"Wiebel-meiden" 2

Hi Meiden,

Mier, hup aan de wiebel met die draden! (weet niet zeker of je het ook schreef, maar)Heb je ook ovulatietesten gedaan?!?

Anouk, wat vreemd dat iemand 'gelekt' heeft... Ik wist niet eens dat je teksten kon deleten bij Hyves...Gelukkig maar. Ik kan me levendig voorstellen dat je nog niets op je werk kwijt wilt hierover. Zeker als  het 'voor de baas niet zo'n goede timing zou zijn'.

Twinkel, ik hoop zoooo voor je dat de rd's nu wegblijven! Ik duim voor je!

Ukkie, leuk te lezen dat je het zo naar je zin hebt in de USA. Leuk straks foto's van de vakantie...waar je eigenlijk met z'n drietjes bent! Geniet ervan!

En meiden...hoop dat mijn vriend snel op zijn knieen gaat ;) Dan kan ik weer met jullie meedoen! Ben er toch wel erg aan toe, geloof ik.

Blijf jullie volgen hoor!

Lfs,
Nicky

Hallo meiden,

Al even heel vroeg een berichtje van mij.
Nee, we hebben nog niet getest, maar de RD's hebben zich ook nog niet laten zien.
Dus, nog spannend.

We gaan zodadelijk naar het bloemencorso, dus dat is al weer vroeg uit de veren.

Mier, ik kan ook geen lange draden trekken van het slijm hoor. Soms wel iets, maar echt geen lange draden. Een beetje plakkerig herken ik ook wel, meestal heb ik dat voor m'n ei en wordt het steeds iets rekbaarder. Dus, wiebelse meid.

Echt superlief van jullie hoe jullie met me meeleven trouwens. Ik krijg er meteen weer natte oogjes van.

Nou, als de RD's er morgenvroeg nog niet zijn gaan we maar testen.
En dan maar hopen dat het voor ons nu ook zover is. Spannend, spannend, spannend!

Liefs,

Twinkel3

zooooooo twinkel wat spannemd zeg
ben je al overtijd??nog steeds

@nicky; nee ga geen ovutesten gebruiken deze maand.ik heb al een maand of 3/4 van die testen gebruikt,en weet wel ongeveer ik mijn eisprong heb.

xxx

weet natuurlijk dat je het gister had moeten worden,maar kan het ook nog vandaag??

ik heb net effe teruggelezen,en zag dat je nu op dag 29 al zat,met een cuclus van 26 tot 35 dagen,pfffffff wat spannend zeg,zal tof zijn

O, ik snap het al.........wiebeldewiebel  
Goeiemorgen met z'n allen! Ik zit aan een heerlijk bakkie en ga leuke dingen doen vandaag. Het wordt mooi weer, he. Het zal op de sites wel minder druk worden.
Dus geniet van het zonnetje en smeer je goed in!

Hallo meiden! Ik lag er even uit was niet in de gelegenheid om achter het forum te gaan zitten... Ik had zo gehoop tdat het bruine bloed een voorteken zou zijn maar helaas kom net uit mijn bed en ja hoor RD's!!!!!!!!!!!!!!! Nou ja ging me toch ook een beetje zorgen maken denk het zal toch niets zijn dat bruine bloed...aan de andere kant hoop je dat het misschien dat innnestelbloed is, Maar goed ik ga vrolijk verder naar ronde 3! Straks als het mannentje thuis is heeft hij geen leven meer whahahahaha! Zo eerst DE dagen eens uitrekenen.

O twinkel hoe is het?????? Ik leef erg met je mee vooral omdat we ook in de zelfde periode zitten! Ik hoop het zo voor je.

Liefs!

Ik kreeg het niet voor elkaar met dat plakken dus zet ik hem maar weer boven aan....

25 augustus: Veertie, 29 jaar, eerste kindje, 2e ronde

24 augustus: Twinkel3, 28 jaar, eerste kindje, 7e ronde

11 - 27 september: Pink, 26 jaar, eerste kindje, 4e ronde

25 augustus: Sa_79, 28 jaar, eerste kindje, 3e ronde

8-11 september: mier1980,eerste kindje,8e ronde

Terug
Bovenaan