"Wiebel-meiden" 2

hoi twinkel en veertie,

bedankt ook voor jullie reacties,erg lief

@anoek;ik heb niet echt afscheid kunnen nemen,tenminste ik heb voor mijn gevoel dat ik niet alles had kunnen zeggen wat ik achteraf had gewild,ik had ook echt niet in de gaten dat het zo slecht en zo snel zou gaan,denk omdat je dat ook niet wil.

xxx

Hallo Twinkel3, Gaat goed hoor met die arm is niets aan de hand, doet niet pijn   maar zo'n bobbel moest ik toch even na laten kijken want dat hoort daar toch niet te zitten. Het zal vast allemaal mee vallen. Tja en dan die echo is toch wel een soort grappig als je dan zo bezig bent zwanger te worden en ze gaan een echo maken van je arm!!! Nou ja maar te hopen dat het snel op een andere plek kan.

Hoe lang hebben jullie er over gedaan om te ontpillen? Ik heb nml het gevoel dat dat nog niet helemaal lekker door gezet is. Ik heb aankomend weekend tot dinsdag mijn NOD(en)!!!!! Zondag is dag 30 en omdat ik vorige keer op 32 zat ga ik maar rond die koers zitten... Toch wel spannend nu!

Fijne dag allemaal!
Liefs, Veertie

Hé Veertie,

Dan hebben wij dus tegelijk onze NOD (zondag is ook dag 30 voor mij). Gezellig, ik dacht dat ik de enige was die op haar NOD zat te wachten. Hoe gaat het?
Wat denk je zelf, raak deze keer?

Wat betreft het ontpillen. Ik ben in november gestopt met de pil en daarna was mijn cyclus niet zo regelmatig (26 tot 35 dagen). Nadat ik de cyclus van 35 dagen heb gehad, ben ik wel veel regelmatiger ongesteld (28-31 dagen). Volgens mij ben ik dus nu wel ontpild. Verder ben ik sinds ik de pil niet meer slik, veel korter en minder ongesteld.
Soms is het na 2 dagen al weer over. Ik heb dus wel eens getwijfeld of het geen innestellingsbloeding was, dus toch wel getest en toch niet zwanger.
Eigenlijk wel lekker dat ik niet zo lang en veel meer ongesteld ben. Wat mij betreft mag die pil dus wel in de prullebak blijven!

Nou, ik hoop dat we van het weekend met goed nieuws kunnen komen.

Veel liefs,

Twinkel3

Hallo Twinkel3!
Wat leuk! We zitten samen te wachten dan! Ik heb echt geen idee of het wel of niet zal zijn. Mijn vriend is, zoals je waarschijnlijk al eerder heb kunnen lezen, vaak uit het land. Ik weet niet of we nu deze periode op de juiste dagen hebben kunnen wiebelen. Daarnaast is dit de 2 ronde zonder pil dus ik ben bang dat de boel nog niet helemaal op orde is. Ik voel me wel raar en vooral moe dat moet ik dan wel zeggen, maar goed kan ook zijn dat je dat graag wil voelen (en druk geweest laatste tijd). Maar ik heb geen kwaaltjes die overal beschrven staan als "dan ben je misschien wel zwanger" Afwachten dus.... en jij?

Hoi Veertie,

Nee, ik heb ook nog geen last van overduidelijke kwaaltjes hoor.
Vermoeidheid heb ik dan weer wel en dan weer geen last van, geen gevoelige borsten, misselijkheid of iets dergelijks. Het enige dat opvalt is een soort van "branderig" gevoel laag in de onderbuik (beetje priksinasgevoel, als je begrijpt wat ik bedoel).
Dit heb ik al wel eens vaker gevoeld, en ik ben nog niet zwanger geweest, dus hecht ik hier niet zoveel waarde aan.
Ik heb niet het gevoel dat het nu wel zo is, maar ik denk dat het ook wel een stukje zelfbescherming is dat ik er maar niet teveel op hoop. Dit is onze 7e ronde en ik begin onderhand "gewend" te raken aan iedere keer weer een teleurstelling.
Maar goed, aan de andere kant moeten we natuurlijk ook gewoon positief blijven.
We hebben afgelopen maand flink gewiebeld, dus daar kan het niet aan liggen.
Gewoon nog maar even afwachten dus!

Liefs,

Twinkel3

Dat wordt dus heel spannend, Twinkel en Veertie!!! Ik ga voor jullie duimen!!

Ben nu alweer 2 dagen aan het werk, wel weer lekker moet ik zeggen! Weer wat meer regelmaat en wat minder tijd om aan andere dingen (lees: zwanger worden) te denken...
Ik  ben nu erg moe en ga zometeen lekker languit in bad liggen, heerlijk! Daarna een grote pot thee zetten en die helemaal leegdrinken met mijn trainingsbroek op de bank, absoluut niet sexy ofzo, gelukkig zitten we nog niet in onze wiebelweken, haha!!

Liefs Pink

Grappig Anoek dat je zo lelijk kunt doen tegen dat mens bijvoorbeeld op het station, terwijl je hier altijd zo lief overkomt, haha!! Tsja, hormonen.........

Pink

Ha Pink dat klink me goed in de oren denk dat ik dat ook ga doen vanavond heeeerlijk!

Ik voel ook niets bijzonders Twinkel.... ik ken dat gevoel van de prik sinas dat heb ik ook al een paar keer gehad! Raar gevoel is dat! Had ik vorige keer ook al en toen was het ook niets...soort loos alarm???? Maar omdat ik zo veel last heb van mijn darmen nu voel ik vooral dat. Ik denk echt dat het niets is deze keer, geen echt goed gevoel bij. Nou ja afwachten maar!!!! Ik duim voor jouw!
Liefs veertie

Terug
Bovenaan