Jaaaaaaaaaaaaa Vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eindelijk heb ik ook vakantie!! Ik heb er echt enorm naar uitgekeken, mn energie-level was zeker de laatste week beneden peil, ha ha. Net of je er dan ook aan toegeeft ipv je weer op te laden voor een volgende dag. Nu even helemaal niks en dan op vakantie. 2,5 week kamperen!!
Pink, hmmmm lastig verhaal...snap goed dat je niks onbenut wilt laten. Ik zou denk ik een lekkere romatische wandeling gaan maken. Weet niet waar je naar toe gaat, maar duinen of mooi natuur gebied lenen zich wel voor een spannend romantisch avontuurtje, ha ha. Of gewoon in de voortent en dan héél zachtjes zijn, hihi!! Tot je zwanger raakt deze ronde en je vrienden gaan terugrekenen, ha ha!!!
Ukkie meid, nog steeds niks te bekennen???
Hier ook nog geen symptonen van de RD's... Zou het wegblijven? Ik hoop het zo. Mn borsten zijn wel gespannen, maar niet pijnlijk zoals ik altijd heb gehad...Maar ja... dat lijf van mij doet waar het zin in heeft... Wat ik wellastig vind is dat ik nu echt geen idee heb wanneer mn ei is geweest. Er zijn 2-3 momenten geweest dat ik het gedacht heb, waardoor mn NOD zou kunnen zijn tussen morgen en maandag... Dus houd het maar op maandag... maar is mn ei op vrijdag geweest dan ben ik maandag dus 2 dagen overtijd... Heb nu wel besloten pas op vakantie te testen (als ik het volhoud) als ik maandag nog niet ongi ben geworden...Dus jullie kan ik het pas vertellen als ik terug ben...
Liefs Anoek