Hey meiden!!
Ik ben weer terug van vakantie in het warme (heeeel warme) Griekenland, en het was heerlijk!! We zijn helemaal uitgerust, hebben het erg gezellig gehad, lekker gegeten en heerlijk weer gehad, nou ja, wel een beetje warm, maar de zee was dichtbij!!
Mier, ik heb de 21e aan je gedacht, maar helaas waren de RD's toen al gekomen!!
Twinkel, lekker he, vakantie?
Voor jullie is het allemaal nog spannend, ik had gehoopt dat mijn ei ergens in de vakantie zou komen, maar helaas, zit nu op dag 22 en nog niks gebeurd, temperatuur is nog laag, jammer!! De vakantie was juist een goede periode geweest, maar we wiebelen gewoon door!! Ik heb trouwens niet meer getemperatuurd in de vakantie, gedoe!! De huisarts had gezegd dat het niet uitmaakte op welk tijdstip, gewoon als je wakker wordt, maar ik heb al ontdekt dat dat niet klopt!!! Hoe later je wakker wordt, hoe hoger de temperatuur en dan kun je er uiteindelijk toch geen pijl op trekken toch? Ben vandaag weer begonnen en meteen 36.6, dat zegt genoeg, dat is mijn laagste temperatuur!!
Ik had gedacht dat het hele topic alweer bijna vol zou zijn, maar het is rustig nu in de vakantie, ook weinig nieuwe zwangere meiden zo te lezen.
Ik zal zo even een wasje draaien (1e van de 3 denk ik) en dan weer even lekker niks doen. Het weer valt mee vandaag, het is best lekker buiten, al is het wel een omschakeling na de hittegolf in Griekenland, maar ik vind het ook wel weer lekker aangenaam.....
Liefs Pink
Oh ja, alle nieuwe meiden op dit topic, WELKOM!!