"Wiebel-meiden" 2

Hee meiden,

Nou ik heb mijn wiebelweekend achter de rug volgens het tempen heb ik zondag mijn ei gehad.
Mijn temperatuur was vanmorgen nog wel hoog hopen dat dat zo blijft.

@mier:Wat heerlijk voor je dat jullie zo'n mooie vakantie heb gehad met lekker mooi weer want hier is het zwaar waardeloos.
Wel jammer dat je ongi ben geworden het had wel een leuke afsluiting geweest van de vakantie.
Er zit niets anders op om er de volgende ronde er maar weer voor te gaan.

@Anouk:Wat een ramp he dat wachten en je lichaam kan je zo erg voor de gek houden.
Elke maand voel je net wat anders wat je anders niet heb en dan denk je zal het dan toch?
Wachten duurt echt lang.

@ukkie:Bij jou is het ook nog spannend gewoon hoop houden hoor!
Buikpijn kan ook een zwangerschapsverschijnsel zijn.

Gr: Poppie2

Hoi Anoek en Poppie,

het was echt super om te snorkelen,ik heb zelf ook gesnorkeld dus dat was wel een overwinning voor me want ik was/ben bang voor vissen,maar het ging goed hahaha.

voor jullie nog even wachten,spannend ga duimen voor jullie,ik weet niet wanneer ik mijn ei zal hebben want heb nu een cyclus van 25 tot 28 dagen,alleen weet niet zo goed vanaf ik weer moet gaan tellen want woensdag was het een paar druppels bloed,donderdag bijna niks en vrijdag weer redelijk veel,dus weet ook niet precies,wil eigenlijk geen ovutesten weer kopen,en zo maar doen (we doen het toch regelmatig) hahaha,ben alleen ziek nu,echt niet lekker,ik heb een darminfectie opgelopen in egypte,ik had vanavond nog naar de huisartsenpost gebeld omdat ik zo n pijn in mijn maag heb,soms moet ik gewoon huilen van de pijn zo n zeer doet het,dus hij zei dat ik morgen gelijk naar mijn huisarts moest gaan om het te laten onderzoeken,maar zei dat het wel een infectie in mijn darmen was,dus dat is lekker dan.

ik ga duimen voor jullie

xxx

@Mier;
Vervelend dat je ziek geworden bent. Egypte staat er wel om bekend. Ze noemen het ook wel de vloek van de farao. Hopelijk ben je snel weer opgeknapt.

Wat betreft je cyclus. Ik zou de dag aanhouden dat het echt is doorgezet, dus de vrijdag. Ik heb me laten vertellen dat je die dag moet aanhouden als 1e dag van je ongi.

Veel beterschap.

Liefs Anoek

Ha meiden,

hier nog even snel een berichtje van mij! Vooralsnog nog geen RD! Pfff...spannend hoor. Wel nog steeds ongi-buikpijn, dus ik hoop er het beste van. Morgen mn NOD als mn cyclus 28 dagen zou zijn...

Houd jullie op de hoogte!

Liefs, Ukkie26

ps: mIer, beterschap.

Hé meiden,

Hoe is het met jullie?
Hier valt het met bakken uit de lucht.
Ik hoop dat we volgende week + de week erop mooier weer hebben.

@Ukkie: weet je al wat meer? Ik hoop dat de RD's mooi weg blijven.
Wanneer wil je gaan testen?

@Mier: hoe is het nou met je darmen? Echt balen zeg dat je dat aan je vakantie hebt over gehouden. Gelukkig heb je het daar wel fijn gehad.

@Anouk: ook weer op het wachtbankje. Gek wordt je soms van je lichaam!

Nou, ik wacht ook nog steeds af. Nadat mijn temperatuur eerst omlaag ging (van 37,1 naar 36,7 - 36,6 - 36,5, was hij vanmorgen ineens 36,9).
Ik heb wel vaker gehoord van een temperatuurdip van een dag, maar niet van 3 dagen.
Heb er dus niet zoveel vertrouwen meer in.
Steekjes heb ik sinds gisteren ook niet meer gevoeld. Ik vrees dat de RD's toch gaan komen.

Ik wordt het zo onderhand wel een beetje zat. Iedere keer maar weer afwachten en dan weer de RD's. Ik was er afgelopen weekend (en nu soms ook weer even) wat huilerig van. Ik weet heus wel dat ik nog niet mag klagen met ronde 6, maar soms denk ik wel eens, zou het überhaupt wel gaan  lukken?
Wat een negatieve gedachten he. Ik druk ze dan ook maar gauw aan de kant en houd nog maar een klein beetje hoop voor mijn NOD aanstaande vrijdag.
Mochten de RD's dan toch komen, dan ga ik in ieder geval op vakantie en dat is ook leuk.

Liefs,

Twinkel3

hoi meiden,

ben net bij de dokter geweest,en mijn darmen zijn van slag dus,maar moest gewoon paracetamol voor de pijn nemen en veel drinken,en als het erger werd terug komen,ze had mijn buik geluisterd en mijn bloeddruk opgenomen en het was allemaal goed,gelukkig.

@anoek;spannend zeg,en lekker bijna vakantie.

@twinkel;laat de moed niet zakken he,en ik snap wel wat je schreef,daar ben ik dus ook  bang voor,maar het is nog niet super lang of zo,we kunnen alleen maar afwachten,en hopen dat we snel raak schieten

@ukkie;en????????????????al goed nieuws

liefs mier

Hallo meiden,

Dank je wel Anouk dat ik hier mee mag kletsen, het was idd erg rustig aan het worden ja. Hoop dat de rest van de meiden er ook geen bezwaar tegen hebben.
Ik ken jullie allemaal nog niet, maar het zal vast wel goed komen als ik zo mee lees.
Ik zelf ben een meid van 25 jaar, en we gaan voor ons eerste kindje nu de derde ronde en donderdag is mijn NOD.....dus ben benieuwd.
Zijn jullie ook alemaal voor eerste kindje??
En zijn jullie al lang bezig??

Wat vervelend voor je Anouk dat je ook zo'n last van je buik heb gehad, wel toevallig dat we allebei tegelijk lopen derde ronde en allebei het idee hebben gehad om zo'n 2/3 keer een eisprong te hebben gevoeld.
Was echt vervelend een week zo'n last...gelukkig nu weer over, maar ja als ik were ongesteld word ga ik helaas weer verder met pijn in me buik. We denken maar het is voor een goed doel, en als het erger word ga ik terug naar de gyn gewoon ef om te kijkuh dat me verklevingen niet te erg worden. Want menstruatie maakt dat helaas weer aan.
Hoe voel jij je nu verders Anouk??

En hoe is het met Nina is de maand een beetje door te komen?? Gaat zeker erg langzaam jammer genoeg .

En hoe gaat het allemaal met de rest van de meiden???

Liefsss S

geen bezwaar hoor,wordt zo alleen nog maar gezelliger.
ik zit in de 7e ronde en ben 26 jaar,hoe lang ben jij al bezig??

liefs mier

Terug
Bovenaan