"Wiebel-meiden" 2

Je bedoelt de LH-piek van zondag op maandag denk ik? Want dan kan mijn ei nog niet zijn geweest, die komt later dan de LH-piek.

quote: pink1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-08-2007 19:18:41'));

Hey meiden,

Mier kun je mij alsjeblieft helpen, jij hebt ook ervaring met ovulatietesten:

Vrijdag had ik een klodder (sorry...) draderig slijm, negatieve ovulatietest
Zaterdagmiddag negatieve ovulatietest
Zondagochtend negatieve ovulatietest
Maandagochtend duidelijke streep, maar niet zo dik als teststreep
Maandagmiddag negatieve ovulatietest (heeeel vaag streepje, maar ook niet 4  
uur mijn plas ingehouden)
Dinsdagochtend duidelijke streep maar niet zo duidelijk als maandagochtend

Wanneer denk je dat mijn LH piek is geweest?? Ik denk zelf tussen zondag en maandag in, omdat hij maandagmiddag negatief was......

In de bijsluiter staat dat een streep die niet zo duidelijk is als de teststreep negatief is. Maar normaalgesproken heb ik geen streepje, dus dan denk ik wel dat ik een piek heb gehad toch?

Afwachten wat mijn temperatuur de komende dagen gaat doen. We hebben in ieder geval zondagavond en maandagavond gewiebeld.

Wil je terugschrijven wat jij denkt? Of de anderen natuurlijk ook ,maar ik vroeg het aan Mier omdat die ook testen gebruikt (heeft).

Pink

effe terug gelezen
ik denk idd je lh piek zondag op maandag,dus dan heb je maandag of gisteren je eisprong gehad,denk ik,wat denk jezelf??
dus dat zou betekenen dat je temp morgen of overmorgen omhoog gaat toch??

xxx

Nou voor de zekerheid toch nog maar even wiebelen, stel dat mijn ei vanavond nog moet komen!! Ik heb zelf even geen idee, wacht wel op mijn temperatuur....

Pink

effe wiebelen idd
ik vanavond ook maar weer voor de zekerheid,weet het nu echt niet maar had geen zin om ze weer te gebruiken.

xxx

Gelukkig is het wiebelen nog steeds leuk, dus het voelt niet als verplichting, bij jullie dan? Bij ons afgelopen maand alleen de laatste keer hadden we er beide even genoeg van, maar toen deden we het al meer dan 3 weken om de dag en de laatste drie dagen elke dag.

Pink

ja bij ons blijft het ook nog leuk hoor,hahaha
we wiebelden eerst onderhand elke dag dus zo n dag of 20 in de maand
nu wel iets minder hoor,wil effe kijken ofdat het zo misschien wel lukt ja misschien heel stom maar je probeert echt alles.we wiebelen nu meer om de dag.alleen van het weekend niet hahaha.

xxx

@Pink, ik heb niet echt verstand van die testen, maar als je LH-piek zondag of maandag of dinsdag is geweest, heb je uiterlijk donderdag (morgen) je ei, dus voor de zekerheid nog ff doorwiebelen zou ik zeggen! Beter te veel dan te weinig  Toi toi toi

Weet je, ik ben zwanger geraakt, terwijl ik geen idee had die ronde wanneer mn ei was.... hebben het 10 dagen om de dag gedaan geloof ik. Het valt echt pas achteraf te zeggen, dat maakt het lastig. Probeer het ook gewoon op gevoel te doen.Je heb je lichaam best goed door hoor!

@Miertje... zaterdag alweer NOD??? Gaat snel zeg. Dus tussen zaterdag en dinsdag? (25-28 dgn) IK duim heel hard!!!

Liefs Anoek

ja volgende week zaterdag he op zijn minst dus 8 september maar kan ook nog idd 11september zijn.
we wiebelen maar ook om de dag nu

xxx

Terug
Bovenaan