"Wiebel-meiden" 2

hey pink,

ik denk idd ook zondag op maandag omdat dat de laatste 2 maanden dat dus bij mij ook was.
spannend maar weer dan,je heb dan in ieder geval weer op de goede momenten gewiebeld.je zat er goed bij met je ei want je zei vantevoren al van dat je dacht dat je hem dan zou hebben en je heb nog gelijk ook,knap hoor
voor mij geeft het tempen niet echt duidelijkheid,ik had gegoogled en had dus gevonden dat je temp gelijk na je eisprong al stijgt,nou bij mij nog steeds niks te zien hoor,nog steeds al 36.5 en zit al op dag 15,ik zou nou toch niet opeens een lange cyclus krijgen??ik had afgelopen vrijdag wel een beetje erg veeeeeeeeeel gedronken,zou het daar dan aan liggen??

xxx

lekker hoor sa79,ben wel een beetje jaloers,maar ik gun het je heeeeeel erg hoor en geniet ervan.
spannand allemaal

xxx

Hey meiden,

Vandaag even heel kort rondje forum... Gisteren bij de vk trots verteld dat ik me helemaal prima voel en weinig klachten heb. Niet echt misselijk en zo en niet extreem moe. Sta ik vanochtend op en heb ik het gevoel alsof ik de hele nacht niet geslapen heb... bllehhhh
En net gegeten en nu beetje misselijk.... Hopelijk is het eenmalig, ha ha!

@Twinkel, fijn dat de RD's weer opgehoepeld zijn en nu niet meer ongi worden zou geweldig zijn!!

@Pink, ik heb geen ervaring met ovu-testen, maar ik zou denken zondag of maandag. Maandag zou kunnen hé als je die in de middag niet helemaal volgens de gebruiksaanwijzing hebt gebruik (4 uur niet plassen). Dan lijkt het mij dat de test zwakker kan uitvallen. Wat heeft je "slijm" die dagen gedaan? Vind het wel geweldig dat je nu al je ei hebt en dus een korte cyclus hebt! Mocht je ei maandag of zondag zijn geweest heb je wel perfect gewiebeld meid! Dan moet je lichaam nu de rest doen.

@Mier, jij bent best regelmatig dus denk dat jouw ei al wel geweest is hoor! Heb je afgelopen dagen goed gewiebeld? Elke dag is trouwens niet eens nodig hoor! Zaadjes kunnen best tijdje in leven blijven, mits ze in goede conditie zijn, maar daar gaan we natuurlijk gewoon van uit!

@Sa, wat gaat de ha morgen doen? Ik heb de mijne gebeld en doorgegeven was voldoende en afspraak bij vk maken want zij gaan me verder begeleiden. Gisteren was het nog steeds onwerkelijk voor mij, maar nu de eerste info van de vk gezakt is, begint het eindelijk een beetje door te dringen. Straks met de echo nog meer denk ik, maar moet nog 3 weken wachten.

@Veertie, ik weet hoe je je voelt meid. Mn man is ook regelmatig van huis voor een langere periode. Soms is het wel fijn om tijd voor jezelf te hebben, maar op andere momenten kan ie niet snel genoeg thuis komen hé? Nu in deze situatie - met jullie kinderwens-   is het zeker shit dat ie vaak weg is. Wij hebben het er ook goed om heen kunnen plannen, jullie hopelijk ook!

Nou lieve meiden, misschien dat ik straks nog ff langs kom, maar eerst nog ff surfen en dan languit op de bank. En misschien wel naar bed, ha ha!!!

Meiden, veel wiebel-plezier!

Liefs Anoek

Mier, 3 tot 4 dagen na mijn positieve ovulatietest zie je pas echt dat de temperatuur omhooggaat bij mij, vanaf dan blijft hij hoog. Het kan wel twee tot drie dagen na je ei zijn dat je temperatuur pas omhooggaat, dus geen zorgen!!!!

Hey Anoek,
Altijd meteen afkloppen he, als je zegt dat je je goed voelt!!! Tja het hoort erbij, maar ik kan me wel voorstellen dat het lastig is. Als je nog niet zwanger bent en het heeeeel graag wilt worden neem je alles voor lief (denk je), zoals misselijk, 20 kilo aankomen, vochtophopingen enz.. Als je dan eenmaal zwanger bent, wil je dat helemaal niet meer!!

Ik ben echt heel erg blij voor je, lijkt me een heerlijk gevoel om zo'n kleintje bij je te dragen als niemand het nog weet!!!

Pink

hey anoek,

ja vind het gewoon een beetje raar,oohhhhhhh begin ik daar nu weer aan te twijfelen,we doen het nu zo n beetje om de dag,dus maar afwachten dan.

straks ben je de 12 weken voorbij en dan zal het waarschijnlijk wel minder wrden toch,en dan de laatste 3 maanden misschien weerkomt goed hoor anoek,lekker rustig aan doen.

xxx

Hey Mier,

Mijn temp is 36.6, ga er van uit dat'ie donderdag ofzo omhooggaat!!!

Pink

Terug
Bovenaan