"Wiebel-meiden" 2

Nou ja dom...ik vind het wel mee vallen! Hoe gaat het nu met dat tempen beter lijkt mij al een stijgende lijn te zien. Ik heb dat eigelijk nog nooit gedaan en ook niet echt over gelezen, komt ook omdat ik nog niet zo lang onder weg ben. Maar je temp gaat omhoog als je ei naderd zoiets toch?

Ik was net in het ziekenhuis voor mijn arm die bobbel onder de echo. En dat was echt met zo'n gewoon echomachine waar je ook naar toe gaat als je zwanger bent was toch wel een beetje raar. Was overgens een heel erg kil mens die me hielp leuk als je daar voor een echo van je kindje heen gaat.... O ik hoop zo dat ik daar binnenkort ook lig maar dan voor een andere echo!!!! (en ook graag een andere arts!)

Ha Anoek zit net terug te lezen zie dat jij ook vaak alleen zit, ja balen is dat, al is het zoals jij ook wel weet soms wel lekker tijd voor jezelf voor dingen die je samen misschien minder snel doet, maar nu is het idd gewoon ook niet handig hahaha. Blijft jouw man nu jullie je kindje verwachten dit werk wel doen? Mijn vriend is dat, als het eenmaal zover is wel van plan, vind dat aan een kant wel oke aan de andere kant denk ik HELP!!!! kan ik dat wel als ik alleen ben... Maar goed er is in zijn soort werk ook geen echte mogelijkheid hier in Nederland te werken, dus ben bang dat het niet anders kan.

Mijn temperatuur is nog steeds laag 36.6!!!! Nu kom ik net thuis en voel ik wat slijm, en het was me toch draderig!!! Ik kon er draden van minstens 10 cm van trekken, meer dan vorige week... Ben bang dat mijn vruchtbare dagen nog helemaal niet geweest zijn, dus ga vanavond even de stad in om ovulatietesten te halen, heb na dinsdag niet meer getest, maar twijfelde al en voel me nu helemaal nietmeer zeker van mijn zaak....

Pink

wat raar he,toch maar effe opnieuw testen dan,dan weet je wat je de komende dagen kan doen,dan zal je met je nod een week later als mij zitten dan toch??

xxx

quote: Veertie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-08-2007 16:38:32'));

ja veertje ik hoop dat we dat binnenkort is meemaken,zo n echo,lijkt me echt zo mooi van je eigen.
ben met mijn zus wel een paar x meegeweest,echt gaaf.
was het voor de rest wel goed gegaan??wanneer krijg je de uitslag??

xxx

Terug
Bovenaan