"Wiebel-meiden" 2

en toch vind ik het knap hoor ukkie,hopen dat die rd  wegblijft
pfffff nu zitten we in spanning tot zaterdag
xxx

Ach Mier, ben ik niet de enige die in spanning zit, jullie doen vrolijk mee! Leuk!

Pffff Ukkie, kan de spanning hier voelen, ha ha!

Bij ons is de AH open tot 21 uur en daar hebben ze Predictor-testen...Ik kan dus praktisch altijd kopen. Maar heb ze nu in huis omdat ik flink heb ingeslagen bij de Etos voor de vakantie (zonnebrandcreme etc). Ziemezelf al op zoek gaan naar een test in het buitenland, ha ha. Ik wilde zelf ook niet testen vorige ronde op een dag datik moest werken. Ik zou dan ook met een grijns rondlopen. Nu zou het wel handig zijn, want dan heb ik zelf 3 weken om eraan te wennen.

Jouw cyclus is toch altijd heel erg regelmatig????

Ik duim echt superhard voor je en natuurlijk ook voor de andere meiden op de wachtbank (en mezelf, ha ha)

Liefs

Ha Anouk,

onze AH is volgens mij ook tot 9 uur open, maar dat is nogal een kleintje dus ik denk dat ze daar geen testen hebben. Haal er zaterdag wel 1 in de stad.

Ik wil eerst een paar dagen overtijd zijn voordat ik test. Meer kans op een positieve test (meer hormoon in je lijf), dus minder kans op teleurstelling. Dusja...en als ik nu zou testen en het is negatief, zit ik ook zo in dubio...zou het wel, zou het niet...

Dus gewoon even wachten, en zolang de RD nog niet komen ben ik stiekum elke dag een beetje blijer!

Mijn cyclus was best regelmatig ja: tussen 25 en 28 dagen. Volgens babybrabbel was mn NOD afgelopen maandag, dus nu 2 dagen overtijd. Op basis van mn langste cyclus was mn NOD gister, dus 1 dag overtijd.

nee hoor wij doen gewoon gezellig mee brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hahahaha
echt spannend
dat is trouwens wel makkelijk dat je ze bij de ah kan kopen zeg,dat kan bij ons niet hoor,we hebben wel een kruidvat en een etos in het dorp en 2 apotheken maar nergens anders kan je ze halen bij ons hoor,maar heb er 2 in huis liggen(dat zat in het pakket van de ovutesten)maar heb ze jammer genoeg nog niet hoeven gebruiken,wordt het elke x eerder.
xxx

Ohhhhh, wat spannend Ukkie!!!
Ik hoop het zó voor je.......

Vanmorgen weer 36.6, gisteren ook al, ik heb dus in de vakantie niet getemperatuurd, en kan dus nu aan mijn temperatuur zien dat mijn ei nog niet geweest is. Zal één dezer dagen wel komen, maar probleempje: we gaan het weekend met vrienden weg, we slapen in de voortent van een caravan. Jullie snappen het probleem al denk ik, want ik wil deze maand niet verloren laten gaan doordat we daar twee nachten slapen,  mijn mannetje ook niet,  we zijn dus nu druk aan het bedenken hoe we dit gaan oplossen :)

Tips zijn van harte welkom....

Pink

Oh, Ukkie, het is echt spannend voor je zeg. Ik zal flink duimen.
Zaterdag ben ik al op vakantie, dus ik hoop goed nieuws te lezen als ik terug ben.

Anouk en Poppie, voor jullie komt de NOD ook dichtbij he!
Ik zal ook voor jullie duimen.

Pink, ik snap wel dat je deze ronde je kansen niet voorbij wilt laten gaan.
Kun je er overdag niet even tussenuit sneaken en dan even... (je weet wel).
Of ergens in de bosjes (hahaha), is later leuk om te vertellen - "Je bent verwekt in de bosjes op de camping". Suc6 met het vinden van een geschikte wiebelplek.

Mijn NOD is morgen. Vanmorgen had ik weer een lage temperatuur (36,5) dus ik reken op de RD's. Tot op heden nog niets te zien, maar ik wordt het ook altijd op de dag dat FF het aangeeft - morgen dus.
Verder zit ik onder de puistjes en voel me nog niet helemaal jofel. Bij het minste of geringste lopen de tranen over mijn wangen. In je eentje vakantie hebben in de week voor je NOD zorgt er bij mij voor dat het "zwanger zijn"- gebeuren de hele tijd door mijn hoofd spookt. En dat is dus net niet goed voor mij.
Tijd om op vakantie te gaan dus, even lekker eruit en de gedachten op wat anders.

Jullie suc6 nog met wachten en wiebelen!

Liefs,

Twinkel3

Jaaaaaaaaaaaaa Vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eindelijk heb ik ook vakantie!! Ik heb er echt enorm naar uitgekeken, mn energie-level was zeker de laatste week beneden peil, ha ha. Net of je er dan ook aan toegeeft ipv je weer op te laden voor een volgende dag. Nu even helemaal niks en dan op vakantie. 2,5 week kamperen!!

Pink, hmmmm lastig verhaal...snap goed dat je niks onbenut wilt laten. Ik zou denk ik een lekkere romatische wandeling gaan maken. Weet niet waar je naar toe gaat, maar duinen of mooi natuur gebied lenen zich wel voor een spannend romantisch avontuurtje, ha ha. Of gewoon in de voortent en dan héél zachtjes zijn, hihi!! Tot je zwanger raakt deze ronde en je vrienden gaan terugrekenen, ha ha!!!

Ukkie meid, nog steeds niks te bekennen???

Hier ook nog geen symptonen van de RD's... Zou het wegblijven? Ik hoop het zo. Mn borsten zijn wel gespannen, maar niet pijnlijk zoals ik altijd heb gehad...Maar ja... dat lijf van mij doet waar het zin in heeft... Wat ik wellastig vind is dat ik nu echt geen idee heb wanneer mn ei is geweest. Er zijn 2-3 momenten geweest dat ik het gedacht heb, waardoor mn NOD zou kunnen zijn tussen morgen en maandag... Dus houd het maar op maandag... maar is mn ei op vrijdag geweest dan ben ik maandag dus 2 dagen overtijd... Heb nu wel besloten pas op vakantie te testen (als ik het volhoud) als ik maandag nog niet ongi ben geworden...Dus jullie kan ik het pas vertellen als ik terug ben...

Liefs Anoek

Terug
Bovenaan