"Wiebel-meiden" 2

hee twinkel,

Dank je dat je me erbij heb gezet ik snap niet hoe ik het moet doen.
Lekker meid dat je nu vakantie heb ff bijtanken en wat een heerlijk vooruitzicht straks twee weken op vakantie.
In Tsjechie zal het toch zeker wel mooi weer wezen.

Ik moet nog twee weekjes werken en dan begint mijn vakantie het is wel een lekkere afleiding want ik verwacht meteen mijn nod op de eerste dag van m'n vakantie.
Maar mijn ei is niet op tijd dus ik denk dat mijn cyclus ook wat langer duurt.

Ik ben erg benieuwd hoe het met mier gaat,het zou mooi wezen als ze met positief nieuws thuis komt.

Gr:poppie2

Hallo!!!

Gisteren maar even heel kort op forum geweest, want we kregen vrienden op bezoek.

@Nina, ik heb deksel ook uitgenodigd! Hopelijk voeg ze zich snel bij ons.

@Twinkel, lekker vakantie. Ik moet nog 4 dagen werken en dan begint het voor mij ook. Ik kan niet wachten. Wij vertrekken waarschijnlijk begin van de week. Hopen op mooi weer voor ons allemaal.

@Poppie; ik heb ook al mn NOD aan het begin van mn vakantie. Dat is wel een nadeel van niet meer aan de pil zijn, want dan had ik hem zeker doorgeslikt, maar ja... je moet er wat voor over hebben. Voor jou nu dus de wiebelweek; succes én veel plezier!

Ja, Mier heeft nu nod... Zou ze al getest hebben???? Hoop ook dat ze met goed nieuws thuis komt! Daar zullen we toch opmoeten wachten, ha ha!!!

Liefs Anoek

Hoi Meiden,

net effe bijgelezen,lief dat jullie voor me geduimd   hebben en aan me gedacht hebben,maar ben weer ongi geworden op vakantie en de 18 e al...dus op naar ronde 7.
maarre de vakantie was super,echt lekker weer (soms te warm) 38 a 40 graden
en savonds om 23:00 nog 33 graden,maar ik heb er heerlijk van genoten.
we hebben kameel gereden,hahaha en met quads en we hebben een boottocht gedaan en gesnorkeld,erg leuk,vanmorgen daar om kwart voor 3 al opgehaald door de bus om naar het vliegveld te gaan,we vlogen om 5:40 (we hadden 40 minuten vertraging eigenlijk 5uur dus)vroeg he...we kwamen om kwart voor 10 op schiphol aan dus lekker weer op tijd thuis.het was 5uur vliegen pfffffffffff hahaha.
iedereen veel plezier op vakantie en afwachten voor jullie en ga ook voor jullie duimen.
xxxxxxxxx

MIER

Mier,

welkom terug in NL! Fijn te horen dat je een lekkere vakantie hebt gehad! Jammer dat je ongi bent geworden en doorgaat naar de volgende ronde.

Voor mij komt de volgende ronde er ook aan. Ik heb al een paar dagen ongi-gevoelens en denk dat de RD vandaag of morgen weer zullen komen. Wel mooi op tijd, maar ook erg jammer. Zeker omdat er in mijn omgeving steeds meer mensen zwanger raken/bevallen. Maarja...ooit komt onze tijd ook (hopelijk)!.

Heb je nog vrij van je werk deze week? Of moet je direct weer aan de slag?

Ukkie26

Hoi meiden,

Hoe is het met jullie?
Hier nog steeds in afwachting.
Na een erg hoge temperatuur donderdag en vrijdag, had ik gisteren en vandaag een diepe temperatuurdip. Een temperatuurdip van twee dagen heb ik nog niet van gehoord bij een zwangerschap, dus ik vermoed dat ik ook door zal gaan naar ronde 7.
Wel heb ik al een week last van steekjes laag in de buik (schaamstreek) aan de linkerkant. De ene dag weinig en de andere dag weer veel, vandaag dus.
Ik wil de hoop ook nog niet helemaal opgeven.

@Mier, ik had echt voor je gehoopt dat je zwanger terug zou komen.
Shit man! Gelukkig heb je wel een fijne vakantie gehad.
Wij gaan over 6 nachtjes, heerlijk!

@Ukkie, ik hoop voor je dat de RD's niet doorzetten.
Ongikrampjes kun je ook hebben als je zwanger bent heb ik al wel gelezen.
Ik zal voor je duimen!

Liefs,

Twinkel3

bedankt!!!!!!!! hahaha weer in het regenachtige nederland
jullie ook al bijna vakantie,heerlijk.
ik ben nu nog lekker 2 weken vrij,dus kan nog effe relaxen.
ik had ook zeker gehoopt dat ik door zou gaan maar het mocht niet zo zijn
vandaag is de neef van mijn vriend vader geworden van een zoon
voor jullie nog even afwachten,nog een paar daagjes voor je ukkie,ik had ook al een paar dagen rommel in mijn buik en toen dacht ik al van dan zal ik wel weer ongi worden,maar het hoeft natuurlijk niet voor jou zo te zijn,dus ga voor je duimen
en twinkel voor jou ook nog even afwachten,pfffff en duim  natuurlijk ook voor jou,spannend weer hoor.
xxxxxxx

quote: twinkel3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-07-2007 10:09:00'));

Nieuwe NOD-lijst:

21 juli: MIER 1980 , 6 e RONDE , 1e KINDJE (CYCLUS VAN 28 DAGEN)

24 juli: Ukkie26, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (cyclus tussen 25 en 28 dagen, dit is dag 28)

27 juli: Twinkel3, 6e ronde, 1e kindje (cyclus van 29 dagen)

30  juli: Anoek, 29 jaar,  3e ronde, 1e kindje  (cyclus 30 dagen)

2 aug: Nicky, 33, 3e ronde, 1e kindje (cyclus 27  dagen)  

4 aug: Poppie, 28 jaar, 15e ronde, 2e kindje (cyclus 28 dagen)

?? 5 ??aug  BlaBlaBla, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje (cyclus = geen flauw idee)

12 augustus/15 augustus : mier1980 , 7e ronde , 1e kindje , cyclus 25/28 dagen

Hey meiden,

Ik had gisteravond een lang bericht getypt... gaat er wat mis met plaatsen  Dus nu maar weer opnieuw.

@Mier; welkom terug in NL. Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad in Egypte. Je kan er inderdaad mooi snorkelen. Wij zijn er ook wezen snorkelen en duiken. Balen dat de RD's  toch zijn gekomen. Ik had het zo gehoopt voor je.

@Ukkie; die ongi-gevoelens hoeven in principe nog niet zoveel te zeggen. Een vriendin van mij is net zwanger en vertelde me dat het net lijkt of ze ongi moet worden... Er is gewoon geen peil op te trekken, dus meer dan afwachten kan je niet doen... Hoop dat je niet ongi wordt.

@Twinkel; hoe is het nu met je temp??? Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe betrouwbaar het is... Kan je met zekerheid zeggen dat je ongi gaat worden of zwanger bent aan de hand van je temp?

Nou hier nog steeds op het wachtbankje.... Nog een weekje... Tenminste daar ga ik maar van uit. Het liep allemaal wel raar tijdens mn ei-week... Leek wel of ik 3x mn ei heb gevoeld.... dat lijkt me sterk, dus heb nu geen idee wanneer ie geweest is en wanneer ik nu ongi moet worden. In elk geval tussen donderdag en maandag. Deze ronde lijkt alles weer anders dan voorgaande rondes.... Gek lijf... Mn borsten begonnen vorige week pijnlijkere te worden, maar nu begint het weg te trekken. Dit heb ik normaal pas nadat ik ongi ben geworden. Vind het raar,maar zoek er maar niet teveel achter. Dat lijf van mij verzint elke keer iets nieuws, ha ha. Dus ja.... wachten maar. Alleen duurt dat zó lang....

Liefs

Terug
Bovenaan