Hoiii meiden,
Moet even me ei kwijt hoor (klinkt ook wel toepasselijk hiero)..
Ben helaas weer ongesteld geworden. En me buik doet ook zeer, me pilletje wil nu niet zo goed werken, dus zo ef liggen misschien werkt het dan beter. Want moet zo naar bruiloftfeest en alles doet nog zeer en is opgezwolen.
Me nichie is gisteren bevallen van een prachtige dochter, helemaal geweldig voor ze.
Maar toen ik het hoorde kon ik het niet laten en begon ik helaas te huilen.....waar andere mensen bij waren. Gelukkig ook 3 vriendinnen en die weten wel van mijn buikproblemen af...maar niet dat we ook bezig zijn.
Hoop de volgende ronde meer geluk, want mijn NOD valt precies in me vakantie helemaal #@#.... maar ja we zien wel.
Anouk hoop voor je dta je gevoel klopt en dat het voor jou wel raak is!!
Andere meiden ook heel veel sucses en sterkte, en voor de meiden die vakantie hebben, of op vakantie gaan.
Ik wil jullie allemaal een hele fijne vakantie wensen, geniet er lekker van en probeer het een beetje van jullie af te zetten. Ga lekker allemaal leuke dingen doen...en veel wiebelen.
Wie weet zijn we dan allemaal zwanger in de volgende rond, je hoort vaak dat het op vakantie is gebeurd hihihi.
En sucses he meiden!!
Liefsss S