"Wiebel-meiden" 2

hahaha wat een klungels zijn wij ook,ach ja

ik lees alleen maar over donkerbloed een innesteling en dat rood juist niet isiedereen schrijft zolang het maar geen helder bloed isnou dat was het bij mij dus wel
maar afwachten....

xxx

Haha Twinkel, dat zou ook net iets voor mij zijn!! En dat je hart dan ook nog een sprongetje maakt omdat het ongeveer een week voor NOD is!!!!

Mier, heb je dat nog nooit eerder gehad? Ik hoop voor je dat dit een goed voorteken is. En een heel mooi verjaardagscadeautje...

Vanmiddag weer getest, hartstikke negatief, maar nog wel veel draderig slijm, ik begrijp er werkelijk geen snars van!!! Zit mezelf hier ook helemaal op te vreten aan de andere kant van jullie beeldscherm. Hoe is het dan mogelijk dat ik maandag streepjes op mijn test had en dinsdag ook? En vorige week vrijdag ook rekbaar slijm en nu vanaf gisteren weer? Mijn temp is nog steeds laag, dus ik heb nog geen ei gehad. Maar dan moet er nu toch wel eens iets gebeuren?????

Sorry voor al dat geklaag van mij, maar ik weet echt niet meer waar ik aan toe ben. Ben heel erg teleurgesteld (alweer) in mijn eigen lichaam.

Pink

pink klaag maar lekker hoor,maakt niks uit,doen we allemaal
ik vind dat echt vervelend zeg en snap er echt niks van van die testen,ik zei het ook al de vorige 2 maanden dat ik niet echt goed had getest,vreemd hoor,ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.

en nee ik heb dat nog nooit eerder gehad wel een paar x contactbloedingen maar dit nog nooit maar ja ze zeggen dat helder bloed niet echt goed is,weet het ook niet meer,kan alleen maar afwachten.

xxx

Huhhh? Misschien heel dom van mij, maar wat is een contactbloeding???

Pink

hahaha dat is als je tijdens het wiebelen bloedt,dus dat het ik al wel een paar x gehad

xxx

pink wanneer ga je weer testen??morgenochtend?? kan het niet zo zijn dat je temp nog omhoog moet gaan,als je je ei al heb gehad? of duurt dat zolang niet??
vind het echt k.. voor je,echt stom is dat zeg,eerst streepjes en nu niks meer en je temp ook niet omhoog maar wel rekbaar slijm dus je zal denken dat nu je wiebeldagen zijn,ik zal wel gewoon effe doorwiebelen,ik heb ook weleens gehoord dat de testen soms geen streepjes aangeeft terwijl je wel een eisprong kan hebben dus misschien is je hcg hormoon te laag om te meten,in ieder geval effe doorwiebelen.
snap wel dat je er van baalt hoor.

xxx

Morgen ga ik weer testen, wil me er even niet meer druk om maken, vanavond gewoon fijn wiebelen en er niet meer over nadenken. Morgen kijk ik wel verder, maar ik begrijp er nog steeds niks van.

Gezellige avond!!!!!

Pink

Niemand meer? Dan ga ik de computer uitzetten!!

Fijne avond allemaal...

Liefs Pink

Terug
Bovenaan