"Wiebel-meiden" 2

sorry voor de vragen
jij ben echt op tijd zeg met je ei,echt super zeg,dan zitten we deze maand ongeveer weer gelijk met de nod,wanneer denk jij??rond 9september of reken ik nu verkeerd??
ik tussen de 8 september en 11 september en de 12e ben ik jarigzal een heeeeeeeeeeeeel mooi kado zijn.

xxx

Hey Mier,
Als het écht klopt dat ik mij ei nu al heb gehad, dan kom ik op precies 28 dagen, volgens mij is dat 11 september uit mijn hoofd? Op één of andere manier twijfel ik:
* omdat het zo vroeg is na de lange cyclussen van afgelopen maanden
* omdat ik niet een vétte streep heb gezien
* omdat het deze keer niet één dag na mijn draderige slijm was en vorige keren wel het was nu twee tot drie dagen daarna.

Eerst maar eens kijken of mijn temperatuur weer richting de 37 gaat, vanmorgen 36.7, afwachten dus. Dan zijn we tegelijk. Ik ben trouwens precies een maand na jou jarig, maar een vervroegd verjaardagscadeautje vind ik helemaal niet erg hoor!!!!

Pink

Hoi,

Rustig geweest hier vandaag. Iedereen druk aan het werk geweest?

Hier eigenlijk weinig te melden, alleen moe, moe,moe....
Denk de hele dag aan mijn bed, ha ha en niet om te wiebelen

Hoe is het met jullie?

Liefs Anoek

hey pink,

bij mij zag je de laatste 2 maanden ook geen vette streep maar het klopte wel met wanneer ik ongi werd,dus dat wil toch niks zeggen hoor.
de laatste x was 42 dagen toch? dus dat zal 14 dagen schelen,ja het kan denk ik wel.
wel leuk dat we weer vlakbij elkaar zitten,ga je nog verder met de testen,nee toch??
ik denk dat dat niet nodig is hoor,effe om de dag wiebelen hahaha,en elke dag tempen dan zal het wel goed komen hoor.
ik kan volgende week  zaterdag al ongi worden,dat is dag 25

xxx

Hey Anoek,
Ik heb vandaag lekker gewerkt. Ben nu ook moe, dus even lekker computeren en dan op de bank hangen voor de televisie. Heb ik echt even zin in.
Wat denk jij Anoek, als zondag of maandag mij LHpiek was, dan is mijn ei zeker al geweest? Ik denk dat we vanavond voor de zekerheid toch nog maar een keertje gaan wiebelen. Het zit op het randje denk ik, of gisteren of vandaag mijn ei. Ik twijfel een beetje deze keer, zie berichtje aan Mier. Maar ja, ik kan wel denken dat ik een expert aan het worden ben in signalen, maar dat is natuurlijk ook niet zo. Als dit wel klopt, dan heb ik het toch goed zien aankomen en kan ik als dat nodig is (NEE, NEE, NEE!!) de volgende keer elke maand met 1 pakje ovulatietesten toe, dat scheelt ook weer in de kosten.....

Pink

Mier, de laatste keren waren 44, 28, 35, 41. Misschien kan ik er ooit een logische volgorde in ontdekken. Als dat zo is maken we er een opgave voor de nationale IQ-test van: logische reeks.
Maar ik twijfel een beetje ook omdat zondag negatief was, maandag duidelijke streep, maandagmiddag niet en dinsdagochtend wel weer. Zou dat echt komen omdat ik niet helemaal 4 uur heb gewacht die middag?
Wat denk jij wanneer mijn ei nu is geweest? Of kan het zijn dat'ie nog moet komen?

Ben je alweer beter?
Pink

hey anoek,

vandaag ook gewerkt,en nu lekker bank hangen.
ben ook moe maar dat heeft andere redenen hahaha (heeeel hard gewerkt)

xxx

de eerste x schol het 16 dagen dus het kan wel (44 naar 28)
ik denk dat die zondag op maandag is geweest hoor,maar zal voor de zekerheid maar even wiebelen.
het gaat nog niet echt super met me maar ben wel gewoon aan het werk,erg verkouden alles zit dicht,normaal is dat niet zo erg , maar ik heb astma dus dat is soms weleens lastig omdat ik het de hele dag door benauwd heb,en snachts is dat gewoon heel eng want ik wordt sochtends gewoon erg benauwd wakker,maar ja komt ook wel weer goed.
vanmorgen de temp weer 36,5

xxx

Terug
Bovenaan