"Wiebel-meiden" 2

Nu alweer........... heeeeeele lange draden!!!! Zat ik toch wel goed met mijn twijfels, ik ga vanavond nog een keer testen en morgenochtend, ben heel benieuwd..... En maar weer aan de wiebel, ik dacht dat we onze kansen goed benut hadden, maar waarschijnlijk moeten ze nog komen..... Hier word ik nou echt moedeloos van.... Ik was zo blij dat ik begin van deze week 2 streepjes had, maar de temp is nog laag, dus geen ei geweest, ik kan het nu mooi vergelijken met de vorige keren en het is echt anders..... WAAROM WERKT HET NIET GEWOON ZOALS HET HOORT TE WERKEN?????????????????

ja raar dat die dan toch streepjes aangeeft.
de   komende dagen toch maar weer wiebelen en dan zal je temp wel omhoog gaan.
had je de testen al gehaald??

xxx

Joepie weekend!!!!!!!!!!!!!!

@Pink... ik snap het ook niet helemaal. Dit klinkt wel heel erg als een naderend ei
Ben benieuwd wat de testen aangeven. Misschien rijpen er wel 2 eitjes??

@Mier, eindelijk een andere temp

@Veertie, mijn man blijft gewoon hetzelfde werk doen. Ik zou het zelf ook niet anders willen, want zo is hij gelukkig en ik dan ook weer! Ik ben het al gewend vanaf dat we bij elkaar zijn, dus ik weet niet beter. Hij is ook al eens echt heel lang weggeweest. Niet leuk, maar ik red me prima alleen. En ja, ik vind het ook fijn om af en toe tijd voor mezelf te hebben en dingen te doen die we samen niet doen. Volgende week heb ik ook weer een paar daagjes. Je moet er wel tegen kunnen hoor. Niet elke vrouw kan dat. Ik vind het goed zo. Straks als de baby er is, weet ik niet hoe ik er over denk, maar stiekem denk ik dat het voor hem moeilijker zal zijn dan voor mij. Want hij ziet z'n kindje niet en ik wel. Je staat er wel alleen voor, maar aan de andere kant moet je er wel zijn voor de kleine. Ik verwacht dat we ons wel redden met deze levensstijl!

@Ukkie, ik werk nu 36 uur en wil straks 32 uur blijven werken. Dit is voor mij een bewuste keuze. In mijn werk kan ik niet minder dan 32 uur gaan werken en ik ben dol op mijn werk, dus wil het graag blijven doen. Die 4 uur wil ik dan eerst opnemen dmv ouderschapsverlof. Ik denk dat het met 1 kindje nog wel te doen is, maar met 2 gaat dit wel moeilijker te regelen worden ben ik bang. Maar goed, eerst bevallen en dan verlof en dan pas weerwerken. Misschien dat het me uiteindelijk niet bevalt en dat ik ander soort werk ga zoeken, maar daar kom ik dan vanzelf wel achter. Over dit punt zal ik zeker niet van gedachte veranderen tijdens de zwangerschap. Misschien dat andere het afkeuren dat ik zoveel wil werken, maar ik ben gelukkig als ik een uitdagende en leuke baan heb, waar ik voldoening uit haal en waar ik mezelf in kan ontwikkelen. Zo kan ik een leuke moeder zijn. Ik denk dat mn kindje gestoord zou worden van mij als ik hele dagen thuis zou zijn, ha ha!!
Ik snap dat je nog niks verteld hebt op je werk. dat ben je ook helemaal niet verplicht. Ik was het ook niet van plan, maar het kon gewoon niet anders omdat ik anders dingen ga doen die ik straks moeilijk kan overdragen, dus ja, vandaar mijn keus. Anders had ik ook gewacht tot na de 12e week.
Heel veel succes met je sollicitatie trouwens! En geniet van de laatste dagen in de USA! Voel je je alweer wat beter?

@Twinkel, voel je je weer wat beter?
Liefs Anoek

hey anoek,

vond je het vervelend dat ik dat gister vroeg? als je het niet leuk vond,bij deze sorry
ja eindelijk een andere temp ja hahaha,maar 36.9 is toch nog niet erg hoog?of wel??

xxx

quote: mier1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-08-2007 20:15:46'));

hey anoek,

vond je het vervelend dat ik dat gister vroeg? als je het niet leuk vond,bij deze sorry
ja eindelijk een andere temp ja hahaha,maar 36.9 is toch nog niet erg hoog?of wel??

xxx

Miertje,ik snap helemaal niet wat je bedoelt....  Dus nee vond het niet vervelend, anders had ik je vraag wel begrepen, ha ha!!

X

Zo, ben net terug uit de stad en heb testen gehaald. Bij de etos hadden ze alleen digitale van clearblue, dus maar naar de DA en daar hadden ze gelukkig nog één pakje gewone. Echt raar!!

Als ik mama ben wil ik drie dagen blijven werken (ik werk er nu vijf). Ik heb ook heel veel plezier in mijn werk en haal er ook veel voldoening uit.

pink

36.9 kan best hoog zijn als je normaal rond de 36.5 of 36.6 zit is het toch een stijging van 0.3 tot 0.4 graden!!

nou bedoelde van het ziekenhuis of thuis,borstvoeding of fles
dacht dat je het niet zo leuk vond,maar verkeerd begrepen

Terug
Bovenaan