"Wiebel-meiden" 2

Hallo meiden,

Wat hebben jullie al weer een hoop geschreven sinds ik er voor het eerst op zat! Leuk zeg! Bedankt trouwens voor jullie welkom. Merk dat ik nog wel een beetje moeite heb met iedereen uit elkaar te houden.

@Mier. Heel veel sterkte deze dagen!

Ik zit net als jullie, Twinkel en Veertie, in spanning te wachten op mijn hopelijk NOD, aankomend weekend. Het is bij mij pas de 3de ronde. Volgens zo'n site waarbij je je vruchtbare dagen uit kan rekenen is mijn NOD zaterdag. Kan je dan zondag al testen of is het verstandiger om langer te wachten? Tot nu toe hoefde ik nooit te testen. Voel trouwens helemaal niets. Hopelijk goed nieuws voor iedereen die gaat testen eerdaags.

Liefs,
Sa

Ha Sa 79 welkom in de wachtclub hahahaha. Ik zit zelf ook nog maar in
ronde twee dus mijn verwachtingen zijn nog niet zo hoog gespannen ben
benieuwd! Kan je niet zoveel vertellen over dat testen want ook ik heb nog weinig ervaring. Er zijn hier wel meiden die het je kunnen vertellen! Ik duim voor ons!

Hallo Nicky, ik ben hier nog niet zolang dus heb je nog niet eerder
gezien hier. Ik ben zelf niet getrouwd heb er ook een hard hoofd in
om nog eens gevraagd te worden. Nu moet ik ook zeggen dat ik er niet
zoveel waarde aan hecht, ik zou het stiekem wel leuk vinden natuurlijk!
Ik werk ook sinds (een half jaar voorbereiding) drie maanden voor
mezelf. Super spannend om mee te beginnen en erg vermoeiend ook
maarrrrrr zeker de moeite waard! Kan het iedereen aanraden! Heel veel
succes ermee.

Liefs Veertie

Ohhh... moet zo echt naar bed... Mn moeder belde net mobiel terwijl ik aan de vaste zat. Oproep gemist en gebeld of er iets aan de hand was. Had gister nl nog met mn ouders gebeld... Ja zegt ze, weet je wat voor dag het is vandaag??? gelukkig wel lachend, ha ha, want vandaag is mn moeders verjaardag.... Zat alweer te janken.... hoe kan ik dat nou vergeten. Afgelopen weekend hebben we haar verjaardag gevierd. Vind het echt erg...

@Sa, de meeste testen geven aan dat je op je nod al kan testen. Ik zou je adviseren om minstens 1 dag te wachten. Hoe langer je wacht, hoe meer hormoon in je urine zit en hoe duidelijker de test (tenzij je een digitale neemt). Ik wist zelf niet wanneer mn nod was, vermoeden zaterdag, maar voor de zekerheid de maandag aangehouden. Uiteindelijk zondag getest en een redelijk duidelijk test. Dus mn nod zal denk ik idd die zaterdag geweest zijn. Als je echt overtijd bent, dan is er ook echt een kans dat je zwanger bent. Test je ervoor dan kan de teleurstelling ook heel groot zijn. Ik heb getest omdat ik eigenlijk bijna zeker wist dat ik zwanger was....
Met andere woorden, uiteindelijk moet je zelf beslissen wanneer je test. Doe waar je je goed bij voelt. Hoop dat jullie alle 3 de test uit de kast mogen pakken!!
Ik kan overigens de digitale tests van Clear Bleu aanraden. Geen twijfel mogelijk, zwanger of niet zwanger staat er en niet een vaag streepje, ha ha!!

Tot toi toi

X

Anoek! O wat erg! Ik ken het...en dan ben ik niet eens zwanger ik heb dat soort dingen aan de lopende band (wat moet dat dan worden met mij als ik eens zwanger ben) Maar ik weet hoe het voelt. Ik neem aan dat je moeder niet kwaad was? En als je het al geviert heb dan heb je je voor je gedachten ook eigelijk wel weer gehad toch? Jee meid kan je een tip geven, een agenda bij gaan houden nu alles in schrijven!!!!! Ik ga hier eens aan het werk...

bedankt sa 79

@anoek;oh jee,ik ben echt een vergiet in zulke dingen en dan ben ik nog geen eens zwanger,hahaha,ach ja ze begrijpt het wel toch??zwangerschapsdementie!!!
en ik hoop idd dat het zo mag zijn,ik weet dat je het goed bedoeld heik heb mijn nod rond mijn verjaardag dus dat zal echt top zijn.

@pink;hoe is het??lekker weer aan het werk??deze maand weer ovulatietesten of niet??
ik niet,wel tempen

@twinkel,veertie,sa 79;spannend het wachten he??nog 2 dagentwinkel ga hard duimenvoor jullie

en wie ik nog vergeten ben,hoe gaat het met de rest??nicky??poppie??

xxx veel liefs mier

het zal top zijn als ik zwanger ben bedoel ik he
beetje raar geformuleerd

Hummm meiden net ongie geworden, Balen!!!! Maar ik had het wel verwacht nu begrijp ik ook waarom ik me zo Bleeeehhhhhhhhhh voelde afgelopen dagen. Ik begrijp mezelf weer te begrijpen ook wel fijn!

Misschien weet een van jullie dit, eerst waren het 32 dagen (daarom ging ik uit van a.s. weekend) en nu zijn het 26 dagen. Prima natuurlijk dan lopen die dagen terug. maar wanneer zijn nu aan komende maand mijn vruchtbare dagen? Mijn vriend komt 6 september terug o hoop niet dat we ze dan weer missen! Het is toch de middelste dag van de cyclus? Ben daar eigelijk nog niet heel bewust mee bezig geweest...maar nu wil ik het eigelijk wel weten... Die cyclus zal toch niet nog verder terug lopen, iemand ervaring mee?
Liefs, Veertie

hoi veertie,

balen
mijn cyclus varieert tussen de 25 en de 28 dagen
ik denk dat jou cyclus niet verder terug zal lopen,hoeveelste ronde was jij nou??
2e toch??
wel een nette cyclus hoor,kan je hierna weer volop aan de wiebel,ik denk dat mijn wiebeldagen ongeveer van het weekend zijn,denk zaterdag of zondag,maar kan ook iets later zijn.

xxx

Terug
Bovenaan