"Wiebel-meiden" 2

Ha meiden!

Hier nog steeds geen RD! Wel een opgeblazen gevoel en een beetje zeurderig, maarja...

Heb zojuist een zwangerschapstest gehaald bij een drogist op 't station. Nu ligt ie te wachten totdat ie gebruikt gaat worden. Denk dat dat morgenavond of zaterdagochtend is. Ik ga zaterdag met mn moeder shoppen voor een kraamcadeau voor een vriendin van me (heeft net een dochtertje gekregen). Hoop dat, als het raak is, ik me in kan houden. Weet namelijk nog niet wanneer ik het mn ouders vertel...

Twinkel: lekker hoor, bijna vakantie! Ik moet nog 1 weekje werken (ben wel echt aan het aftellen nu).

Poppie: succes met het vinden van een creatieve oplossing! Misschien samen naar de wc? Samen douchen?

Anouk: voor jou ook spannend dus! En wanneer kom je terug van vakantie? Of kan ik dan je (hopelijk goede) nieuws niet lezen omdat ik dan vertrokken ben?

Ik ga even koken (moet ook gebeuren). Tot snel.

Ukkie26

Hoi Ukkie,

Ik ben ongeveer rond half aug weer terug. Ik weet niet wanneer jij vertrekt en terug bent.
Ik krijg jouw nieuws dit weekend nog mee, want dan ben ik nog thuis

Als je atijd heel regelmatig -lees op de dag af- ongi wordt, dan kan het toch bijna niet missen... Bij mij zegt een paar dagen overtijd niet zoveel helaas.... En voor jou?

Liefs

Ha Anouk,

hmz...ik ga op 7 augustus en kom 4 september weer terug (jaja, we nemen het ervan).

Mijn cyclus was redelijk regelmatig: tussen 25 en 28 dagen. Ik zit nu op dag 30, dus 2 dagen overtijd. Het kan dus zo zijn dat de RD alsnog komen, al voelt het momenteel anders (wel buikpijn, maar een andere).

Je zult zaterdag(avond) wel lezen of ik positief heb getest (positief testen, lijkt tour de france wel ;-) )

Hoi Meiden,

@ukkie;Nog steeds goed nieuws zeg,ben benieuwd hoor,denk ook echt dat het raak is.

@anoek;lekker vakantie vandaag gekregen,heerlijk,geniet ervan,je vertrekt zaterdag toch?

@pink;gaat de camping alvast maar eens verkennen voor een goed plekje hahaha.

@twinkel;voor jou ook nog even spannend,morgen toch??

en de andere meiden;hoe gaat het met jullie,al spanningen??

ik moet nog effe wachten (12 aug/15 aug)

liefs mier

@Mier; we vertrekken pas na het weekend. Eerst even beetje tot rust komen en mn werk uit mn systeem krijgen, hihi!!

@Ukkie; ik heb sinds vanavond ook steeds een bepaald gevoel in mn onderbuik, in de buurt van mn schaambeen.... Blijft aanhouden en zijn geen krampen, dus lijkt niet om ongi-gevoel. Ook geen pijn. Lijkt meer een soort gloeien....Ditgevoel heb ik al een paar dagen, maar dan steeds even, nu is het er steeds.... Ik vind het nu wel erg spannend worden. Vandaag dag 28 van mn cyclus... hoop zo dat het positieve signalen zijn, maar ik weet ook heel goed dat mn lichaam me zo voor de gek kan houden.
Pffff... houd jij hetnog vol om niet te testen??

Weltrusten allemaal; ik ga zo lekker naar bed. Morgen eindelijk weer uitslapen!!!!!

Liefs Anoek

Hey meiden,

Ik leef met jullie allemaal mee hoor!! Ik kan alleen zo weinig over mijn eigen situatie vertellen zeg maar. Bij mij is er nog helemaal niks. Heb de formulieren naar de gyn. opgestuurd en moet nu afwachten totdat zij een afspraak plannen....

Ik ga morgen een lang weekend naar Volendam met vrienden. Ik wens jullie allemaal een hele fijne vakantie en ik hoop op hele leuke en vooral positieve verhalen!! Hihi.

Liefs Taat

Goedemorgen,

Het is vroeg, zo vroeg ben ik hier geloof ik nog niet eerder geweest, ha ha! 1e dag van de vakantie en ik heb vannacht slecht geslapen; 2x eruit omdat ik moest plassen en ik werd wakker met pijn in mn schouder... Verkeerd gelegen denk ik. Even een update; hier nog geen RDte bekennen. Zit nu op dag 29. Het gloeiende gevoel heb ik nog steeds een beetje en een borsten doen nog steeds geen pijn, maar zijn echt enorm vol...Hoop zo dat dit nu eens echt wat betekent!

@Taat: ik hoop dat je snel een afspraak bij de gyn hebt, zodat erwat vooruitgang in komt.

@Ukkie; ik hoop dat je RD's er nog steeds niet zijn en dat je morgen een positest in handen hebt. Ik duim nog steeds heel hard!

Liefs Anoek

Oh ik vind het zo spannend voor jullie!!!
@Ukkie: je zou nu toch zeggen dat het bijna niet anders meer kan toch??
@Anoek: ook vage klachten dus, wanneer ga je testen? Laat je ons tot na je vakantie in spanning zitten, haha!!

Ik merk wel dat ik heel erg met iedereen meeleef, ook toen ik terug kwam van vakantie, meteen kijken of er al iemand van jullie positief had getest!

Ik zit nu op dag 24 van mijn cyclus, temperatuur is nog steeds laag en ovulatietest nog steeds negatief, dat wordt dus weer een lange cyclus!! Gistermiddag voelde het een beetje als menstruatiebuikpijn, maar later was het over, maar ja, zou ook niet logisch zijn gezien mijn temperatuur en ovulatietesten.
Gisteravond bij vriendinnetje geweest met kleine baby, IK KAN NIET MEER WACHTEN!!!!!!!!!!

Pink

Terug
Bovenaan