"Wiebel-meiden" 2

@Pink; zwemmers kunnen het ook wel even volhouden hoor! Dag of 2 zeker! Mooiste is idd precies vlak voor de eisprong, maar dat is praktisch onmogelijk te plannen. En anders toch een romatisch plekje zoeken ;-)

Mier, hoe staat het bij jou? Gebruik je deze ronde ook weer ovu-testen?

X

Hoi meiden,
Het wordt hier wel spannend,en dan de vakanties er tussen horen we de uitslagen ook nog niet!

Ik wil iedereen die met vakantie gaat een hele fijne vakantie toe wensen,en jullie weten wat er altijd wordt gezegd he ,op vakantie komen de meeste positiefe zw langs door de rust en even wat anders dus hoop het voor jullie.

Nou meiden fijne vakantie en geniet er van!
De meiden die spannend af zitten te wachten sucses.

gr nina

Nou meiden, mijn man is weer thuis. Hij heeft nu ook vakantie.
Zodadelijk nog even wat boodschappen doen en dan vroeg naar bed.

Ik wens degenen die nog op vakantie gaan een heel fijne vakantie toe en voor de dames op de wachtbank - ik hoop héél veel goed nieuws te kunnen lezen na de vakantie!

Liefs,

Twinkel3

Hey Twinkel, een hele fijne vakantie gewenst!!!!

Pink

@Mier: het is vandaag dag 24 van mijn cyclus, ga zo ovulatietest doen en dan maar weer afwachten wat die aangeeft.......

Hoiii meiden,

Moet even me ei kwijt hoor (klinkt ook wel toepasselijk hiero)..
Ben helaas weer ongesteld geworden. En me buik doet ook zeer, me pilletje wil nu niet zo goed werken, dus zo ef liggen misschien werkt het dan beter. Want moet zo naar bruiloftfeest en alles doet nog zeer en is opgezwolen.
Me nichie is gisteren bevallen van een prachtige dochter, helemaal geweldig voor ze.
Maar toen ik het hoorde kon ik het niet laten en begon ik helaas te huilen.....waar andere mensen bij waren. Gelukkig ook 3 vriendinnen en die weten wel van mijn buikproblemen af...maar niet dat we ook bezig zijn.
Hoop de volgende ronde meer geluk, want mijn NOD valt precies in me vakantie helemaal #@#.... maar ja we zien wel.

Anouk hoop voor je dta je gevoel klopt en dat het voor jou wel raak is!!
Andere meiden ook heel veel sucses en sterkte, en voor de meiden die vakantie hebben, of op vakantie gaan.
Ik wil jullie allemaal een hele fijne vakantie wensen, geniet er lekker van en probeer het een beetje van jullie af te zetten. Ga lekker allemaal leuke dingen doen...en veel wiebelen.
Wie weet zijn we dan allemaal zwanger in de volgende rond, je hoort vaak dat het op vakantie is gebeurd hihihi.
En sucses he meiden!!

Liefsss S

Meiden ik heb zojuist getest. EEN DIKKE PLUS!

We zijn echt zoooo blij! Ook al was ik al 4 dagen overtijd, toch is testen spannend!

Joepie!

Twinkel en Deksel, vervelend dat voor jullie de RD zijn gekomen. Maar jullie tijd komt nog (weet ik zeker!) Anouk, voor jou ook spannend.

Liefs, een hele blije Ukkie26

WOW!!!!!!! Geweldig Ukkie, heel erg gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oh, ik ben zo blij voor je (en stiekem ook een heel klein beetje jaloers, maar wel op een positieve manier hoor!!!)
Ga je glitters voor ons strooien, misschien helpt het!
Wat super, hoe reageerde je mannetje??
Wat moet dat een fijn gevoel zijn, zeg, lijkt me niet te geloven eigenlijk...

Blijf je nog wel met ons kletsen??

Liefs Pink

Hee meiden,

@ukkie: Meid van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Geniet er lekker van,het kon ook bijna niet anders zoals jij dat beschreef hoe je je voelde.

@Anouk:Bijna op vakantie he?
Ik hoop dat je ook positief mag testen maar dat horen we pas als je terug komt van vakantie maar dan zijn wij op vakantie.
Ik zal voor je duimen meid!

@pink:Dat word toch een plekje zoeken op de camping waar je ongestoord je gang kan gaan hahaha.
Of gewoon heel zachtjes doen.

@twinkel: Wat balen voor je meid dat je weer ongi bent geworden.
Maar je straks lekker op vakantie dus geniet ervan.

Ik hoop dat ik iedereen heb gehad zo.
Ik heb sinds gister een  shit humeur want mijn temp. is gedaald dus het zal wel weer niks worden deze ronde.
Ik moet nog ruim een week wachten op de rd-tjes.
Voor de rest ben ik tot maandag alleen thuis want manlief is met jongens een weekendje op pad.
Zondag ga ik naar Staphorst daar woont een vriendin van me die ik al drie jaar niet heb gezien.
Voor de rest heb ik niet zoveel te melden ik voel me gewoon ff verdrietig.

Gr:poppie2

Terug
Bovenaan