"Wiebel-meiden" 2

@anoek;GEFELICITEERD ZEG WOW,ECHT SNEL HOOR.
                        wat een commotie is hier allemaal weer gekomen zeg met miss mama
                         ik las ook dat ze zwanger was,ben blij voor haar,maar ik heb ook geen zin
                        om haar te feliciteren,ze heeft hier zoveel vijanden gemaakt ipv vrienden,
                        ze heb veel mensen pijn gedaan met haar groffe uitspraken,dat ik ook
                        geen moeite meer neem om aardig tegen haar te doen hoor.

@pink;GEFELICITEERD MET JE POSI OVU-TEST
                      ik snap wel dat je er blij om bent hoor,was ik ook
                      ben toch ook maar weer begonnen,als ik van 18juli uitga(paar druppels bloed)
                      dan zal het nu dag 13 zijn maar als ik van 20juli uitga dus dat het echt doorzet
                      dan zit ik pas op dag 11 , ik was zaterdag ermee begonnen en test nog steeds
                      negatief.

xxx

Lieve wiebel-meiden,

Willen jullie alsjeblieft-alsjeblieft-alsjeblieft niks op mijn Hyves zetten? Hoe cryptisch ook.

Pink ik weet echt dat je het lief bedoelt, maar ik ben zo bang dat 1+1   2 is en mn collega's staan er ook tussen, dus dat risico wil ik niet lopen met mn prille zwangerschap van 4 weken. Mn ouders weten het nog niet eens...

Thanks!!

X

tuurlijk dat is logisch,ik schrijf niks erover hoor
fijne vakantie trouwens en doe het rustig aan

xxx

Thanks Mier! We gaan vanavond vroeg slapen en vertrekken vannacht. Lekker rustig op de weg!

Jij ook goed wiebelen hé?!! Dan kan je hopelijk mee als april mama! Ik duim heel hard!

Liefs Anoek

duim maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard
fijne vakantie,en slaap lekker voor straks

xxx

Was ook niet de bedoeling hoor Anoek!!
Een hele fijne vakantie gewenst en geniet ervan!!!

Mier, dit is jouw 7e ronde nu? Spannend weer met ovu testen, ga je ook temperaturen/??

Pink

hey pink,

ja idd 7e ronde ben niet bezig met tempen
hoe lang was jij alweer bezig??

xxx

Terug
Bovenaan