Hey meiden,
Twinkel: Nog geen nieuws zie ik, maar geen bericht is goed bericht!! Je hebt me wel aangestoken met je zenuwen hoor, ik vond het helemaal spannend toen ik het forum opende, maar nog niks dus. Wanneer ga je testen?? Ik ga voor je duimen...
Anoek: Waarschijnlijk hebben je collega's niks gezien van het berichtje, maar idd het is niet echt handig. Weet je ook wie er heeft 'gelekt?' Over een paar weekjes mag de hele wereld het weten, da's ook wel een fijn gevoel denk ik. Ben je bang dat je baas niet positief zal reageren op dit mooie nieuws? Omdat je zei dat het op je werk geen goede timing was?
Veertie: Balen dat de RD's zijn gekomen, samen met ons naar de volgende ronde!!!
Sa: Hoe voel jij je nu? Ook volop zenuwen denk ik. En hoe meer je er mee bezig bent hoe meer je voelt, dat heb ik ook steeds meer. Ik duim voor je!!!!
Mier: Al druk aan de wiebel? Ben je nog steeds aan het temperaturen? Ik hoop zó voor je dat deze ronde jouw ronde wordt.....
Ukkie: Geniet nog even van je vakantie in de USA!!!!
Mijn 'draden' zijn helemaal weg!! Vanmorgen weer negatief getest, net als gistermiddag, toen ik echt heel erg draderig slijm had.... Zou ik mijn kans gemist hebben, want nee, we waren nog niet echt aan het wiebelen... Tot nu toe was dit wel een signaal, maar het leek mij wel erg vroeg, want dan zou ik op 26 dagen uitkomen deze maand. Nou ja, ik merk het gauw genoeg aan mijn temperatuur. Als die morgen of overmorgen omhoog gaat, dan hebben we onze kans gemist denk ik. We wachten het maar af, maar ik kreeg gister toch wel goede hoop dat mijn ei eraan zat te komen. Hmmmmm, lang leve de onregelmatige cycus!!!!
Liefs Pink