"Wiebel-meiden" 2

ik zou wel thuis willen bevallen denk ik,maar in het ziekenhuis heb je weer meer bij de hand,en weet ook niet hoe het met mijn astma zal gaan als het misschien erger wordt dan moet ik misschien wel naar het ziekenhuis.
ik zal wel borstvoeding willen geven ook omdat ik last van allergieen heb door mijn astma dus dan schijnt het dat je afweerstoffen afgeeft,en heeft de baby minder kans op allergieen dus dat wil ik zeker wel proberen

xxx

Jeee en dat vragen jullie aan mij. Ik weet het namelijk helemaal niet. Voor de zwangerschap heb ik gezegd; ziekenhuis bevallen en flesvoeding. Over de bevalling begin ik nu van mening te veranderen, maar mn man niet. Wat betreft alles bij de hand hebben, klopt niet helemaal. Als je zonder medische indicatie in het zh bevalt, dan begeleidt je eigen vk je. Als er iets aan de hand zou zijn, dan moet je ook maar afwachten of gyn in huis is. In veel zh is het buiten "kantooruren" ook moeilijk om pijnstilling te krijgen. Wij wonen nog geen 5 min met de auto van zh vandaan, dus we zijn er ook zo. Daarnaast lijkt het me fijn om in mn eigen omgeving te bevallen en na de bevalling ook gewoon al thuis te zijn. Na een zh-bevalling moet je vlak daarna ook weer naar huis als alles goed is en dat lijkt me dan ook weer niks. Dus nog niet besloten en ik heb ook nog 31 weken.

Met borstvoeding geef je idd afweerstoffen door aan je kind. BV heeft veel voordelen, alleen ik heb er geen goed gevoel bij. Krijg een beetje melk-koe-ideeën en dan ale helemaal bij kolven. Het voelt gewoon voor mij niet lekker. Maar ben al minder afkeurend dan eerst. Wilme zeker eerst nog goed laten voorlichten.

Kan je wel vertellen dat als je eenmaal zwanger bent, je anders tegen dingen gaat aankijken. Dus we zullen zien wat het uiteindelijk gaat worden. Ik sluit niks uit, ha ha!

Nu is het tijd om naar bed te gaan, want ik val om van de slaap.

Trusten en liefs

oh sorry

mijn ene zus heeft 2 kindjes en allebei thuis bevallen mijn andere zus heeft ook  2 kindjes en allebei in het ziekenhuis bevallen maar die heeft dus volop aan het lachgas gezeten nou dat kan je thuis dus echt niet krijgen,zomaar een voorbeeld te geven,en hadden daat zat medicatie voor mijn zus maar goed,misschien is het in elk ziekenhuis wel anders.
als je ergens niet goed bij voel dan moet je het zeker niet doen,maar kan best nog wel veranderen.
ik wil in ieder geval wel borstvoeding  geven maar dan komt echt grotendeels omdat ik astma heb,en wil natuurlijk wel het beste voor het wondertje als het zover zou zijn.

slaap lekker

xxx

Ha meiden ik lag er even 2 dagen uit, uit het forum dan, was aan het werk (en slapen) elders en dan kan ik niet goed op het forum. Net thuis en zit er al weer gelijk achter hahahaha. Zo maar wat een eind terug lezen zeg...heb nog niet echt goed gelezen dat ga ik mrogen eens doen. Ga zo eerst naar bed 2 nachten rot geslapen pffffff.... Dus welterusten en tot morgen!
Veertie

Ha,

oh Mier, wat balen zeg, je temperatuurfoutje. Kan het me ook wel voorstellen hoor: ik ben nooit zo'n helder licht vroeg in de ochtend. Hopen dat, nu je het goed gaat doen, je een stijgende temperatuur ziet!

Anouk, fijn dat er op je werk positief gereageerd werd. Bij mij weten ze het nog niet, weet nog niet wanneer ik het ze vertel. Wil bewust nog even wachten omdat ik heb gesolliciteerd op een andere functie en ik niet wil dat een zwangerschap de doorslag geeft. Ook al mogen ze me er niet op afwijzen, het kan toch in het achterhoofd zitten en onbewust meespelen. Ik word liever afgewezen omdat ze me niet geschikt vinden dan om een k*tsmoes, met in het achterhoofd een zwangerschap. Dus ik wacht nog even met vertellen.
Hoeveel blijf jij werken als het kindje er is? Ik werk nu 40, weet nog niet wat ik na verlof ga doen.

ik ben op 4 september weer terug van vakantie. Werk ze!

ukkie26

nou ik heb vanmorgen nou goed getempt hoor,hahaha
de temp was 36.9
eindelijk omhoog hahaha

Ha Mier o sorry hoor moest toch even lachen toen ik het las! Jee balen is het wel maar goed dat je er nu achter komt toch en niet nog maanden zo door was gegaan hahaha..... Het zal nu vast beter gaan met dat tempen!
Ik ga eens aan het werk, bijna weekend joepie!

Terug
Bovenaan