"Wiebel-meiden" 2

@Pink, grappig dat jij dat dan weer zegt, want ik ben niet altijd lief hoor. Sterker nog, kan een flinke kattekop zijn  Maar dat bewaar ik meestal voor de mensen die me dierbaar zijn. Tegen onbekende,zoals op station, kan ik me dan wel inhouden. Nu door al die hormonen dus totaal niet. Het gebeurt gewoon, echt absurd, ha ha!!

@Twinkel en Veertie, spannend voor jullie! Ik ga heel hard duimen voor jullie! Twinkel,bij mij was het een soort trekkerig gevoel. Had dat de keer ervoor ook,maar denk dat ik toen ook een heel vroege miskraam heb gehad, want voelde echt hetzelfde als nu. Dat gevoel heb ik nu nog steeds.

@Nina, welke dag van je cyclus zit je nu??? Zou je vorige week je ei al gehad kunnen hebben??? Het zou namelijk ook innestellingsbloed kunnen zijn. Dat schijnt ook wat lichtrose slijm te zijn..... Als je zeker weet dat je dit weekend je ei hebt gehad, dan zou ik het ook op een ovulatiebloeding houden....

@Miertje, hoe gaat het meid? Hoop dat je een beetje begrijpt met wat ik bedoelde dat het mooi zou zijn als je nu zwanger zou raken. Het klinkt misschien een beetje zweverig, wat ik absoluut niet ben,maar soms wil ik wel in het lot geloven.....

Vandaag voor mij ook dag 2 na de vakantie. Ging allemaal prima. Ik kan goed mn mond houden, dus dat is wel fijn. Het is wel gek, want voel me dan ook helemaal niet zwanger. Zodra ik thuis ben, ben ik weer de zwangere mieps, ha ha!!! Voel me wel goed en vanochtend niet eens echt misselijk geweest. Het lijkt allemaal wel relaxed te verlopen voor mij, dus hoop dat het zo blijft!! NOg even en dan mag ik voor de echo. Hoop dat het allemaal goed zal zijn en dat we een kloppend hartje gaan zien. Soms ben ik wel bang dat er niks te zien zal zijn..... Schijnt ook weer normaal te zijn, ha ha!

Liefs Anoek

Anoek, wat goed dat je je mond kunt houden!! Heb je het ook nog niet aan je vriendinnen verteld? Ik zou me niet stil kunnen houden, maar ik vind het knap van je! Ga je het na de echo wel vertellen en weet je al wanneer je je eerste echo hebt? Spannend hoor!!
Lijkt me echt zo iets geweldigs om je eigen kindje voor het eerst in je buik te zien....

Pink

p.s. ik hoop het ook snel mee te maken.....

3 ZWANGEREN!?!?!?

HET IS NIET TE GELOVEN, BIJNA MIJN HELE FORUM ZWANGER!

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!

Hier even een wiebelstop :(
Ik ga voor mezelf beginnen waarschijnlijk...
En ik  heb aangegeven bij mijn vriend dat ik ook liever eerst gevraagd wil worden...
Ben toch wat traditioneler dan ik dacht ;)

Blijf jullie wel volgen hoor!

Lfs, Nicky

Hey Nicky!!

Leuk dat je er weer even bent! En.... betekent dit dat je vriendje je nu heel snel gaat vragen?
Goed dat je voor jezelf begint, heel veel succes en we hopen je hier nog wel tegen te komen hoor!!!!

Liefs Pink

Hi Pink,

Ja, heb het idee dat mijn vriend er wat vaart achter gaat zetten ;)
Geeft me toch een rustiger gevoel om getrouwd te zijn of in ieder geval gevraagd.
Niet dat ik twijfel dat hij me laat zitten, maar...het hoort er toch bij voor mijn gevoel.
Nooit gedacht dat ik dit zo zou voelen, rationeel heb ik nooit zoveel  nut in  trouwen gezien. Maar ja...niets vrouwelijks is mij vreemd en mijn emotionele kant voelt het nou eenmaal zo! Dus wie weet... wel met een dikke buik op mijn bruiloft ;)

Alles goed met jou? Hoeveelste ronde zit je nu? Het is leuk om te zien al die meiden die nu zwanger worden, maar als je zelf elke maand de teleurstelling moet ervaren...niet makkelijk lijkt me.

Lfs,
Nicky

Hey Nicky,

Wij zitten nu officieel in ronde 4, maar in mijn achterhoofd speelt wel dat ik al bijna een jaar met   de pil gestopt ben en we sinds die tijd geen voorbehoedsmiddelen hebben gebruikt. Maar ja, we zijn 'bewust' en  'intensief' 4 maanden bezig. Bij mij duurt een ronde iets langer dan gemiddeld, met mijn cyclus tussen 28 en 44 dagen, dus da's vervelend, maar ik begin mijn lichaam nu zo langzamerhand wel te kennen en krijg de vruchtbare dagen meer in de gaten. Ik temperatuur nu 3 mnd om te kijken of ik wel een eisprong heb en gelukkig heb ik die. Ook gebruik ik ovulatietesten rond de vruchtbare periode, toch een beetje houvast, want anders heb je geen idee wanneer de vruchtbare dagen zijn...
Wij zijn ook bezig met onze trouwplannen. Het zal pas over bijna 2 jaar gebeuren, dus ik hoop dat we vantevoren de trotse ouders zijn van een klein ukje. Ik wil liever niet met dikke buik in trouwjurk als ik de keuze heb, maar liever zwanger trouwen dan trouwen en op dat moment nog steeds niet zwanger geweest.....

Pink

Heeyyy Nicky!!
Lang niet "gezien"! Gaat het voor de rest wel goed met je? Ik wilde zelf ook eerst trouwen, terwijl ik helemaal niet ouderwets ben of zo. Heb toen tegen mn man gezegd dat als ie niet wil trouwen, prima, maar dan krijgen de kinderen mijn naam. Half jaar later heeft ie me gevraagd, ha ha!! Weet niet of het effect heeft gehad hoor.
Voor jezelf beginnen, wat een spannende beslissing zeg, maar wel heel erg leuk! Ik wil je daarmee erg veel succes wensen.

Ja ja, ik ben een van de zwangeren, ha ha!! Ben nu 7wk en 3dg en was raak in ronde 3. Ik ben hier gewoon blijven hangen, omdat het zo gezellig is.

@Pink, 2 vriendinnen weten het hoor, maar zij wisten ook al dat we bezig waren. Eigenlijk al vanaf het begin. Verder weten de ouders het en mijn broertje en mn man's leidinggevende en een collega. Moest wel anders zou ie geen vrij vragen om mee te gaan naar de VK. HIj hoeft echt niet elke keer mee, maar wel de eerste keer. Dat is volgende week. Dan krijgen we de intake en wrs ook de eerste echo!
Eigenlijk is het heel makkelijk ommn mond te houden. Ik dacht ook dat ik het niet voor me zou kunnen houden, maar je wilt ook eigenlijk niet dat iedereen het al weet. Het is gewoon leuk om nog even een geheimpje samen te hebben.
Ik hoop dat het bij jou en de andere natuurlijk ook snel zo ver is. Zou ik wel gezellig vinden, ben nu de enige hier. Hopelijk blijft Ukkie ook hier als ze weer terug is, maar denk het wel.

X

Hé Nicky, leuk om jou weer te zien. Dus even een wiebelstop? Ik hoop maar dat je snel gevraagd wordt! En veel succes met je eigen bedrijf gewenst.

Anoek, ik heb ook altijd tegen mijn man gezegd dat als we ongetrouwd kinderen zouden krijgen, ze dan ook mijn naam zouden dragen. Dat wilde hij natuurlijk niet.
Toen we 10 jaar samen waren heeft hij mij ten huwelijk gevraagd. We zijn nu bijna een jaar getrouwd en bijna 12 jaar samen.
Het was echt een superdag waar we nu nog veel van nagenieten.

Liefs,

Twinkel3

Terug
Bovenaan