"Wiebel-meiden" 2

Ha meiden!

Grappig he, dat je mensen zomaar op hyves kunt vinden...misschien moet ik me ook maar eens aanmelden (maar ik ken mezelf: zal er niet echt actief gebruik van maken). Mmm...maar eens goed over nadenken.

Mier, grappig trouwens: jij bent (maar) 2 dagen ouder dan ik! Ik ben geboren op 14 sept. 1980. Echt maf! Nu hopen dat we ook ongeveer gelijk (en snel?!) zwanger zijn (NOD scheelt ook ongeveer 2 dagen...).

hey ukkie,

wat grappig zeg,ben 2 dagen ouder haha

meld je ook maar eens aan op hyves,das leuk

liefs mier

Ik heb er nu twee geaccepteerd, maar volgens mij zijn we met meer. Mier en Twinkel heb ik nu volgens mij via Hyves gezien. Wat grappig!!!

quote: Nicky73 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-07-2007 21:48:47'));

Ik heb er nu twee geaccepteerd, maar volgens mij zijn we met meer. Mier en Twinkel heb ik nu volgens mij via Hyves gezien. Wat grappig!!!

MIER en PINK bedoel ik!!!
Al die nicknames! Ik haal ze elke keer door elkaar! Niet de verhalen hoor!

Ja, door dat pendelen zijn heel wat nicknames uncovered ;)

Ik vind het niet zo eng. Ik ben echt benieuwd, zelfs als het negatief is...
Heb toch al mijn hele leven het gevoel dat ik niet zomaar 123 zwanger zal zijn.
Het komt misschien wel omdat ik als kind in onze familie wel heb meegemaakt dat het allemaal niet zo makkelijk ging. Het bleek aan de aangetrouwde kant te liggen...maar ben hierdoor wel heel bewust geworden als kind al dat er niet zomaar kindjes komen.

Al komt er 2009 uit, dan vind ik het toch ook heel leuk en prettig te horen dat het wel gaat lukken!

En als er uitkomt, dat het heel snel is...dan is dat ook leuk! En als het niet blijkt uit te komen...dan is er nog geen man over boord!

Ik hoop dat ze me toch even pendelt binnenkort.

Nicky

hoi nicky,

ik vond het ook niet eng hoor,ben benieuwd,er kwam augustus 2007 en geslacht een jongen!!!!!!!!!!! zal echt heel gaaf zijn als het zo zou zijn.

liefs mier

Terug
Bovenaan