"Wiebel-meiden" 2

Ja ben ik weer! heb net de sites bekeken (eerder helaas geen tijd gehad...). Als het allemaal klopt, ik weet niet hoe jullie ervaringen daarin zijn met het uitrekenen van de dagen via internet? Maar goed als het klopt dan is het precies vanaf dat mijn vriend thuis komt, vruchtbare dagen! En is mijn NOD op de bruiloft van mijn vriend zijn zus hahahaha kan het toevalliger?

Ha Veertie,
Vervelend zeg dat de rd's toch gekomen zijn . Hopelijk zijn ze ook weer snel weg!

Net als Twinkel zit ik ook nog steeds in spanning. Heb al een paar dagen een soort van buikpijn. Eerst laag en nu hoger. En moet ook veelvuldig plassen. Dat heb ik eerder nog niet gehad, maar ik ben er nu ook meer mee bezig. Wacht wel af.
Jij, héél veel succes in de volgende ronde!

Twinkel, duim voor je!

Liefs,
Sa

Hallo,

Ik ben inmiddels weer gekalmeerd en nuchter. het zal allemaal wel meevallen. Het was niet handig, maar kans is natuurlijk wel erg klein. Door die hormonen kan ik echt zo overdreven reageren en duurt het ook langer voor ik niet meer boos ben. Heel idioot om dat te merken, ha ha!!

Twinkel, ohhhh wat spannend??? Je hebt wel de 24e als nod aangegeven dus zou betekenen dat je nu 1 dag over tijd bent. Vreselijk he dat wachten??? Is het ooit zo spannend voor je geweest? Volgens mij niet, ha ha!! Mn duimen draaien nog steeds op volle toeren!

Miertje, bij is het ook meer plakkerig hoor, dus hup aan de wiebel!!!!

Pink, zet het bij jou door het slijm? Hoop dat je een vroeg ei hebt deze ronde! Daar duim ik ook voor!

Sa, bij jou al wat betekent?

Veertie, bij mij begon mn ongi ook altijd met wat oud bloed hoor en dan 1 of 2 dagen later zette het echt door. Volgens mij bij Mier ook of niet Mier?

Meiden, de rest van de dag zal ik er niet zijn denk ik. Dus ik hoop morgen mooi nieuws te lezen!!!

Liefs Anoek

Hey meiden,

Twinkel: Nog geen nieuws zie ik, maar geen bericht is goed bericht!! Je hebt me wel aangestoken met je zenuwen hoor, ik vond het helemaal spannend toen ik het forum opende, maar nog niks dus. Wanneer ga je testen?? Ik ga voor je duimen...

Anoek: Waarschijnlijk hebben je collega's niks gezien van het berichtje, maar idd het is niet echt handig. Weet je ook wie er heeft 'gelekt?' Over een paar weekjes mag de hele wereld het weten, da's ook wel een fijn gevoel denk ik. Ben je bang dat je baas niet positief zal reageren op dit mooie nieuws? Omdat je zei dat het op je werk geen goede timing was?

Veertie: Balen dat de RD's zijn gekomen, samen met ons naar de volgende ronde!!!

Sa: Hoe voel jij je nu? Ook volop zenuwen denk ik. En hoe meer je er mee bezig bent hoe meer je voelt, dat heb ik ook steeds meer. Ik duim voor je!!!!

Mier: Al druk aan de wiebel? Ben je nog steeds aan het temperaturen? Ik hoop zó voor je dat deze ronde jouw ronde wordt.....

Ukkie: Geniet nog even van je vakantie in de USA!!!!

Mijn 'draden' zijn helemaal weg!! Vanmorgen weer negatief getest, net als gistermiddag, toen ik echt heel erg draderig slijm had.... Zou ik mijn kans gemist hebben, want nee, we waren nog niet echt aan het wiebelen... Tot nu toe was dit wel een signaal, maar het leek mij wel erg vroeg, want dan zou ik op 26 dagen uitkomen deze maand. Nou ja, ik merk het gauw genoeg aan mijn temperatuur. Als die morgen of overmorgen omhoog gaat, dan hebben we onze kans gemist denk ik. We wachten het maar af, maar ik kreeg gister toch wel goede hoop dat mijn ei eraan zat te komen. Hmmmmm, lang leve de onregelmatige cycus!!!!

Liefs Pink

Hey Lizzy, gezellig dat je mee komt kletsen. Er wordt hier heel wat gekletst en natuurlijk tussendoor ook nog gewiebeld......

Pink

bij mij is de plakzooi weer weg hoor,raar....
nou ik weet het ook niet,maar ja we gaan maar wat minder aan de wiebel want veel wiebelen brengt tot nu toe ook nog tot geen enkel resulaat,dus maar om de dag ipv elke dag,dus vanavond maar weer wiebelen hahaha.vandaag dag 12 dus om en nabij vandaag zal wel mij eisprong plaatsvinden denk.
vanmorgen trouwens weer 36.5 al 6 dagen aan een stuk,soms denk ik weleens werk dat ding wel!!! klopt dat??

nou pink ik hoop dat het ook deze ronde jou ronde wordt hoor,saampjes door dat zou toch geweldig zijn.
denk je dat je nu in de vruchtbare periode zit??ik hoop het wel net als mij tenminste als dat klopt,je had nu wel de testen toch weer in gebruik?? en 2 dagen negatief toch?maar dat kan zo omslaan.ik hoop het zo.

twinkel je hou  het wel erg spannend hoor,pffffff ik duim nog steeds

anoekje ben blij dat je wat rustiger ben,want je mag niet gestresst zijn he,dus relax hahaha leef met je mee hoor.

xxx

Hey Mier, ik had de laatste keer voor mijn ei wel een week 36.6, dus dat kan wel hoor!!!!

Pink

Terug
Bovenaan