A
Anoniem
Guest
Hoi meiden,
Zoals ik al wel had verwacht waren ze er weer vanmorgen, de RD's.
Al hoewel ik er flink van baal dat het nog niet raak is, ben ik er niet zo sip onder als eerder deze week. Toen mijn temperatuur ging zakken wist ik eigenlijk al genoeg.
Ik was dus al een beetje voorbereid op deze teleurstelling.
En we gaan op vakantie, dus dat vind ik ook heerlijk.
Nu kan ik dus volop aan de Tsjechische Becherovka en pils (hihi, ik denk dat ik na één glas al onder tafel lig!).
Ik ben nu druk bezig met het pakken van de koffers. We gaan vannacht nl. weg.
Dus Ukkie en Anouk, ik lees het pas na de vakantie van jullie.
Het klinkt goed in ieder geval en ik zal nog even hard voor jullie duimen.
Wij komen op 11 augustus terug, dus dan zijn er al weer meer die nieuws hebben.
Ik hoop echt voor ons allemaal dat de grote pot met glitters eens onder ons dames wordt rondgestrooid!
Wij wiebelen lekker op vakantie voor ronde 7. De tweede week in Duitsland zal mijn ei wel weer komen. Mocht het wat worden dan moeten we de kleine vast en zeker Heinz of Helga noemen (haha).
Veel suc6 nog met afwachten en wiebelen en alvast gefeliciteerd voor degenen die positief mogen gaan testen (ik geloof echt dat het wel goed zit Ukkie en Anouk)!
Liefs,
Twinkel3
Zoals ik al wel had verwacht waren ze er weer vanmorgen, de RD's.
Al hoewel ik er flink van baal dat het nog niet raak is, ben ik er niet zo sip onder als eerder deze week. Toen mijn temperatuur ging zakken wist ik eigenlijk al genoeg.
Ik was dus al een beetje voorbereid op deze teleurstelling.
En we gaan op vakantie, dus dat vind ik ook heerlijk.
Nu kan ik dus volop aan de Tsjechische Becherovka en pils (hihi, ik denk dat ik na één glas al onder tafel lig!).
Ik ben nu druk bezig met het pakken van de koffers. We gaan vannacht nl. weg.
Dus Ukkie en Anouk, ik lees het pas na de vakantie van jullie.
Het klinkt goed in ieder geval en ik zal nog even hard voor jullie duimen.
Wij komen op 11 augustus terug, dus dan zijn er al weer meer die nieuws hebben.
Ik hoop echt voor ons allemaal dat de grote pot met glitters eens onder ons dames wordt rondgestrooid!
Wij wiebelen lekker op vakantie voor ronde 7. De tweede week in Duitsland zal mijn ei wel weer komen. Mocht het wat worden dan moeten we de kleine vast en zeker Heinz of Helga noemen (haha).
Veel suc6 nog met afwachten en wiebelen en alvast gefeliciteerd voor degenen die positief mogen gaan testen (ik geloof echt dat het wel goed zit Ukkie en Anouk)!
Liefs,
Twinkel3