"Wiebel-meiden" 2

Heejjjj,

Pffff.... ik heb vanmiddag mijn leidinggevende ingelicht. Was echt zenuwachtig vreselijk, maar ze reageerde heel goed. Ook dat de timing niet echt handig is, dat is nu eenmaal zo en ze zei ook dat dat wrs altijd wel zo is. Kortom, ik ben blij dat ik het verteld heb en zij is blij voor ons en blij dat ik het al zo vroeg vertel dat we nu al direct rekening mee kunnen houden. Ik ben nu nl al bezig met activiteiten voor volgend jaar, dus we gaan kijken wie met mij kan meelopen om straks het stokje van deze activiteiten over te nbemen. Ik weet het erg vaag. Zodra iedereen het mag weten en ze op mn werk het weten, zal ik alles uitleggen. Help me dus maar ff onthouden.

@Miertje, suffie  Heb je wel afgelopen dagen gewiebeld??? Zou zonde zijn als je je ei gemist hebt. Elke dag is niet nodig hoor... hebben wij ook niet gedaan. Het kan zelfs de zwemmertjes verzwakken.... heeft tijd nodig om nieuwe aan te maken, anders is er alleen vocht zeg maar... Er wordt ook geadviseerd om het om de dag te doen...Heb me er ook niet altijd aangehouden hoor

@Twinkel, geef het dan ook even de tijd hè? Kan me voorstellen dat het wat tijd kost. Vooral omdat het er zo goed uit leek te zien. Teleurstelling mag je best aan toegeven hoor.

@Pink, hoe is ie bij jou? NOg getest??

@Ukkie, wanneer ben je weer terug? Bij mij begint de vermoeidheid ook nu pas te komen. Gek, want ik had dat veel eerder verwacht. Fijn dat de misselijkheid minder wordt. wanneer mag jij voor de echo? Ik kijk er ook zo naar uit. Eindelijk bevestiging dat er iets groeit in je buik. Geniet nog even lekker van je vakantie.

Liefs Anoek

Hey!!

Vandaag een drukke werkdag gehad, dus vanavond lekker niks doen!

Mier, haha ik vind het wel grappig hoor! En jij snapte er maar niks van!! Ben benieuwd wat de thermometer morgen aangeeft.....

Anoek, wat fijn dat je leidinggevende zo positief reageerde!! Had van mij ook niet anders gemogen hoor, maar ik ben wel heel blij voor je, er valt zeker een last van je schouders?

Gisteravond gewiebeld (zo, ma en wo) en meende vanmorgen lichte steekjes te voelen linkonderin. Ik hooooooop dat het mijn ei was,

Pink

hahaha stom heik schaam me dood
wij ook ruim gewiebeld hoor do za zo ma wo dus ik denk tussen die tijd zal mijn ei wel geweest zijn
fijn dat je het verteld heb anoek,ben je ook weer vanaf,nu nog de echo effe afwachten,gaaf hoor,lijkt me echt zo mooi,ben wel een paar x met mijn zus meegeweest naar de verloskundige,zo dat is echt zo gaaf en mooi.
ik hoop dat je ei is gesprongen pink dan heb je weer goed gewiebeld

xxx

Twinkel, vol goede moed verder naar de volgende ronde hoor!!! Ik begrijp je teleurstelling, daar mag je ook best aan toegeven hoor!! Het is gewoon zo'n diep verlangen dat je hebt, en dat verlangen wordt iedere maand groter, net als de teleurstelling.....

Pink

Ja ik ben ook echt opgelucht! Ik zag er zo tegen op. Weet ook wel dat ze niet anders kunnen reageren op je werk, maar toch... ze stond open om samen een oplossing te zoeken en ik mag tot einde de dingen doen en dat wil ik ook graag. Na de 12 weken-grens gaan we eens afspraken maken over verlof en na het verlof en zo, want KDV en zo moet je ook al vroeg regelen. Net als kraamzorg.. Daar ben je nu nog niet echt mee bezig maar moet je heel vroeg ook al regelen anders krijg je niks als je pech hebt.

@Pink, klinkt als ei, meid!! Goed gewiebeld en nu duimen!!!! Wil je bijna zwanger denken hier en Mier en Twinkel ook. Samen kletsen over zwanger zijn! Ik ga heeeeeeeeeeeeeeel hard duimen!

Dikke knuffel voor jullie 3en!

ja idd dat verlangen wordt steeds groter,mijn schoonzusje is over 9 dagen al uitgerekend en ik ben gestopt met de pil toen ze net zwanger was,bij haar was het in de 2e ronde al raak....
hebben jullie dat ook dat er mensen zo dicht bij jullie staan die  ook zwanger zijn??

anoek weet je al ofdat je thuis wil bevallen of in het ziekenhuis??
en denken jullie daar wel eens aan als jullie zwanger zijn pink,twinkel??
en hoe denken jullie over borstvoeding en flesvoeding??

xxx

xxx

Ik roep tot nu toe keihard dat ik in het ziekenhuis wil bevallen, maar dat kan nog 100 keer anders!!
Borstvoeding lijkt mij aan de ene kant heel mooi, maar aan de andere kant, dat kolven enzo op je werk... Ik zie dat nu ook bij collega's en dat is geen pretje. We hebben er eigenlijk ook geen ruimte voor, al zou dat wel zo moeten zijn. Als je voor de klas staat, heb je alleen de pauzes. Aangezien onze leerlingen tussen de middag ook gewoon op school zijn, is er niet veel tijd. Misschien als het lukt de weken dat ik nog zwangerschapsverlof heb???

Jullie dan?

Ik weet het allemaal nog niet. Eén ding weet ik zeker, dat ik er hopelijk heel snel over mag nadenken en jullie ook!!!! Anoek, hou ons op de hoogte....

Pink

Terug
Bovenaan