"Wiebel-meiden" 2

Sa we hangen hier de slingers op GEFELICITEERD!!!!! super meid! ben je
er ondertussen al een beetje aan gaan wennen, aan het idee zwanger te
zijn....

Voor mij hier weinig te wiebelen ben helemaal alleen huillllllll, maar het heeft nu ook geen zin hahahaha. Nog 1,5 dan is mijn vriend weer thuis wordt tijd want ik begin het weer zat te raken. Hij komt precies thuis in DE juiste dagen, wordt weer spannend!

Meiden ik ga ook naar bed, en dan wel echt slapen
Liefs Veertie

Hallo allemaal,

Ben hier bezig om een geboortekaartje te maken (da's mijn werk) kreeg ik hier net de aanstaande moeder aan mijn bureau om het kaartje te komen bekijken en dan kriebelt het toch wel zeg!!! Aaaaah hebben jullie dat ook als je zwangere vrouwen ziet! Voor dat we "bezig" waren had ik dat niet zo in de gaten maar nu! Nou ja maar weer snel verder met mijn werk hier.

Hoi meiden,

Nou de RD's zijn hier bijna verdwenen (is nu maar heel kort sinds ik met de pil ben gestopt, dus dat scheelt flink maandverband en tampons). Dus kunnen we weer bijna beginnen met de volgende ronde.

@Anoek: Jammer hoor dat je nog niets kon zien, maar dat is idd heel normaal bij de duur van je zwangerschap. Toch nog even geduld hebben dus. Hoe is het verder. Nog veel misselijk enzo, of gaat het al wat beter.

@Mier: Je temperatuur zegt ook pas wat wanneer er een duidelijke stijging inzit (dan is je eisprong geweest) en aan het eind van je cyclus (als die hoog blijft is het een goed teken). Dus in het begin v/d cyclus kun je er nog niet zoveel mee. Toch moet je wel iedere dag temperaturen om te kunnen zien wanneer je eisprong is geweest.
Voor de hoeveelste maand ben jij nu aan het temperaturen?

@Pink: Jij flink aan de wiebel dus met je positieve ovulatietesten (veel pret in bed gewenst dan maar -hihihi).

@Veertie: Ja, als ik zwangere dames zie dan wil ik juist ook des te meer zwanger zijn - en er zijn wat bolle buiken in mijn omgeving zeg!!! Ik heb me nu maar voorgenomen om wat vakantiekilootjes kwijt te gaan raken nu ik toch niet zwanger ben. Liever geen bolle buik voor mij zonder zwangerschap.
Ik ga trouwens niet streng lijnen hoor ofzo, gewoon wat minder snaaien. 3 tot 5 Kilo lichter zou leuk zijn.

@Sa_79: Hoe is het nu met jou? Voel je je al op en top zwanger of ben je nog helemaal beduusd van je positieve zwangerschapstest?

Liefs,

Twinkel3

hey twinkel,

dat is wel fijn he dat we niet lang meer in ongi zijn,des te eerer kunnen we weer aan de wiebel,maar we willen gewoon helemaal NIET meer ongi worden.
erg he al die zwangere buiken om je heen,het valt nu gewoon zo op omdat we ermee bezig zijn,want eerst viel het mj nooit zo op hoor.
vandaag weer flink beroerd geweest,wel gewerkt maar ben nu weer helemaal uitgeput,dus wordt weer niet sporten vanavond,balenmaar ja ik ben keierg verkouden en heb astma dus heb het de hele tijd benauwd,dus dat schiet niet erg op als ik ga sporten.
ik ben met de eerste maand met tempen bezig,dus ben er nog niet in thuis hoor maar wanneer na je ei gaat die omhoog??een paar dagen erna of 1dag erna.
zit nu op dag 15 en denk dat die toch alwel geweest moet zijn

xxx

Hey meiden,

Mier kun je mij alsjeblieft helpen, jij hebt ook ervaring met ovulatietesten:

Vrijdag had ik een klodder (sorry...) draderig slijm, negatieve ovulatietest
Zaterdagmiddag negatieve ovulatietest
Zondagochtend negatieve ovulatietest
Maandagochtend duidelijke streep, maar niet zo dik als teststreep
Maandagmiddag negatieve ovulatietest (heeeel vaag streepje, maar ook niet 4  
uur mijn plas ingehouden)
Dinsdagochtend duidelijke streep maar niet zo duidelijk als maandagochtend

Wanneer denk je dat mijn LH piek is geweest?? Ik denk zelf tussen zondag en maandag in, omdat hij maandagmiddag negatief was......

In de bijsluiter staat dat een streep die niet zo duidelijk is als de teststreep negatief is. Maar normaalgesproken heb ik geen streepje, dus dan denk ik wel dat ik een piek heb gehad toch?

Afwachten wat mijn temperatuur de komende dagen gaat doen. We hebben in ieder geval zondagavond en maandagavond gewiebeld.

Wil je terugschrijven wat jij denkt? Of de anderen natuurlijk ook ,maar ik vroeg het aan Mier omdat die ook testen gebruikt (heeft).

Pink

********************************************************************************************************
********************************************************************************************************

Zo eerst eens even goed glitteren voor jullie! Dat hebben jullie harstikke verdiend. Na jullie gewiebel hoop ik op een positieve test voor jullie allemaal!

Liefs,
Sa

********************* ************************ *********************** *****************************

Jaaaaaa, ik heb er een paar (best wel veel....) gevangen hoor!!!

Kun je het grote nieuws al wat bevatten??????

Pink

Hé Pink,

Hopelijk brengen ze je heel veel geluk! Wat vervelend voor je zo'n onduidelijke eisprong. Ik kan je inderdaad niet helpen met de testen.'..

Kan het eerlijk gezegd allemaal nog niet bevatten. Ben eigenlijk wel blij morgen met de afspraak bij de ha. Dan wordt het het echter.

Liefs,
Sa

Terug
Bovenaan