"Wiebel-meiden" 2

Hoi meiden,

Zoals ik al wel had verwacht waren ze er weer vanmorgen, de RD's.
Al hoewel ik er flink van baal dat het nog niet raak is, ben ik er niet zo sip onder als eerder deze week. Toen mijn temperatuur ging zakken wist ik eigenlijk al genoeg.
Ik was dus al een beetje voorbereid op deze teleurstelling.
En we gaan op vakantie, dus dat vind ik ook heerlijk.
Nu kan ik dus volop aan de Tsjechische Becherovka en pils (hihi, ik denk dat ik na één glas al onder tafel lig!).
Ik ben nu druk bezig met het pakken van de koffers. We gaan vannacht nl. weg.
Dus Ukkie en Anouk, ik lees het pas na de vakantie van jullie.
Het klinkt goed in ieder geval en ik zal nog even hard voor jullie duimen.

Wij komen op 11 augustus terug, dus dan zijn er al weer meer die nieuws hebben.
Ik hoop echt voor ons allemaal dat de grote pot met glitters eens onder ons dames wordt rondgestrooid!

Wij wiebelen lekker op vakantie voor ronde 7. De tweede week in Duitsland zal mijn ei wel weer komen. Mocht het wat worden dan moeten we de kleine vast en zeker Heinz of Helga noemen (haha).

Veel suc6 nog met afwachten en wiebelen en alvast gefeliciteerd voor degenen die positief mogen gaan testen (ik geloof echt dat het wel goed zit Ukkie en Anouk)!

Liefs,

Twinkel3

Oh Twinkel ik hoop het zo!!! Van Ukkie weet ik het eigenlijk wel bijna zeker. Over mezelf twijfel ik nog. Ik ben niet overtijd. Vandaag zou mn eerste mogelijke NODdag kunnen zijn.. Het gevoel dat ik heb, heb ik echt niet eerder gehad...Stiekem denk ik zelf datik zwanger ben, maar durf het eerlijk gezegd niet zo hard op te zeggen. Ik ben zo bang om teleurgesteld te raken, maar wat ik ook denk teleurgesteld zal ik toch zijn.
Een goede vriendin van mij is nu 5 weken zwanger en zij denkt ook dat ik zwanger ben door de dingen die ik voel.Het zou zo leuk zijn als we maar zo weinig verschil hebben in onze zwangerschap!!
Maar goed... genoeg gedroomd, ha ha! Terug naar de realiteit!

Twinkel balen zeg dat de Rd's gekomen zijn. Had het je zo gegund. Nu volop aan de wiebel op vakantie. Dat heeft ook wel zo z'n charme.

Ik heb trouwens de vk gebeld vandaag omdat ik wilde weten hoe het precies zat met een prille zwangerschap en in de bergen op vakantie. Niet zo handig dus. Boven de 2000m loop je een verhoogd risico op een miskraam. Wel is het zo dat het dan om een langer verblijf op die hoogte gaat van 1 of 2 weken. Dan weten jullie dat in elk geval ook!!

Ja, ga jullie echt tot na mijn vakantie in spanning houden!

Twinkel een hele fijne vakantie. Geniet ervan!

Liefs Anoek

Ha Twinkel,

Wat balen dat het niet gelukt is. Ik hoop dat je van je vakantie kan genieten en dat je goed weer heb! En misschien  wordt het  wel een heinz of  een helga'tje. Ik zou voor je duimen!!!

De rest succes met het wachten, spannende dagen.....

Groetjes Elly  

NOD-lijst:

24 juli: Ukkie26, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (cyclus tussen 25 en 28 dagen, dit is dag 28)

27 juli: Twinkel3, 6e ronde, 1e kindje (cyclus van 29 dagen)

27-30  juli: Anoek, 29 jaar,  3e ronde, 1e kindje  (cyclus 30 dagen)

2 aug: Nicky, 33, 3e ronde, 1e kindje (cyclus 27  dagen)  

4 aug: Poppie, 28 jaar, 15e ronde, 2e kindje (cyclus 28 dagen)

?? 5 ??aug:  BlaBlaBla, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje (cyclus = geen flauw idee)
12 augustus/15 augustus : mier1980 , 7e ronde , 1e kindje , cyclus 25/28 dagen

He Twinkel, wat balen dat de RD's weer zijn gekomen!! Maar wel fijn dat je duidelijkheid hebt voordat je op vakantie gaat!!!

Even over mijn situatie: mijn slijm wordt draderig, dus je zult zien, we MOETEN dit weekend op de camping. Ik kan er echt wel zenuwachtig om worden, zal vanmiddag ovulatietest doen en vanavond natuurlijk wiebelen. Maandag zijn we weer terug, maar dat duurt me te lang, ik wil het risico niet nemen dat ik tijdens mijn ei geen zwemmertjes meer heb!!!!

Pink

Hoi Twinkel,

wat balen zeg dat er bij jou ook weer de rd s zijn verschenen.
gaan we allebei toch weer naar ronde 7,maar je cyclus is wel precies zeg.
wel lekker dat je bijna naar tsjechie gaat,ben ik ook een x geweest(lang geleden)
het is daar wel supergoedkoop.
hopen dat het de volgende ronde raak mag zijn voor ons.

xxx

Hoi pink,

dat wordt toch een plekje zoeken dan hahaha
ik snap wel dat je deze ronde zeker niet voorbij wil laten gaan,op hoeveel dagen zit je nou met je cyclus??

xxx

Hoi Anoek,

voor jou klinkt het ook wel positief,ik hoop het voor je.
en lekker bijna op vakantie,geniet er van,en misschien met zijn 3en!!!!!!!!

xxx

Terug
Bovenaan