"Wiebel-meiden" 2

Hihi.... dan maar niet in van die heftig ronddraaiende dingen als je misselijk bent

Tja wat het is weet je pas als je positief test of ongi wordt.... Hoop natuurlijk het eerste!!! Ik kon het ook pas verklaren toen de test posi was.... arggghhh dat wachten ook hé?!

Veel plezier op de kermis. Ik ga even een uurtje liggen...

Liefs

oh spannend twinkel,ben benieuwd,in ieder geval een goed teken dat er nog geen rd s zijn,ga nog steeds door met duimen hoor

effe een vies praatje,sorry  maar heb vandaag een beetje afscheiding,wittig,niet veel en het is een beetje plakkerig,heb ik eigenlijk bijna nooit maar zal dat kunnen betekenen dat mijn eisprong eraan komt??zit vandaag op dag 11 (meestal rond dag 13 een streepje op de ovulatietest) wat ik overigens deze maand niet ga gebruiken.

xxx

Mier: als je draden kunt trekken van je slijm, dus als het rekbaar is, dan schijn je vruchtbaar te zijn. Ik kon vandaag (dag 11!!!) enorme draden trekken, dus de hele middag niet geplast en net getest, maar nog niks. Zou wel heel vroeg zijn, maar tot nu toe gaf mijn slijm het wel telkens juist aan.....

Twinkel, spannend!!! Ik hoop het zo voor je, ik hou het forum in de gaten dit weekend....

Anoek, fijn dat je hier gelukkig wilt blijven, we zouden je echt missen. Balen dat iemand dat berichtje heeft geschreven, maar de kans is vrij klein denk ik dat collega's doorzappen naar jouw man??

Pink

@ Anouk: je man kan toch gewoon het berichtje verwijderen van zijn hyves?? Dan hoef je je ook niet meer zo druk te maken. Hoef je alleen maar te hopen dat ze het niet eerder al hebben gelezen... En al hebbenz ze het gelezen,dan kan toch zeggen dat jullie net zo verbaast waren bij het lezen van dat berichtje?!

quote: marretje84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-08-2007 17:17:16'));

@ Anouk: je man kan toch gewoon het berichtje verwijderen van zijn hyves?? Dan hoef je je ook niet meer zo druk te maken. Hoef je alleen maar te hopen dat ze het niet eerder al hebben gelezen... En al hebbenz ze het gelezen,dan kan toch zeggen dat jullie net zo verbaast waren bij het lezen van dat berichtje?!

Hoi Marretje, het stond er niet bij, maar het spreekt denk ik voor zich dat we het bericht direct verwijderd hebben toen we het lazen. We weten gewoon niet hoe lang het erop heeft gestaan en of mensen het gelezen hebben. We hopen dat het allemaal meevalt. Als ze het gezien hebben, ga ik niet ontkennen... toch beetje raar als ik een paar weken later vertel dat ik 12 wk zwanger ben...

Heejjj Miertje,
Zou idd wel eens een voorteken voor je ei kunnen zijn. Bij mij begon dat ook een paar dagen voor mn ei. Let er maar eens op, want kan best zijn dat het erger wordt. Na je ei wordt het minder en na een paar dagen is het weg.
Ze zeggen idd, zoals pink zegt, dat het rekbaar is en dat je er draden van kan trekken. Nou ik kon er met geen mogelijkheid draden mee trekken, ha ha!!! Maar het gaf bij mij wel mn vruchtbare dagen aan!!

Pink, ohhhh zou echt fijn zijn als je ei nu al snel zou komen en je een kortere cyclus hebt. Hoop het voor je!!

Liefs

hey

@pink; dat wordt een korte cyclus voor je dan,lekker,ik kan er trouwens echt geen draden van trekken,het is meer plakkerig

@anoek; hoe is het?? ben je al wat rustiger erover?? snap wel dat je het k.. vind hoor

xxx

Terug
Bovenaan