vandaag weer eens thuis gekomen met hoofdpijn...argghhhh... Ben zo moe, ben echt zo aan vakantie toe. Nog 2 dagen werken, ppffffff.....

Liefs Anoek

Ha dames,

Nog steeds niets hoor! Ik heb goede hoop! En Anouk, ik kan wel wachten hoor, met testen. Lees toch regelmatig dat OF ongi later komt, of dat test negatief is omdat er nog niet genoeg hormonen in lichaam zaten...Daar komt bij dat ik werk tijdens openingstijden van drogist/apotheek, dus heb toch niet eerder dan zaterdag tijd om een test te halen.

Houd jullie op de hoogte! Voor nu: slaap lekker.

Ukkie26

Hoi meiden:

@anoek :wat vervelend dat je de uitslag van je uitstrijkje nog niet hebt ,dat hadden ze inderdaad wel mogen vertellen.
maar precies 2 weken klopt ook niet hoor,het ligt er aan hoe druk het is ,bij mij werdt er al aangegeven dat ik belde na 2 weken dat het erg druk isen langer kon duren.

@Deksel: wlkom ,wel wat gezeliger he hier en drukker het werdt daar wel heel stil.
Nou ik kan je een hand geven want mijn pijn wordt ook drama erg,hou me hart vast voor de volgende ronde,heb gewoon de pijn van 5 jaar geleden terug het lijkt wel wat ik heb opgebouwd met de pil in die tijd ,zo met 3 maanden even weg is,ik had ook zo veel pijn met plassen nou dat is erg lang geleden,tranen stonden in me ogen.

@mier : Ik ben dit jaar ook naar egypte geweest,en je raad het al had ook die klachten ,en diaree heeft een week geduurd,leuk land he? nou voor mij niet nog is.
Maar wat ik wil zeggen is , het is verstandig om bij de apotheek o.r.s zakjes te halen
dit helpt een beetje ,en voorkomt dat je uitdroogd,het is zout oplossing maar neem het wel met smaak.
Ik had het ook   mee genomen maar daar niet nodig nee toen ik thuis kwam kreeg ik het.

Gr nina

Hee meiden,

Nou ik zit als veel andere meiden hier op het wachtbankje na mijn eisprong.
En wachten duurt erg lang en je voelt van alles en ik weet soms echt niet meer wat ik voel en of het misschien tussen mijn oren zit.
Mijn temperatuur is nog wel steeds hoog 36.9 hopen dat dat zo blijft.
Verders had ik weer eens een candida infectie te pakken maar die heb ik wel vaker,na de geboorte van jordy (mijn eerste kindje) had ik er elke maand een te pakken dat is de reden geweest dat ik tijdelijk de prikpil ben gaan gebruiken.
Nu ben ik daar al weer een heel tijdje vanaf en nu komt het weer voor dat ik dus zo'n infectie heb maar gelukkig niet meer elke maand.

@deksel:Welkom hier is altijd gezellig.
Over mezelf:Ben 28 jaar moeder van een zoon van 3 en alweer aan de 15 ronde bezig voor een tweede wereldwonder.

@mier: Wat vervelend zo'n darminfectie ik hoop dat je er snel weer vanaf ben.

Gr:poppie2

Hey meiden!!
Ik ben weer terug van vakantie in het warme (heeeel warme) Griekenland, en het was heerlijk!! We zijn helemaal uitgerust, hebben het erg gezellig gehad, lekker gegeten en heerlijk weer gehad, nou ja, wel een beetje warm, maar de zee was dichtbij!!

Mier, ik heb de 21e aan je gedacht, maar helaas waren de RD's toen al gekomen!!

Twinkel, lekker he, vakantie?

Voor jullie is het allemaal nog spannend, ik had gehoopt dat mijn ei ergens in de vakantie zou komen, maar helaas, zit nu op dag 22 en nog niks gebeurd, temperatuur is nog laag, jammer!! De vakantie was juist een goede periode geweest, maar we wiebelen gewoon door!! Ik heb trouwens niet meer getemperatuurd in de vakantie, gedoe!! De huisarts had gezegd dat het niet uitmaakte op welk tijdstip, gewoon als je wakker wordt, maar ik heb al ontdekt dat dat niet klopt!!! Hoe later je wakker wordt, hoe hoger de temperatuur en dan kun je er uiteindelijk toch geen pijl op trekken toch? Ben vandaag weer begonnen en meteen 36.6, dat zegt genoeg, dat is mijn laagste temperatuur!!

Ik had gedacht dat het hele topic alweer bijna vol zou zijn, maar het is rustig nu in de vakantie, ook weinig nieuwe zwangere meiden zo te lezen.

Ik zal zo even  een wasje draaien (1e van de 3 denk ik) en dan weer even lekker niks doen. Het weer valt mee vandaag, het is best lekker buiten, al is het wel een omschakeling na de hittegolf in Griekenland, maar ik vind het ook wel weer lekker aangenaam.....

Liefs Pink

Oh ja, alle nieuwe meiden op dit topic, WELKOM!!

Terug
Bovenaan