"Wiebel-meiden" 2

Hé Pink,

Weer terug van vakantie. Heerlijk zeg, Griekenland.

Hier zitten de meesten van ons nog op het wachtbankje.
Ik had vandaag een temperatuur van 36,8 (voor mij best hoog), maar ik heb ook al een paar dagen een lage temperatuur gehad. Ben dus bang dat ronde 6 ook weer niets is geworden. Nu nog 2 dagen tot NOD.

Voor Ukkie klinkt het  allemaal wat positiever. Laten we hopen dat ze snel positief mag testen.

Ik hoop voor je dat je ei snel komt. Ondertussen lekker blijven wiebelen!

Liefs,

Twinkel3

En Ukkie........................?????
Weet je al meer? Of ben je zo sterk dat je kunt wachten met testen?

Ben erg benieuwd....

Pink

Hallo!!!

Nog 1 dag werken.... en dan heb ik ook eindelijk vakantie!!!!!!!!!!!!!

@Pink; welkom terug! Heb idd gehoord dat er in Z-Europe een hittegolf is. Dan is het zeker een omschakeling. Vandaag is het hier best goed weer; af en toe zon en aangename temp. Als je niet getempt hebt tijdens de vakantie, hoe weet je dan dat je ei nog niet geweest is? Hopen dat ie wel snel komt. Je gaat weer richting een lange cyclus...

@Mier, gaat het vandaag al wat beter met je???

Tja... het wachtbankje.... Ik voel ook van alles. Dingen die ik herken en dingen die weer anders zijn. Ook ik denk weleens dat het tussen mn oren zit en ik het alleen maar WIL voelen. En dan straks weer teleurgesteld als het niet gelukt is.... Had gehoopt dat het minder zou worden na een aantal rondes, maar lijkt alleen maar erger te worden.... Hoe doe je dat nou het negeren van je lichaam??? Mij lukt het in elk geval (nog) niet... Iemand tips?

Liefs Anoek

hey meiden,

@pink;lief dat je ook aan me gedacht heb,heb teruggekrabbeld trouwens hahaha

@ukkie;en????????ben benieuwd hoor

hoe is het met de rest?? anoek,twinkel??

het gaat gelukkig al wat beter met me,nog wel wat last maar niet meer zo n hevige pijn.
wel toevallig dat iemand het zelfde had gehad,volgens mij nina(kan niet meer terug kijken) wel lastig he.

xxx

@Mier;
Hier alles rustig.... nou ja... niet in mn hoofd dan, ha ha!!! Ook ik hoop mn z'n 3tjes op vakantie te gaan, maar moet nog even geduld hebben. En laat dat nu net mn sterkste punt niet zijn
Ik voel van alles en ook weer niet, zoals geen pijnlijke borsten, terwijl dat normaal vlak na mn ei begint...En eigenlijk bijna geen pukkeltjes, terwijl ik dat begin te krijgen in de week voor mn ongi... Heb ook nog steeds een raar gevoel in mn onderbuik... Ik kan het niet helemaal beschrijven. het zijn geen steken en doet niet echt pijn, het is meer een constant gevoel...Zal wel de naderende ongi voorspellen... Ik haat dat wachten echt.....

X

@anoek;
erg is dat wachten he,pfff dat vind ik ook zeg,maar ja hoort er nu eenmaal erbij.
spannend zeg,zal wel gaaf zijn als je een wondertje in je buik heb als je op vakantie gaat zeg,je weet niet wat je moet voelen dus das is wel minder maar ja nog even afwachten,ik nog een week of 3 of iets minder.
pfffffff wachtenwachtenwachten
xxx

Ja, jij gaat nu weer richting je nieuwe wiebel-periode!!!

Voor als ik het vergeet; alvast heel veel wiebel-succes én plezier!

Terug
Bovenaan