"Wiebel-meiden" 3

bedankt twinkel en kyra
vanavond niet veel visite,alleen schoonouders en opa

@kyra; leuk dat je volgende week je vruchtbare dagen ook heb,zitten we ongeveer gelijk

xxx

ahhhhhhhhh twinkel dat is balen zeg,pfffff mannen hahaha
nou als je van tevoren nog gewiebeld hebt is het ook nog niet eens zo erg hoor,want ze kunnen lang in leven blijven.
ik hoop het echt voor je dat het dit x raak is en ik deze ronde

xxx

kyra wat is precies pcos?? en misschien een stomme vraag maar als je eitje gegroeid is wat dan??  hoe lang ben je al bezig en hoe lang heb je over je andere kindjes gedaan??
sorry dat ik zo veel vraag maar ben wel benieuwd

liefs mier

Hey Mier, nogmaals gefeliciteerd!!!! Heb je mijn krabbel gekregen?
Nog leuke cadeautjes gehad? Wat heb je van je mannetje gekregen?

Twinkel, ik begrijp je helemaal. Je bent al voldoende aan het wiebelen, maar als je dan dat rekbare slijm hebt, denk je dat je je kans hebt gemist als je dan niet wiebelt. Het schijnt niet uit te maken, omdat je de dag daarvoor ook al gewiebeld hebt. En ik zou me er dan ook niet meer toe kunnen zetten, het spontane is er dan echt wel af. Succes vanavond, misschien wordt dit het lucky shot!!!

Pink

Kyra, ben je ook aan de clomid? Ik hoop voor je dat je eitje gegroeid is, dan weet je wat je volgende week mag doen!! Of zijn jullie al bezig met IUI?

Pink

Oh ja meiden, ik had vandaag weer 37.1!!!!!!

hey pink

heb je mijn krabbel niet terug gekregen dan???

zo nog steeds hoge temp zeg,goed bezig

xxx

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie begripvolle reacties.

Aan de ene kant wil je het zo ontspannen en ongedwongen mogelijk houden, maar ja... je wilt ook je vruchtbare dagen benutten.
Voor het zwanger willen worden wiebelden we ook niet zo enorm veel, dus je moet soms ook wel zin maken. Maar goed, ook hiervan heb ik geleerd dat je best zin kunt krijgen wanneer je eenmaal bezig bent.

We zijn ons nu trouwens aan het oriënteren op wat we gaan doen op ons 1-jarig huwelijksjubileum. We denken eraan om dan naar het Sanadome in Nijmegen te gaan met een overnachting. Eén van jullie hier al eens geweest?

Liefs,

Twinkel3

Hallo Allemaal.

Hier een berichtje van vlinder.

Ja, ja een indringer op jullie wiebelmeiden (haha). Nee hoor. Via Mier heb ik begrepen dat het hier reuze gezellig is. Ze vroeg of ik ook mee wil kletsen als jullie dat oke vinden?

Ik zal eerst wat over mezelf vertellen.

Ik ben ondertussen al een tijdje bezig om zwanger te worden en sinds een maand redelijk actief op het forum aan het schrijven....heerlijk zo van je af kunnen praten over van alles en nog wat.
We zitten in ronde 11 (alweer). Ben nog ongie maar over een paar dagen gaan we weer met frisse moed aan een nieuwe ronde beginnen.

Hopelijk vinden jullie het leuk als ik af en toe mee kom kletsen.

Gewoon eerlijk zeggen hoor...ik hoor / lees het wel.

In ieder geval heel veel succes met zwanger worden
(wiebelen noemen jullie dat toch?)

x-vlinder

Terug
Bovenaan